päivän :(
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=02763¶m=T&kunta=Helsinki
no ei toi nyt kovin huono oo :p
Ostin Midtownista cd:tä kasan, joista yksi oli jo heti naarmuinen saapuessaan. Nyt olen asiasta laittanut kauppaan kolme mailia, joista eka ei edes mennyt perille. Mitään vastausta eivät ole vaivautuneet laittamaan, joten siinä meni rahat hukkaan. Onneksi tiedän missä saan levyn korjattua, tosin sekin maksaa.
Lissabonissa sataa vetta...mut onnex huomisex lupas jo aurinkoaki...:)
Eilen ja toissapäivänä oli hetken jännät vibat. Jotenkin asiat ei vaan menny putkeen.
Jotkut neliötransiitit voimassa tai jotain

Eilen salilla oli kyllä mahtavaa, mutta kun olin lähössä sieltä vekka ni ämppäri sano poks ja nyt pitää sitten mennä hankkii uus*ding*
Ei oo ainakemmin mikään vekotin oikeesti sanonu kesken biisin itteensä irti ja kone ei enää siis nää sitä, eikä sitä saa mitenkään päälle. Aikasemmissa lähinnä joko nappulat on hajoillu tai akku kulunu olemattomiin.
Weird... Oisko sinne ehkä päässy hikeä tai vettä jotenkin sisään? Silloin se olisikin luultavasti vähän aikaa täysin kaput, mutta voi alkaa toimia uudelleen kuivuttuaan.
Sullahan on nyt suht hyvä kännykkä, eiks sen kautta voi kuunnella kans musaa? Ainakin sen aikaa et saat hankittua uuden ämppärin.
Sitten juoksin dösään suoraan dösää päin ja heti kun olin päässyt siihen dösän luokse se laitto ovet kiinni edellisen asiakkaan jälkeen.
Tosi outoo toimintaa, kun kuitenkin olin selkeesti juoksemassa dösään sen etupuolelta. Ei se voinu olla huomaamatta.
Nyt mietin, että pitäiskö valittaa tosta?! Toisaalta aika törkeetä, mutta mitä se sit hyödyttää, tai siis että kenen elämää se valittaminen tässä tapauksessa helpottaa?
No on kyl aika törkeetä toimintaa. Kyl tosta mun mielestä kannattaa laittaa palautetta, koska jos toi kuski on muillekin matkustajille ollut törkeä niin pitäähän sen esimiehen saada siitä tieto. Muuten se jatkaa samalla linjalla.
Ostin sauvat! Sopii hyvin kun nyt kerran oon Suomen tuulipukukaupungissa. Ja eikun suihkimaan
[q]mayah, 5.11.2007 19:39:
Ei vittu. Tää vaan pahenee. Olo on ku katujyrän alle jääneellä. Ei naurata ees enää.
[/q]
Sori mut :D
Pojat ja tytöt, nyt korvat tännepäin, setä kertoo jotain...(*nauru*):selkä, rintalihakset ja hauikset on PIRUN kipeet. -Kaveri sai mut eilen suostuteltuu näyttämään kotonaan miten mulla rauta nousee...Noh, revin kylmiltää 50kg muutamia kertoja(jotai 15krt) penkistä...argh! Tietää kyl tehneensä. AUTS! Pitäs AINA lämmitellä lihakset ennen ku tekee jotai..!!!!
[q]Astaroth:
---
Progress:
Kattokaa vaik tota mun kuvaaki...*nauru*
---
Ei jestas, nyt repes perna!*nauru*
[/q]
[q]Astaroth:
---
Lost-Soul:
eih... ei pitäis KOSKAAN tehdä mitään.
---
Oikein! Sairas ei saa urheilla ja terve ei kuntoa kaipaa.
[/q]
Kyl on mun mielestä ihan "tervettä", että pitää peruskunnon yllä...Että on siten myös enemmän työkykyinen. Musta ei bodaria saa millää...Kattokaa vaik tota mun kuvaaki...*nauru*
mä siis todellaki tiesin tosta lämmittelystä, mut ajan puute ja myöhäinen tilanne saivat mut suostumaan moiseen lämmittelemättä. Ja viinalla ei ollu tässä(kään) mitään osaa eikä arpaa...*nauru* (eiku siis ihan tottapuhuen OLIN selvinpäi..*hymy*)
Koko päivän ollu jotenki paska ja oikeestaan aika surullinen olo...*nyyh* Mikäköhän muaki vaivaa?
Hammaslääkäri!!!! Jeesus!!! Ei ihan pieni pelko perseessä!!! Tuhannen diapamia naamaan ja tärisemään siihen piinapenkkiin!!!
Jännät energiat jatkunu koko viikon. Kokoajan sellanen semi masis ja nyyh nyyh fiilis vaikkei oikeestaan mikään oo menny huonompaan vaan mieluummiinkin kaikki menny parempaan suuntaan elämässä.
Eilen päätin ottaa niskasta kiinni itteeni ja oon päättäny, että tästä tulee parempi päivä. So it willz
Hassuu kyllä mulla aina tuntuu menevän noi silleen, että joko duuni, päänsisäset tai salienergiat menee perseelleen ja muut menee sitten paremmin,
Tällä hetkellä siis aivan älyttömät salienergiat(se siis tietenkin =))) )
Se siitä duunista sitten.
---
Eilen salilla oli kyllä mahtavaa, mutta kun olin lähössä sieltä vekka ni ämppäri sano poks ja nyt pitää sitten mennä hankkii uus*ding*
Ei oo ainakemmin mikään vekotin oikeesti sanonu kesken biisin itteensä irti ja kone ei enää siis nää sitä, eikä sitä saa mitenkään päälle. Aikasemmissa lähinnä joko nappulat on hajoillu tai akku kulunu olemattomiin.
---
Weird... Oisko sinne ehkä päässy hikeä tai vettä jotenkin sisään? Silloin se olisikin luultavasti vähän aikaa täysin kaput, mutta voi alkaa toimia uudelleen kuivuttuaan.
Sullahan on nyt suht hyvä kännykkä, eiks sen kautta voi kuunnella kans musaa? Ainakin sen aikaa et saat hankittua uuden ämppärin.quote]
Joo näin se oli ilmeisesti. tänään toimi . oli kanssa akkutyhjentyny täysin siinä vaikka oli ollu täynnä. Eli joku oikosulku. Mut nyt on taas ladattu.
Oli tossa erittäin hyvätkin puolet, kun tulin ajatelleeks ja pohtineeks paljon asioita ja sain luettua paljon fiksua juttua tosta joogakirjasta joka avas omaa maailmankatsomusta tavalla jonka oikeestaan jo tiesin, koska olin lukenut artikkeleita asiasta tiedelehdistä, mutten oikeestaan ollut miettinyt sitä omakohtaisesti.
Voi perkule! Nyt Discogsissa myyjä sit kusetti. Mitähän taas seuraavaks. Koko ajan tulee viallisia levyjä vastaan jne. Prkl
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1551844
Raekuuro tuhosi mansikkasadon
Uutisissa näytettiin kuvia mansikkaviljelmiltä, oli surullista katsottavaa
Ruokahalu on täysin kateissa Ei meinaa mennä mikään alas edes pienissä määrin..
Polvi kipee
Väsykatkipoikkikyllästynyt