päivän :(
Kuulin eilen että serkkupoika on kuollut Ja vielä aika ikävällä tavalla *super**uuh* En ollut nähnyt sitä kyllä varmaan 10 vuoteen, ehkä 15 vuoteen, mut sen kanssa oli puuhailtu lapsena paljon... Lähinnä surku tulee kun tiedän että sen veljet ja vanhemmat, vaimo ja lapset tulee kaipaamaan sitä kovasti.
[q]Freja, Selkään sattuu ihan huolella. [/q]
jumppaa vain :)
[q]Freja, 12.10.2007 09:21:
---
hotboy -66, 12.10.2007 09:18:
jumppaa vain :)
---
Joo, rupee sä si tääl jumppaan ku asiakkaitaki pitäis palvella
[/q]
Meil on keppijumppaa töissä :D Hanselin porukat kattoo pitkään ku kävelevät meidän aulan ohi ja me jumpataan.
Nii kova hedari et oksettaa.
en ole ehtinyt nukkumaan koko viikkona yhtenäkään yönä tarpeeksi pitkiä (8h) yöunia ja väsyttää ihan törkeän paljon*poks*
koko lauantai päiväkin töitä ja pitäisi siis edes yrittää näyttää skarpilta. ehkä mä teippaan mun silmät pysymään auki koska tiedän päivän luennoitsijan äänen olevan tasainen ja rauhallinen ja..*nukkuu*
[q]kindertin, 12.10.2007 12:21:
Alkaa ikävästi näyttään siltä et mä joudun osastoseurantaan ens viikolla
VITTU KUN EI SAA NUKUTTUA!!!!
[/q]
prinsessauneni häiriintyivät verta vuotavan nenän takia:(
kauneusunet eivät auttaneet, olen ruma kuin rusina.
vituttaa tietää jotain mitä ei tahtois, vituttaa kun ei tiedä tarpeeks, vituttaa kun edes kiinnostaa tietää, vituttaa kun on ihan vainoharhainen jo asian suhteen
perjantai ja iltavuoro
Nolottaa aivan hirveesti. Mut heitettiin ulos koulun bileistä. "So not like me". Yleensä käyttäydyn erinomaisesti. Pitikin mennä sekoilemaan väärään aikaan väärälle tyypille. Sviddu. Äh, olipas taas paska läppä. :((
Töihin...Hieno homma:D
Oli aika sydäntä raastavaa eilen saatella yks pennuista ruotsin koneeseen
[q]*jasmine*, 13.10.2007 15:24:
yksinäinen olo
[/q]
tuu tänne siivoon! ei oo enää yksinäistä ja tekemistäki riittää
yksinäinen olo
[q]kindertin, 13.10.2007 14:32:
Ei oo kivaa olla näin tympiintyny,vittuuntunu, kiukustunu ja ärsyyntyny koko ajan
Vois vaan itkee..
[/q]
mulla on ihan samanlainen olo
Tuntuu etten osaa muuta ku tehdä kaiken väärin.
Saan ne ketä en halua ja en saa niitä ketä haluan. :(
Pikemminkin koko vuoden
Varmaan neljättä viikkoa veto pois ja särkee ja flunssainen olo...miks tää ei vaan voi parantua ja mennä pois. blehh, särkylääkkeitä, jee.
Saatettiin isä viimeiseen lepoon viikonloppuna *uuh**nyyh*. Rankka viikonloppu takana, nyt vaan väsyttää..
Eilinen ilta Onneksi sain puhuttua poikaystävän kanssa asioista niin eiköhän se tästä