päivän :(
[q]Miinapiina, 17.10.2007 23:39:
miten onki näin haikee olo
[/q]
*lohduttel**hali* kyllä se siitä. lähetää yhes bilettää ja siel ei haikeilla sit yhtään *tanssittel**tirsk*
Tuleepa varmaan hyvät vastaukset kokeeseen kun pää ihan jumissa (=kipee) ja muutenkin on ihan öllö olo. Mut ei vois oikein poiskaan olla ettei jäis sitten uusintatenttiin se :( Ja kaiken lisäks muutenkin tänään pitäis olla koulussa kun alkais aseptiikan kurssi. Joten kait se on sitten lääkkeiden voimalla vaan mentävä.
Tuli täytenä yllätyksenä, kuinka totaalisesti oon kussut (raha-)asiani. En kehtaa katsoa enää ikinä isiä silmiin enkä itseäni peilistä. Se on vissiin sit opintolaina ja iltatöitä. Siivoomaan musta ei ole, pitänee alkaa myymään persettä. Hyvästi muu elämä, olihan tää ollutkin yllättävän kiva vuosi tähän asti.
[q]C-Hill, 17.10.2007 02:00:
---
hanabi, 16.10.2007 22:20:
miks ees yritän kun kerta kerran jälkeen saan todeta ettei siitä mitään tullut ja petyin taas. silti jaksan vaan hakata päätäni seinaan uudestaan ja uudestaan ja taas on paha olla. en tiedä miten pääsen eteenpäin. en tiedä edes tahdonko sitä. tuntuu siltä, että niin kauan kun on pienikin toivonkipinä olemassa niin jaksan aina vaan yrittää.
---
Kuulostaa liiankin tutulta muutamien vuosien takaa.
Kaksi asiaa auttaa : aika ja eteenpäin siirtyminen.
Varmasti.
[/q]
niin...eteenpäin siirtyminen tulee valitettavasti vain sen ajan kanssa, mut kyl tää tästä.
sitä odotellessa
Äyäyäy eitäänytoimi *päätäkasassapitel*
[q]*jasmine*, 17.10.2007 23:43:
*lohduttel**hali* kyllä se siitä. lähetää yhes bilettää ja siel ei haikeilla sit yhtään *tanssittel**tirsk*
[/q]
Voi perkele mikä idiootti. Olis taas köydelle ja poikkihirrelle kysyntää.
Huhhuh mitä paskaa. Tuli tänään postissa pankin tilitapahtuma -lista parilta viime kuulta. Siinä selailin sitä sivu silmällä ja sit yhtäkkiä pisti silmään joku World of warcraft maksu! Mietin et mitä helvettiä, en mä oo mitään peliaikaa ostanu. Siellä oli kaks kertaa sellanen 12,99 euron maksu. Muistelin et olin joskus viime talvena ostanu jotain 1kk peliaikaa huvin vuoks. Heti tuli mieleen et nyt oon mokannu pahasti. Menin tonne wowin sivuille ja sieltä katoin sen mun tilihomman, niin mä olin sillon viime kerralla laittanu jonku sellasen systeemin, et ne laskuttaa mua automaattisesti joka kuukaus ton 12,99e... enkä oo tietenkään tienny yhtään mitään tosta. No niitä maksuja oli nyt kertyny jonku yhdeksän kuukauden ajalta, eli rahaa oli palanu jotain 100 euroo ja risat! Päivä pilalla
Tärkee paketti joka mun ois pitäny saada jo tiistaina ei tullu vieläkään.. *eikä* Huomenna se vissii tulee mut vituttaa silti nii rankasti.
Unohdin eväsleivät kotiin ja pitäis lähteä suoraan töistä bodypumppailee.*toktok* No on mulla tossa onneks ees omena ja jos sitä vaikka jonkun lakun ostas tosta työpaikan "kioskista".
prkl nukuin taas töiden ohi.. miten mä voin olla näin väsynyt :(
Voi vittu saatana... Melkein kaikki on päin persettä.. Joo. Oon idiootti.
Ihan pikkasen ahdistaa huominen työpäivä.
menin ostaan jotain nicorette microtabeja ja nää maistuu/tuntuu ihan karseilta :( mieluummin polttas vaikka
Tilillä mahtavat 5,37, lompakossa jopa 25, ja seuravaan kerran rahaa ropsahtaa tilille 15 päivän päästä. Mitenköhänpäin tässä nyt sit pitäs olla.
Ajatus pienen unelman toteutuksesta kesällä meni karille ja harmittaa. Onneksi tässä on kumminkin hyväkin puoli.
[q]Super-Kerttu, 19.10.2007 07:26:
Mun rahatilanne... Kuinkahan monta vuotta saan olla työelämässä, et saan tän mun tilanteen tasaantumaan.. Varmaan loppuelämäni ja silti on rahat aina loppu!
[/q]
Ei mitenkään 'varmaan'¨, vaan varmasti. Nimeä yksi perus palkkatyössä käyvä ihminen joka ei ole veloissaan? Mä tiedän kaks, mun porukat ja ne on nyt about 60v Iha vitu sama paljo tienaa, koska eihän täällä mitään voi ilman lainaa ostaa, verottaja pitää siit kyl tehokkaasti huolen
-M
miten onki näin haikee olo
Ei musta vaan oo mihinkään..*uuh*
phuh, rakas karvahönökki pupu kuoli viime yönä. :(