päivän :(
Flunssaa puskee just kun on lähdössä Tukholmaan
Kärsin masennuksesta, mutten usko sitä ja yritän joka päivä valehdella itelle esittämällä että kaikki on hyvin.
Tulos näkyy koulunkäynnissä sekä sosiaalisten kanssakäymisten määrästä.
Saatan siis uusia tämän vuoden opinnot..tai ainakin ne mitkä jätin kokonaan suorittamatta.
Onko terapiassa käyminen fiksua? Tuntuu siltä että on pakko hakea jostain apua ennenkuin on koko elämä päin helvettiä.
Itellä ainakin tippu iso kivi sydämeltä kun myönsi itelleen, ettei kaikki ole hyvin ja soitti lääkäriin. Helppoa se toki ei ollut. Itelläkin niin "tuore tapaus" ettei oo vielä oikeen kokemusta terapiasta.
niskat kipeenä jo kolmatta päivää ja otsalohko ihan liekeissä. mobilaatti ja venyttelykää auttanu mitää, ffuuuu-
---
Kärsin masennuksesta, mutten usko sitä ja yritän joka päivä valehdella itelle esittämällä että kaikki on hyvin.
Tulos näkyy koulunkäynnissä sekä sosiaalisten kanssakäymisten määrästä.
Saatan siis uusia tämän vuoden opinnot..tai ainakin ne mitkä jätin kokonaan suorittamatta.
Onko terapiassa käyminen fiksua? Tuntuu siltä että on pakko hakea jostain apua ennenkuin on koko elämä päin helvettiä.
---
Itellä ainakin tippu iso kivi sydämeltä kun myönsi itelleen, ettei kaikki ole hyvin ja soitti lääkäriin. Helppoa se toki ei ollut. Itelläkin niin "tuore tapaus" ettei oo vielä oikeen kokemusta terapiasta.
Harkitsen kyllä tosissani..Mitään kun ei vaan saa aikaseks!
Unirytmi taas ihan päin helvettiä = hv viikko töissä
Vaikuttaa vahvasti siltä et tää ei oikein oo mun viikko. Koko ajan väsyttää. Ja kun väsyttää ni on huonolla tuulella, ja ilonaiheetkii hautautuu tän vellovan harmituksen alle.
Enkä voi ees mennä salille hakemaan energiaa.
http://www.vartti.fi/artikkeli/040b4422-7790-43d8-b2dc-5be912e35af7
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
[q]mariq, 12.11.2008 12:05:
Vaikuttaa vahvasti siltä et tää ei oikein oo mun viikko. Koko ajan väsyttää. Ja kun väsyttää ni on huonolla tuulella, ja ilonaiheetkii hautautuu tän vellovan harmituksen alle.
Enkä voi ees mennä salille hakemaan energiaa.
[/q]
Mä oon huomannu että kun väsyttää ja harmittaa niin parasta mitä voi tehdä on antaa itselleen lupa nukkua mielin määrin. Se ei ehkä ole tehokasta ajankäyttöä, eikä siitä ehkä jää paljoa käteen, mutta jos siitä saa paremman mielen sille lopulle ajalle niin on se mun mielestä sen arvoista.
Harkitsen kyllä tosissani..Mitään kun ei vaan saa aikaseks!
Niin siitä puhumisesta ei ole ainakaan haittaa. Jos olet opiskelija niin eköhän jonku terveydenhoitajan kautta lähtis asiat rullaamaan. Tsemppiä!
[q]sapeli, 12.11.2008 12:10:
---
Mä oon huomannu että kun väsyttää ja harmittaa niin parasta mitä voi tehdä on antaa itselleen lupa nukkua mielin määrin. Se ei ehkä ole tehokasta ajankäyttöä, eikä siitä ehkä jää paljoa käteen, mutta jos siitä saa paremman mielen sille lopulle ajalle niin on se mun mielestä sen arvoista.
[/q]
Oonkii nukkunu viime päivinä tai siis öinä enemmän ku yleensä, mutta voisihan sitä vielä vähän enemmänkin nukkua. Turhaa on valvoakaan, jos ei huvita tehtä mitään..
Ja kyllähän omaan hyvinvointiin kannattaa panostaa Totesin tän saman eilen rahan suhteen, miksei tämä pitäisi paikkansa myös ajankäytön suhteen.
[q]senso, 22.4.2009 20:13:
mikään näistä ei ole tänä iltana saatavilla.
vapaaehtoisia? :D
[/q]
No jos mäkin osaan hieroa omaa niskaani ni pitäis sunki osaa :D
[q]mariq, 12.11.2008 12:19:
---
sapeli, 12.11.2008 12:10:
---
---
Oonkii nukkunu viime päivinä tai siis öinä enemmän ku yleensä, mutta voisihan sitä vielä vähän enemmänkin nukkua. Turhaa on valvoakaan, jos ei huvita tehtä mitään..
Ja kyllähän omaan hyvinvointiin kannattaa panostaa Totesin tän saman eilen rahan suhteen, miksei tämä pitäisi paikkansa myös ajankäytön suhteen.
[/q]
Mulla kun on välillä noita väsyvaiheita niin nukun suosiolla päiväunet. Mulla tosiaan on hyvät unenlahjat: voin nukkua 1.5h - 2h päiväunet eikä ne haittaa yöunia ollenkaan.
Mutta se on fakta että on parempi olla 5h pirteänä kuin 10h kärttyisenä.
Hammassärky...koko alaleuka ihan tulessa koko ajan....lienee lääkärireissu huomenna =(
Huoh kun ei iskällä tuo pää enää toimi mitenkään parhaalla mahdollisella vaihteella... :( pitäis jaksaa vaan ymmärtää. Välil kuitenkin vaan surettaa, eikä sitä ikinä täydellisesti ymmärräkään koska itse tajuaa kuitenkin kaiken mitä ympärillä tapahtuu.
äääh, 15h työpäivä turkissa itsenäisyyspäivänä
ja hommatkin kusee hualella..
onneks edgar kiven uus nauha maksimoi yksinäisyydentunteen :)
Ihan turha päivä töissä
Oispa ollut vapaa.
Kaksi viikkoa ollut kohta melkein ilman ääntä ja nyt on keuhkot ja rinta ihan lopussa kun ei lima irtoo mihkään...lekurille pitäis vissiin mennä kun alkaa kuumekkin nousemaan...
vähän mietitytttää mitä on himassa odotettavissa, kun en päässyt sinne asti eilen. Arttu(kissa) ei oo ollu yksin noin pitkään himassa vuosiin. Olihansillä kuivaruokaa ja vettä, mutta on varmaan ihan super hellyyden kipee kun sinne pääsen
[q]tiiplis, 2.8.2008 22:19:
Tää olo *igor**poks**sars*
[/q]
Aina vaan tää olo *igor**poks**sars*
Olin tasan 5 vuotta sitten Englannissa. Iski masentava ikävä.