päivän :(

Back to häröily O

[q]%, 6.4.2009 20:02:
---
Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.

Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! [size=8]Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.[/size]

Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen:

---

Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.
[/q]
Höh, mä en ees velttoile ja silti kela melkein peri takaisin ensimmäisen vuoden opintotuet. :(
Tein kyllä varmaan liikaa töitä samaan aikaan. Tai sit oon vaan huono.

Koko tuleva viikko

Voikun voisin elää viime perjantain uudelleen.. on lievästi sanottuna tyhjä olo Infectedin keikan jälkeen. Odotin viikkotolkulla kun hullu puuroa sitä keikkaa ja oli niin supersiistiä, että nyt on surkeeta kun se on jo takanapäin. Oli kyllä ihan just niin siistiä ja vähän päälle kun toivoinkin *sydän*

Nyt ei oo mitään kivaa odotettavaa, voi pöhköyttä. Tollasia keikkoja kun ei tule kun max kerran vuodessa, niin 'tavalliset' bileet tuntuu ihan mitäänsanomattomille.

Ihmissuhteet*nyyh* Alan koht vakuuttuu siitä, et pari suhdetta on parempi kuin parisuhde....

[q]kottarainen, 8.10.2007 08:40:
---
sapeli, 8.10.2007 08:21:
Kastuin ihan läpimäräks työmatkalla
---
Sama täällä. Kävelin pari tuntia sitten töistä kotiin, eikä tietenkään ollut sateenvarjoa matkassa. [/q]

Mulla on aina sateenvarjo mukana mut ei se paljoa auta - bussipysäkillä tulee aina vettä sellaisessa kulmassa että housut ja kengät ehtii kastumaan läpi viidessä minuutissa (ei katosta), ja työmatkalla autot heittää vettä sivusuunnasta vielä lisää Mitkä ihmeen kurahousut ja saappaat tonne sit tarvis ettei aina kastuis?

Voi vittu. Oon hukannut ryyppäyksen tiimellyksessä sitten korttini. Sopivasti just pahimpaan mahdolliseen aikaan kun on just muutto edessä, jepjep.

Muutenki vituttaa ja aivan jumalattoman paha olo vaikka olikin helvetin hieno viikonloppu.

[q]kottarainen, 8.10.2007 08:58:
Kunnon sadetamineet pitää vissiin hankkia*joo* Onneks mä pääsin kotiin ja heitin noi märät vermeet päältä pois inhottamasta. Toivottavasti saat vaatteesi nopeasti kuiviksi, ettei keljuta enää niin paljoa.
[/q]

Jees, tosiaan työkaveri tarjos kuivan paidan ja kerto et meil on täällä kuivauskaappi Kyl tää tästä

En mä tiiä.*nyyh* En mä osaa.*nyyh* Enkä jaksa.*nyyh*Pettymyksiä.

Se että oma kone on kärähtäny, prkl poweri

Ekat neuvottelut: ei korotusta :(
Pitää vielä odottaa noi toiset, et sit tietää mitä tekee.

Päivän :) on kuitenkin se, että noiden pohjalta on jo kaksi potentiaalista työtarjousta odottamassa.

martina aitolehti

mä en ehdi näkee jannee enää ennen sen lähtöä. *nyyh**uuh*

Syysflunssa iski sattuu..

Muut ihmiset saa mut tuntemaan itteni maailman turhimmaks ja paskimmaks tyypiks.

[q]KritikaL, 8.10.2007 12:29:
Muut ihmiset saa mut tuntemaan itteni maailman turhimmaks ja paskimmaks tyypiks.
[/q]
älä murehdi, toi paikka on jo varattu yhelle kundille meidän kaveripiirissä et toi ei pidä sun kohdalla paikkansa.

pikkusen flunssainen olo.. :( jo elo-syyskuussa sairastin kuukauden flunssan, joten on aika väärin jos sellainen tulee heti uudestaan

krapula perkele, vaikka lauantaina vaan dokailin.

Kaatosateessa litimärkänä töihin ja töissä pelkkiä hankalia asiakkaita. :<

[q]Jago, 8.10.2007 17:34:
on kyl ollu niin maanantai*uuh*
[/q]

Jep Enuff said.

-M

on kyl ollu niin maanantai*uuh*

O