päivän :(

Back to häröily O

Tapahtuu niin järjettömän hirveitä asioita, ettei voi muuta kuin vihata tätä maailmaa.

Niinpä. Viimeksi edellispäivänä, ei oikein osaa vielä ymmärtää.

kelailen taas ihan vääriä asioita, mut ei se mitään, onneks on välimatkaa.

Mummun pärjääminen omillaan. Vaikka nyt ruokaa tuodaankin kotiin ja käydään siivoomassa. Oli taas kaatunu (lonkka jo kerran leikattu). On se niin hienoa pitää vanhukset kotona mahollisimman pitkään kotihoidolla. Ei se ole ihmisen arvosta elämää jos ei pääse yksiöstään mihinkään.

öiset karmivat kuumehoureunet
aikaansaamattomuus
sade

kyl syksy vaan on nannaa..*igor*

Oon saattaunu menettää helvetin hyvän ystävän, koska sanoin hänelle juuri ne sanat joita ystävälle ei kuulu sanoa.
Vituttaa oma tyhmyyteni, mutten voinut hiljaakaan olla...

[q]Janisa, 2.7.2008 16:58:
mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.
[/q]

Mua on tässä viime aikoina vituttanut sama asia kun yhteys parhaaseen ystävään alkaa pikku hiljaa hiipua. Aiemmin oli vielä ihan OK, mutta viimesen vuoden aikana tapahtunu ihan selvää etäytymistä Erityisesti vituttaa, että kun muutenkin asutaan eri mantereilla, niin tyyppi oli just ollu Lontoossa eikä sit sanonu siitä mitään. Oisin ihan hyvin voinu kävästä siellä pikaseen, mutta kaipa se on tärkeämpää hengailla uuden pikkuprinsessatyttöystävän kanssa kuin nähdä ystäviä

Voi vittu!

Eilen tuli uusi kämppis, joka ei ole puhunut vielä sanaakaan, ja on muutenkin kaikin puolin ärsyttävän oloinen.
Kauhea räkätauti ja 38,5 astetta kuumetta juuri nyt sopivasti ennen rusheja. Kraah.

[q]juuco, 31.3.2008 15:35:
Lotto on ihan saatanasta. Miks mä en voita koskaan? :(
[/q]

Tuttu tunne :D

Joka kerta ku otan loton mul on aina kutina perseessä et tällä kertaa tulee voitto. Tähän asti suurin saavutus on kolme oikein :(

Hitto kun ei välillä osaa käyttäytyä niin kuin pitäis*senkin*

[q]paupau, 23.7.2008 17:09:
Ostin sauvat! Sopii hyvin kun nyt kerran oon Suomen tuulipukukaupungissa. Ja eikun suihkimaan
[/q]

Päivän :( ?

Ajoin pikku kolarinkii.. Paska päivä

[q]Annakins, 2.7.2008 22:27:
---
Janisa, 2.7.2008 16:58:
mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.

---

Mua on tässä viime aikoina vituttanut sama asia kun yhteys parhaaseen ystävään alkaa pikku hiljaa hiipua. Aiemmin oli vielä ihan OK, mutta viimesen vuoden aikana tapahtunu ihan selvää etäytymistä Erityisesti vituttaa, että kun muutenkin asutaan eri mantereilla, niin tyyppi oli just ollu Lontoossa eikä sit sanonu siitä mitään. Oisin ihan hyvin voinu kävästä siellä pikaseen, mutta kaipa se on tärkeämpää hengailla uuden pikkuprinsessatyttöystävän kanssa kuin nähdä ystäviä
[/q]

Ma oon tasta jotenkin niin riekaleina, etten ees oikein tieda miten pain mun nyt tassa pitais olla.
Me ollaan niin hyvat ystavat, etta ollaan valehtelematta oltu viimesen vuoden joka ikinen paiva tekemisissa vaikka toinen olis ollu reissussakin.
Niin ja talla hetkella jaetaan sama sankykin yhdessa. Saatana kun kirpasee etta se muuttaa nyt.

Noh, ensi viikolla hanen kanssa Suomeen ja yritan parhaani mukaan tehda siita loistoreissun meille vaikka ihan oikeesti sydamessani tiedan kuinka naille kauko-ystavyyssuhteille kay loppupeleissa.

Plop. Nyt loppu valitus.

Aiheeton syyte fyysisestä pahoinpitelystä poliisitutkinnassa. Kiitos hullu ex-vaimo

Niskassa ollut ilmeisesti lihaskramppi koko illan. Sattuu ihan saatanasti! Ensin ei pystynyt vaan kääntämään päätä oikealle, mut nyt ei pysty pitämään päätä edes suorassa. Makuuasennossa sattuu vähiten, mutta makaamaan meneminen ja sieltä nouseminen kestää ihan helvetin kauan ja tekee todella kipeetä. Piti tehdä tänään vaikka mitä, mut tää menee nyt vaan sängyssä maatessa, kun ei mitään pysty tekemään. Kaupan päälle on vielä aikamoinen flunssa ja yskiminen sattuu ihan mukavasti tän niskan kanssa.

Paskaa!

väsyttää.. vaikka nukuin hyvät yöunet, kävin lenkillä iltapäivällä ja nukuin päikkärit.. voi tuska.. ja reenit reilun tunnin päästä *toktok*

---
Mummun pärjääminen omillaan.
---

Täällä sama tilanne, mutta vaarillani.

Helsingissä ollaa ajamassa tosi alas kaikki vanhainkodit yms. Kyllä hoitsut käy ja onneks oli se turvanappi. Se oli pelastanu tällä kertaa. Itekkään ku ei ihan joka päivä pääse auttelee...

Varpaan alla on kipee rakko.

Anteeks, oli rakko, kunnes se kotiin kävellessä puhkes. Ja se o iha vitu kipee si ny, au au au. Onneks ne neljä muuta on viel ihan siedettävissä kipumäärissä :D

Mut noi kengät on nii ihanat <3

Osin negatiivinen asia. Näin painajaisia viimeyönä ja tulin siks nukkuneeks tosi huonosti. Kuitenkin positiivisena pitää mainita, että sain käsitelyä asioita siinä vaiheessa, kun heräsin ja tajusin mistä unessa oli kyse ja sen jälkeen sain ehkä tunnin paremmin unta
Herääminen oli kuitenkin aika eeppistä..

edit. Niin juu ja se positiivinen juttu oli tosiaan se, että sain käsiteltyy elämän tän hetkellä tärkeinpiä asioita tosi paljon ton painajaisen takia ja sain taas tulevaisuudne suunnitelmat selkeemmiks

*surkeil*

O