päivän :(

Back to häröily O

Vituttaa olla täl hetkel just täs toimipaikas duunissa... haluun mun omaa tuttuu toimipaikkaa nyt heti! siel on kaikki paljon kivempaa... asiakkaista lähtien..*hmph*

Tuttu kuoli eilen.

tää meitin poppoon tautisuus on kyl aika
muutama asia ei nyt onnistu sen takia et ollaan jatkuvasti kipeinä, varsinki toi pikkunen.
soitin eilen lekuriin et oisin saanut ajan miinalle (lenssu jatkunut enemmän ja vähemmän keväästä asti) ja pyysin sit samalla et päästäis allergiatesteihin, ni aika saadaan 1-2 kuukauden päähän...
kiva juttu
ja se mamma siel puhelimes sano et jos epäilen allergiaa ni sit menee noin kauan päästä lääkärille...
no en mä mikään lääkäri oo, siks mä sinne soitinkin, mut ei voinut antaa meille aikaa aikasemmaks tohon terveyskeskukseen. jonoon vaan allergiaepäilyn takia.
enhän mä nyt tiiä onko toi tavis lenssua vai allergiaa, ois ollut ihan kiva päästä aikasemmin sinne.

ja sit se sano et meidän pitäis luopuu kissasta ja kattoo häviikö oireet... vähän eri asia ku lopettaa vaikka maidon juominen *toktok*
enhän mä nyt meitin lemmikistä luovu, mikä on lapsillekin tärkee, jos se vaikka ei ookaan allergiaa.

prkl, veto ihan pois koko päivän ja selkäki ttuilee :(

Ei millään kiinnosta mennä huomenna duuniin.

Kuumetta. Plääh... Tänään jää bileet väliin. Jos lauantaiksi saisi itsensä kuntoon. Terveys sentään menee bileiden edelle.

Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa "giitolibja selvidys sabi liuggonen"

Uusi äänikortti perillä Suomessa vasta 24pv=/ Enpä olis uskonut
olevani näin addiktoitunut soundiin!

[q]H3li, 9.10.2007 12:04:
emmä tiä onks tää oikeestaa päivän :)

piti treffata luokka tuol muotoiluinstituutin aulas , mut siel ei ollu ketään.
menin koululle eikä sielkää ketään.

nyt @ koti, koska en ala istuksii missää aulas oottelees jotain tyyppejä, joiden nimii en muista.
[/q]

Flunssa. Tai siis nenä tukossa, mut muuten (ainakin vielä) ihan OK-olo. Taitaa jäädä illan uintikeikka välistä.

[q]Annakins, 10.10.2007 11:26:
---
sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa "giitolibja selvidys sabi liuggonen"
---
Mä tulin maanantaina siihen tulokseen, et miuluummin tuhisen ja niistän kotona 2 päivää ku vedän ties mitä droppeja ja yritän tehä töitä, ku heti ku esim. nenäsumutteen vaikutus lakkas, oli ihan täysin pöhnänen olo.

Tänään tokaa päivää himassa, olo jo parempi ja huomenna toiv. pääsee töihin, koska muuten iskee paniikki.
[/q]

Mä oon nykyään aika harvoin sairaana ja yleensä kun on tämmönen olo ni tää lähtee sillä pois että nukkuu 12h putkeen Antaa keholle mahdollisuuden levätä ja korjata systeemejä Jos mul hyvin nukutun yön jälkeen on viel tämmönen olo ni en kyl epäröi hakea saikkua

En mä täällä töissä kuitenkaan niin korvaamaton ole että tulis huono omatunto kotiin jäämisestä

tää flunssa ja olo vaan pahenee *uuh**nuha*

Tossa miettiny, millon itsellä olisi ollut pitkään aikaan sellainen päivä, että voisi sanoa koko päivän olleensa hyvällä tuulella.

Tämä päivä ei ole mikään erityinen poikkeus, alavireisyys jatkuu ja eipä nyt kummempaa muutosta ole odotettavissa. Mikään ei vaan kertakaikkisesti luonnistu. Kaikki mitä yrittää tehdä, menee vaan perseelleen.

Hukassa kuvat ajalta marraskuu 2005 - toukokuu 2006. Missä ne voi oikeen olla?

[q]*jasmine*, 10.10.2007 10:25:
tää flunssa ja olo vaan pahenee *uuh**nuha*
[/q]*lohduttel*

Hieman vilustunut olo. Nyt kun ei etenkään sais olla. Ois huomenna kaks koetta eikä tietenkään oo luettu kumpaankaan.

[q]Sand3, 10.10.2007 20:45:
Saisinko mä joskus olla onnellinen taas?
[/q]

Saat varmasti

..Saisinko mä viel nukkua joskus?

Vitun syysahdistus iskee.. miten voi yht´äkkiä ollakkin tällanen fiilis*nyyh*

[q]Sand3, 10.10.2007 20:45:
[/q]

mä toivon ihan samaa

O