päivän :(
[q]Ronie, 23.7.2008 17:22:
---
paupau, 23.7.2008 17:09:
Ostin sauvat! Sopii hyvin kun nyt kerran oon Suomen tuulipukukaupungissa. Ja eikun suihkimaan
---
Päivän :( ?
[/q] oho, meni vähän väärään topicii
:/
Musta tuntuu, että mä oon sairastumassa. koko pv ollu köhä ja nyt olo rupee olee vähän flunssanen..
oon jo pari pv ollu semissä kurkkukivussakin
vituttaa äänen&vimman miksaajat*dissaa*
Miten reilua tää taas onkaan.. Ihan just pitää lähteä ulos kärryileen ja tuol alko sataa vettä :( Vaunuja ei voi käyttää kun niistä on jenga rikki ja se raahaa maata, ja rattaiden sadesuoja on ihan vitun väärän kokonen :( Prkl. Eikä mulla oo sateenvarjoa. Luontoäiti *sydän*
Dokka iha dukodda.
Toivottavasti jouluna edes haistaisi tai maistaisi jotain :/
UUUUUAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG
*hmph**hmph**hmph**pahis**pahis**kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle*
Mulla on viimeiset nelja kuukautta ollut todella hyva pomo. Kannustava, antaa vastuuta, luottaa etta hommat hoituu, ja muutenkin todella mukava ja rempsea tyyppi. Tanaan se on vikaa paivaa meidan maatoimiston johtaja Yhteistyo todennakoisesti (inshallah!) jatkuu parin kuukauden kuluttua, mutta jaa kylla iso aukko.
Snadisti ahdistaa seuraavat 2 kk varajohtajan oikeana katena.
Mulla on huonoa ripsaria. Ei sovi mun silmille. Pitää käydä siis ostamassa uutta tänään tai viimeistään huomenna.
Vielläkin toi sama flunssa mistä oon jo laittanu noi 2 ylempää viestiä meinaa pukkaa.
Tänä yönä heräsin todella flunssasena- nenä valu, kurkku kipee. semisti kuumeinen olo ja kauhee köhä. sitten nukahdin ja aamulla vaan kurkussa vähän jännä fiilis, mutta ei mitään muuta.
En mä kehtaa olla poissa, jos mulla ei ees nenä valu.
Vois nyt tulla pirun tauti kunnolla tai sitten lähtee vekka. Ärsyttää tällänen välitila, kun pitää tehä kaikki ne arjen nihkeet puolet duunit ja vastaavat, mutta ne arjen kivat jutut pitää jättää väliin(esim salille ei kuitenkaan kande mennä, ettei tuu jotain sydänlihastulehdusta)
Höh. 16 tunnin työpäivän takana ja aivan hassu fiilis päällä. Silmä vuotavat jne.
(Onneksi eilisen saldo oli "vain" 14 tuntia ...)
Kaksi välilevynpullistumaa pitää nyt huolta, etten pääse treenaa brassia tai potkunyrkkeilyä. Kävelläkin saa, kuin joku 90-vuotias vanhus.
Flunssa! mten tähän aikaan vuodesta voi tulla flunssa :( ja tää fiilis, kun meinaa aivastaa mut ei aivastakaan vihaan tätä. Toivottavasti lähtis pois ees alta kolmen viikon..
Naapuri menetti talonsa tulipalossa :(
Kylläpä oli kotiinpaluu yhtä iloa ja riemua tämän päivän liikennejumituksessa. Yleensä matka leimauslaitteelta koti-ovelle kestää 40 minuuttia, mutta tänään kului yli kaksi tuntia, josta suunnilleen tunti ja puoli n. 15 asteen pakkasessa, enimmäkseen kävellessä, mutta myös aikataulunäyttöjen olemattomia kummitusbusseja odotellessa. Onneksi oli lämmintä yllä ja alla.
Tällaista se on asua julkisen liikenteen käyttäjänä kaupungissa, jossa yksityisautoilu ajaa kaiken edelle. (Kiireisin asia viime talven lumirylläyksessä oli aurata parkkipaikkoja keskustaan änkeäville yksityisautoilijoille sen sijaan, että yksityisautoilulle olisi asetettu rajoituksia, noin esimerkiksi.) Joten kun olin lopulta saanut itseni kotiin, puhaltelin froteenuttu päällä kuumaan kahvimukiini ja kuuntelin kuinka seisovissa letkoissaan kököttävät yksityisautoilijat lähettivät ruuhkaraporttejaan Ylen Aikaiseen,... Niin en todellakaan tuntenut sympatiaa heitä kohtaan.
Finskin lentäjien lakko häiritsee mun lomaa. :(
Isän toinen silmä on melekein sokea. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi vaivoja.
Voi voi. =(
Tiedän tuon tunteen sattuneesta syystä. =I
Jaksamisia sinne! =)
Isän toinen silmä on melekein sokea. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi vaivoja.
[q]senso, 22.4.2009 20:02:
popsi popsi buranaa, päänsärky sillä katoaa
[/q]
ei aina saa popsia buranaa! Onko lihakset jumis vai väärät silmälasit?
Kärsin masennuksesta, mutten usko sitä ja yritän joka päivä valehdella itelle esittämällä että kaikki on hyvin.
Tulos näkyy koulunkäynnissä sekä sosiaalisten kanssakäymisten määrästä.
Saatan siis uusia tämän vuoden opinnot..tai ainakin ne mitkä jätin kokonaan suorittamatta.
Onko terapiassa käyminen fiksua? Tuntuu siltä että on pakko hakea jostain apua ennenkuin on koko elämä päin helvettiä.