päivän :(

Back to häröily O

Mitä järkeä on web messengerissä kun se ei ikinä toimi...:(

Paha mieli, mutta oma moka, joten kärsi kurja. Tästä ei kuitenkaa ole kuin yksi suunta ja se on ylös tai alas.

En jaksa tätä sairastelua enää, haluun mieluummin nielurisaleikkaukseen jos sillä pääsis tästä tautikierrehelvetistä pois.

[q]Hitchhiker, 5.10.2007 16:13:
Voi perse mikä aamu oli tänään, verensokeri tipahti sairaan alas jonka seurauksena pikkuvarvas sattuu, hajotin tuopin, heitin 1l:n maitoa pisin keittiötä, kyynärpäässä kunnon vekki ja sitten vielä myöhästyin töistä 1,5h *noGood*.
[/q]

Laitat illalla jonkun sairaan hyvan leffan pyorimaan telkkuun, kaperryt mukavan peiton alle ja herkuttelet vaikka jotain hyvia nameja ja unohdat koko aamun.

Epämääräisen huono olo, taidan olla tulossa kipeäksi Toivottavasti olo paranee kun pääsen lounaalle.

[q]Janisa, 5.10.2007 18:50:
---
Hitchhiker, 5.10.2007 16:13:
Voi perse mikä aamu oli tänään, verensokeri tipahti sairaan alas jonka seurauksena pikkuvarvas sattuu, hajotin tuopin, heitin 1l:n maitoa pisin keittiötä, kyynärpäässä kunnon vekki ja sitten vielä myöhästyin töistä 1,5h *noGood*.

---

Laitat illalla jonkun sairaan hyvan leffan pyorimaan telkkuun, kaperryt mukavan peiton alle ja herkuttelet vaikka jotain hyvia nameja ja unohdat koko aamun.
[/q]
Karkkia kävinkin jo ostamassa, tarvitsee vain miettiä minkä leffan katsoisi. Kyll tää päivä onkin jo huomattavasti parempaan suuntaan menossa *hymy*.

Oli kyl aika päivänalotus duunissa, kun olin ihan jäässä kokoajan ja asiakkaita kauhee suma..*uuh*
Tuli vedettyy jopa puolikas kahvikupponen, vaikken kahvista tykkääkään(ja tietty otin viellä kofunkin perään, kun löysin ne*nauru*)
kohta mä varmaan oon täällä superyliylipirteenä*nauru*

jep tää ei ollu mun päivä... onnistuin unohtamaan laukkuni itiksen metroaseman laiturin penkille tänään illalla... ja ku sörkässä huomasin et oho laukkuu ei ookkaa mukan ni kauheel kiireel sulkemaa kaikki kortit ja sit nopeest takas kattoo et oisko käyny hyvä tuuri et laukku ja tavarat sen sisäl olis viel siin minne unohin.. no matkal soitin itiksen poliisille joka laitto sanan vartijoille joka sit soitti ku olin matkal et joo laukku löytyny.. no menin sit sovittuu paikkaa ni yllätys et lompakkoo tietty ei siel enää ollu mut onnek sulkenu kaikki kortit about 10 minsan pääst siit ku huomas et laukku jäi ja se et lomapkos ei ollu yhtää senttii rahaa sil hetkel et se varas ei paljon siit lompakosta hyötyny.. tietty vähän ikävä nyt ku kaikki kortit pitää uusii ja varsinki ajokortti josta tulee kustannuksii.. no mut ehkä tästä opimme et pidetään kaikki tavarat aina penkillä istuttaessa yhessä eikä et laukku on toisel puolel ja muut tavarat toisel puolla ku ite istuu siin tavaroiden välissä.. *toktok* eiei*

[color=black]selkäkipu[/color]

Ärsyttää ja väsyttää. x(

[q]MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
[/q]

Tohon voisin sanoo sen verran että vaikka menisit kampaajalle ja sanoisit että mä haluun kirkkaan vaaleet hiukset, niin nekään ei voi (saa) sitä sulle luvata. Koska vaalennuksen tehoon vaikuttaa niin moni asia!

Se, minkä kuntoset hiukset sulla on, eli kuinka voimakasta hapetetta voi käyttää, ja kuinka pitkään voi antaa vaikuttaa. Myös oman hiuksen sisältämät punapigmentit vaikuttaa lopputulokseen. Ja tietenkin se jos on aikasemmin värjännyt hiuksiaan jollain muulla värillä. Ja siinäkin voi vaikuttaa jopa edelliset värjäyskerrat. Eli vaikka oisit viimeks värjänny ruskeella, niin jos sitä ennen on ollut punasta, niin sekin vaikuttaa vielä siellä hiuksen rakenteessa, vaikkei päällepäin näykkään.

Ja tosiaan niitä pakkausten antamia suositusaikoja ei missään nimessä kannata ylittää, siinä voi pahimmassa tapauksessa käydä niin että onnistuu rikkomaan hiusten rakenteen niin totaalisesti ettei niihin enää tartu mikään väri päällekkään, ja ainut tapa päästä eroon siitä kusenkeltasesta on leikkaa kaikki pois!

Tämän kaiken takia suosittelisinkin että jos haluaa vaalentaa hiukset, niin ei missään nimessä kannata sitä kotona alkaa tekemään, vaan menee ammattinsa osaavalle ja tietävälle ihmiselle kysymään onko halutun lopputuloksen saaminen edes mahollista. Ammattitekijoillä on sitten olemassa omat niksinsä siihen miten esim. punasuutta voi yrittää taittaa pois, vaikka varsinaisesti ei enää vaaleemmaksi hiusta voi saadakkaan.

Ps. on siinä kuitenkin joku idea että näihinkin asioihin koulutetaan ammattilaisia!

[q]mayah, 6.10.2007 10:47:
Oon kipee
[/q]

[q]mayah, 6.10.2007 10:47:
Oon kipee
[/q]

:(

Se oli taas siitä mukava päivä kuusta, että tili tuli ja tili meni..*igor**igor*

[q]eden, 6.10.2007 20:57:
Ostetaan elämänhalu!
[/q]

Mul ois ylimääräistäkin! *lähettel*
Jaksuja

hmph.. yksinäistä, vois katsoa toisen leffan.

[q]astaroth, 7.10.2007 12:21:
vittupaskasaatana

minä, muut ja maailma on perseestä
[/q]
O_o Sähän oot ihana!
Muutki on suurimmaks osaks mukavia, ja maailma on paras paikka olla! IKINÄ! *sydän**pepsodent*

Mä oon aika pettyny yhteen ihmiseen, vaikkei sen tekemiset mulle enää mitenkään kuulu.
Jotenkin on vaa sellane olo.

Torstaista saakka ollut kuumetta ja kurkku törkeen kipeä. Tänään sit terveyskeskuksessa sain antibioottikuurin ja saikkua ens ke saakka. Luultavasti angiina. Prkl!

olin liian hidas.. olis pitäny tajuta aikasemmin tilata liput lahden kummelishouhun.. prkl!!!!!

O