päivän :(

Back to häröily O

bileflunssa meinaa iskee taas*hmph*
No ois kyllä jo aikakin saada flunssa, kun oon onnistunu kaikki sellaset välttämään. Tarkistin duunin järjestelmistä, että oon ollu viime vuonna 2 pv kipeenä

Niin surkee olo.

Koko eilisillan naapurin koira haukkui kun se oli unohdettu pihalle. Viimein puolen yön aikaa joku tuli ottaa sen sisälle ja ilmeisesti teki koiralle jotain ei niin kivaa kun koira ulvoi kivusta. Pisti vaan vihaksi et miksi tuollaiset ihmiset ottaa koiran kun siitä ei huolehdita. En valitettavasti tehnyt asiasta ilmoitusta mihinkään

Täällä töissä on niin kamalan kylmä!

kylläpäs jotenkin oli herätessä tajuttavissa ettei tästä päivästä tuu hevon paskaakaan; huonosti nukuttu yö takana, ulkona ihan pilvistä ja harmaata, bussi myöhässä. nyt muuten vaan vituttaa.

tajusin just, että olen hävittänyt cd-laukkuni, jossa oli satojen eurojen arvosta originaaleja suosikkilevyjäni

VITTUKYRPÄSAATANAPASKAHUORAVITTTTTUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei oo mun viikonloppu, ei niin yhtään.

i hate this shit. all of it.

hhööööh ilma
Ois tehny mieli lähteä murun kanssa itsenäisyyspäivän kävelylenkille haukkaamaan happea. Eipä tarvi mennä prhna. Ei varmasti seuraavaan viikkoon tarvi ulkoilla.

Mut onneks sentään jo paranemaan päin!

Tajusin, että olen todella yksin tällä kylällä.

Ihan rehellisesti sanottuna paskin päivä muutamaan hetkeen. Ei lisättävää.

Miks tää on aina tällasta kun tulee takas kämpälle jostain reissusta... antasin mitä vaan, jos ei tartteis tulla takaisin ollenkaan.. vielä jonain päivänä..

Mul on pahaa karmaa :(

http://www.wmctv.com/Global/story.asp?S=8817903

Tampereella vasta joulukuussa pitkästä aikaa jotain mielenkiintoista bilettä tiedossa Parempi kai sekin kuin ei ollenkaan. Pitää muuttaa Helsinkiin.

Elämäni persein yö. nukuttuja tunteja 3. Itkua ja pahaaolloa loput. Huoh.

Rakas haukku lähtee maanantaina nukkumaan ikuista unta

Mun naapurin mies on ihan suuttunu mulle TAAS jostain tosi tyhmästä jutusta. Ei halunnu ees antaa osoitettasa kun lähen reissuun et oisin laittanu kortin sille kun "ei susta tiiä mitä sä sieltä lähettelet!" Vittu se mököttää. Noo, saan mä sen osoitteen ihan itekin selville, kuhan käväsen vaan kattoo talonumerot. Ja sit laitan sille jonkun tosi imelän pusipusikortin*nauru* Et siinä sulle!

Hedari. Niska pipi, hartiat semipipit. Kaipaa hierontaa.

O