päivän :(

Back to häröily O

VTTU!!
unohdin sitten iPodin pukuhuoneen kaappiin koulun salilla ja tietysti se oli hävinnyt sieltä 2h päästä...

[q]Freja, 19.10.2007 09:22:
heräsin aamuyöstä, kun olin myllännyt taas lakanan pois, ja mun pitkä pikkuvarpaankynsi jäi kiinni patjan johki hemmetin ompeleeseen (vai mikä lie kuvio ny onkaan). Sattui sit iha hemmetisti. Nyt varpi ihan kipee ja paisunut, ja puolet kynnestä irti varpaasta. Au.
[/q]

Just kirjoittelin tonne uni-puolelle mun seikkailuja. Kiva, etta joku toinenkin myllaa nukkuessaan... Vaikkakin ma _todella_ toivon, etta ensi yosta lahtien osaan nukkua kuin normaalit ihmiset.

P.S. Ma siis oon syyttanyt mun patjaa mun pyorimisesta ja elakoinnista...

ukki kuoli :(

Väsyttää, ahdistaa ja stressaa.

Eläminen tuntuu taas vaikeelta. Viikonlopun jälkitunnelmissa...

Totta vitussa ne toimittaa mun patjan nyt, kun rupes sataa. *eikä*

[q]LilB, 20.10.2007 18:30:
ero tuli
[/q]

koita jaksaa..

päänsärkyy*uuh*

poskiontelotulehdus joka ollut nyt kuukauden, jälkitautina keuhkokuumeesta, joka tuli jälkitautina pikkuflunssasta...onneks selvis luulin et on päässä vikaa kun ei tajuu mitään...

pitiki takuta ton 3,5v neidin kans ennen nukkumaan menoo...

Ristiselkä ihan pirun kipiä, johtunee varmaan eilisestä fillarin huoltosession erittäin ergonomisesta asennosta. Sitten varmaan prosessorin lämpötila-anturi paskana.

Alokasmainen virhe tiputti arvosanan 5 -> 3

No läpi kuitenkin.

Normaalisti kun ei ole valittamista elämästä, ja se joskus niin helpoksi on tehty, mutta nyt on pakko sanoa että kaikki on mennyt päin vittua omasta syystäni jo jonkin aikaa.. Joten järkevää olis olla omis oloissa ja ottaa etäisyyttä kaikkeen. Ei ilmoittaa itsestään ja miettiä asioita. Tehä päässään oikeet ratkasut ja elää niiden mukaan eikä tarttua houkutuksiin ku joku vajaa älynen.
Ainahan vois nousta aamulla suht aikasin, käydä salilla, lenkillä ja käydä kuvailemas tai vaik stadis shoppailemas jonka jälkeen tulee tuolta kylmästä syys viimasta kotiin ja menee oitis lämpimään suihkuun, sitten köpertyy sängyn pohjalle ja rupee tuijottaa leffaa.

-Cärëën-

darrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra

naapuris joku soittaa pianoa.. oi miksi ihmeessä annoin broidin ottaa meiän pianon sen kämppään.. tahtoo soittaa..!!

[q]Pätkis, 22.10.2007 11:26:
Kuollut Puppa*nyyh*
[/q]

Mun elämä ei ole ikinä ollu näin sekavaa ja paskaa

Sankytaistelu -odotettavissa lisaa tana iltana ja huomenna.

En taaskaan saanut mitään järkevää aikaiseksi viikonloppuna, koska päädyin sekä pe että la baariin. Kivaahan se oli, mutta nyt kalvaa syyllisyys kaikesta siitä, mitä olisi pitänyt ja halunnut tehdä. Viikolla ei ehdi, energia kuluu muuhun. Kaiken lisäksi vielä tein itsestäni aasin tekstiviesteineni. huoh.

rapsahti ylinopeus-sakot, oli kuulemma pienestä kiinni ettei korttiki lähteny

mulla on niin paha olla, et oon aivan sanaton
en ois jaksanut aamulla ees nousta sängystä ylös, masentaa niin paljon
sattuu niin paljon toisten välinpitämättömyys ja tyhjät lupaukset,
sanat joilla ei tarkoiteta kuitenkaan mitään...
onks pakko??

O