päivän :(
[q]Amma, 17.4.2010 12:30:
Itkettää, potuttaa, ahistaa ja tuttaa. Kyllä hormonit on kivoja.
[/q]
*sydän* x kiljoona !
Lunta! Tai no, räntää. Mut kuitenkin valkonen maa ja sehän tarkottaa että kohta tulee talvi
Mä oon ihan rätti töitä ihan liikaa.. tänää ja huomenna taas pitkii vuoroi ja eilenki oli ja viikonloppuna... äääh tulis jo viikonloppu nii sais lepää
Saatanan saatana, astianpesukonetta ei kannata korjata kun osat ovat ihan stanan kalliita ja pelkästään 10 minuutin tarkastus makso 59 eeroa. Nooh ei muuta kuin uutta sitten ostamaan *igor*. Ihan kuin sille rahalle ei olisi muuta käyttöä ja nyt jää sitten moni muu asia taas tekemättä.
ei jaksa ees alottaa, mut talvi näyttää tavallistaki paskemmalta Vittu ku vois vaan nukkuu koko paskan yli.
-M
[q]Freja, 11.10.2007 09:35:
Näönseulannas katottiin silmänpaineetkin, ja se tuntui tosi ikävältä. Nyt koko ajan kutittaa/kirvelee/tuntuu hämärältä silmissä :( asiaa ei helpota, et hinkkasin silmiä ja ripsarit levis ja meni silmiin :D
[/q]
Nii toi oli se missä tulee se ilmapuhallus silmään? Se on aina kyl ollu nihkee mut munki täytyy varmaan lähiaikoina käydä ihan täydessä silmätarkistuksessa... USAssa tota painetarkistusta ei tehdä eli siitä on varmaan 10 vuotta kun mulle on viimeks tehty kunnon tarkistus.
Kuumetta mullakin...
oon nukkunut viime yönä pari tuntii ku vaan yskitti niin paljon, enkä vieläkään oo saanut nukuttuu päikkäreitä
oon ihan pihoil
ei ne ottanukkaan mua sinne töihin, monien haastattelupäivien jälkeen mieltä ei yhtään ilostuta et menin sanoo ei yhelle toiselle hyvälle duunille, kun olin NIIIIN varma et pääsen tonne. typerä, typerä minä *toktok*
[q]tiiplis, 13.11.2008 14:21:
Väsyttää ihan törkeesti koko ajan
[/q]
kyllä se siitä viikonloppuun mennessä
[q]DJ Rx, 11.10.2007 19:17:
vittu mä oon rikki poikki paskana
[/q] jaksui...
Kauhee talven tulon tajuaminen, kun huomasin että veden seassa sataa lunta*uuh*
Muutenkaan aamu ei oo menny ihan eritysen kivasti, kun ekat puoltuntii vietin sängyssä paikallani, kun selkä niksahti*hmph*
Aamul heräsin töihinlähtöä ajatellen ihan liian myöhään, sit jumiuduin lukeen hesarista Tehy-juttuja. Ja kun olin lähös liikkeelle semmoseen aikaan että just kerkeisin duuniin fillarilla, niin muistin, että siitä on kumi puhki.
Matkalla muistin, että avaimet oli jääny kotiin.. Mutta ei ollu aikaa hakee niitä..
Myöhästyin sitten töistä 15min. ja tärkeä palaveri oli jo kerenny alkaa, enkä päässy sinne enkä toimistoon tai edes pukkariin, kun ei ollu niitä avaimia.. HUHHUH.
Siis tosi ärsyttävä aamu..
Ulkona kylmä. Mä olen kipeänä.
Mitä vittua mä täällä oikein teen?
Jotenkin yhtäkkiä illalla tuli ihan kaamea masennus, vitutus ja ärsytys. Kaikki ottaa päähän, mikään ei tunnu menevän hyvin. Ei mulla oikeesti ole edes mikään pielessä, mutta silti mulla on tämmönen olo ja mä en pidä siitä - en yhtään
[q]Freja, 11.10.2007 09:35:
Näönseulannas katottiin silmänpaineetkin, ja se tuntui tosi ikävältä. Nyt koko ajan kutittaa/kirvelee/tuntuu hämärältä silmissä :( asiaa ei helpota, et hinkkasin silmiä ja ripsarit levis ja meni silmiin :D
[/q]
Toi tuntuu vittumaiselta jos ne tekee sillä vanhanaikaisella laitteella sen eli painaa sen hemmetin mittarin sun silmään kiinni. Etenkään kun yks lääkäri ei osannu kerran käyttää sitä ni se meni aika reisille roiskimiseksi.
4h:n yöunet takana, krapula ja töitä. :( Onneks on perjantai.
hieman sekavia ajatuksia.
Juuri kun pääsin hehkuttamaan ettei vanheneminen olekaan niin paha asia tapahtuu seuraavaa:
Marssin lääkäriin koska jo pitempään jatkunut särky leuassa ärtyy pahaksi.
Diagnoosi: sylkirauhasen tulehdus mahdollisesta tukkeutumasta.
Jes. Tämän jälkeen verikokeita ja kipeän kohdan paineluja niin että vedet valuu silmistä.
Ensi viikolla sitten ultraääneen ja mahdolliseen leikkaukseen. Ihanata.
[q]Freja, 11.10.2007 20:51:
Tääl kämpäs on tosi kylmä :( Iho kananlihalla, piti ottaa fleecehuopa ympärille lämmittämään.
[/q]
yks sana: makuupussi! tulee samalla mukavan kesänen fiilis