päivän :(

Back to häröily O

Miten tästä *super*kuivasta toimistotyöstä saa viellä kuivempaa.. We found a way*justjoo*

Kuulin eilen et hyvä ystävä muuttaa Pohjois-Suomeen Simoon, tuli vähän suru puseroon ku ei enää nää sitä sitäkään vähää mitä tähän asti, mut hyvä puoli et jää kuitenki suomeen ja ainahan sinne pääsee vaik lentäen*hymy*

Oon hemmotellu itteni piloille nukkumalla a) ihanan lämpösessä, b) hemmetin hyvällä patjalla, koska vajaa viikko äidin viileässä vieraskammarissa (its.as. koko talo on tosi cool) ja a) kurkku on kipee ja olo vilustunut, b) niska huutaa lääkitystä ja rutosti huoltotoimenpiteitä
Joko mä saan tulla kotiin plz? No? kthnxbye, vielä neljä yötä.

Miten tästä *super*kuivasta toimistotyöstä saa viellä kuivempaa.. We found a way*justjoo*

Miten onnistukin imemään kaikki mehut. Nyt oon joku ihme väsykoomazombie.

11,5v saman työnantajan palveluksessa ja tänään selvisi YT-neuvottelujen tulos ja kenkää tuli. Ei kivaa. Nyt vaan hillitöntä työnetsintää.

11,5v saman työnantajan palveluksessa ja tänään selvisi YT-neuvottelujen tulos ja kenkää tuli. Ei kivaa. Nyt vaan hillitöntä työnetsintää.

Voi hitsi. Toivottavasti löydät hyvän työpaikan ja nopeasti! Peukut pystyssä.

-uniongelmat, en vaan saa nukahdettu ennen klo 01
-eioo tarpeeks aikaa pelaa frendil Modern Warfarea

-M

[q]Freja, 2.12.2009 13:32:
Stressikäyrä on jossai uskomattoman korkealla, että hajoaa pää ihan just. Ei mut hei, se tuntuis ilman ressiäkin koska pää on nii perkeleen kipee aarrrgggghhh
[/q]

minne se loma katos ?

Söin eilen melkein kokonaisen valkosipulin aseeksi pöpöarmeijaa vastaan, ja silti tulin Taas kipeeks En ehkä ala nyt.

Väsyttää. Kämppäki pitäis saada siivottua.

Viikon ollut pohkeet ja nilkat ihan sairaan kipeitä....en sitten tiedä mikä mahtaa olla. Kyllä ne siitä sitten kun vähän aikaa töpöttellee menemään mutta sama juttu kun hetkeksi taas jää jumittaa paikalleen....=(

Älä pyydä totuutta, jos et kestä sitä.

[q]

Hmm. Ennemmin antaisin sen korjattavaksi jollekin joka puhelimen osaa availla ja antaa vaihtaa osan itse. Niitä suht. halvalla kuitenkin voi ihan kuka tahansa ostaa.
[/q]

Mistä ihmeestä mä sellaisen osaajan löydän?
Ja kun on jouluun asti niin s**tanallinen kiire, ettei ehdi / jaksa säätää mitään ylimääräistä duunin lisäks.*poks*
(Eli ei kai auta valittaa... *nyyh*)

ihmet ovat niin harvinaisia nykymailmaassa*uuh*
en enää jaksaa uskoo ett jotai hyvää voisi tapahtua

täl saakelin flunssalla on nyt tasan 2 päivää aikaa lähteä ohi en anna tän pilata enää toista aurinkoista viikonloppua. en. EN!

Tilasin jenkeistä tavaraa ja kattelin että ois jäänyt arvo alle 150e mutta menikin 10 eurolla yli. Kiva maksella alvit ja tullit sit tohon päälle ja joku upsin ylimääräinen maksu noiden tullausten vuoksi.

Tulikin sit jo kalliimmaksi kuin saksasta ostaminen.

[q]Bio, 28.7.2008 07:54:
---
Super-Kerttu, 28.7.2008 07:31:
LOMA LOPPUI!

No joo, ehkä tää arkeen paluu tekee ihan hyvää tälle pöhöttyneelle, turvonneelle ja ameebamaiselle olemukselle!

---

Sama homma. Kuukauden lomailu päättyi. Mut alkoi tosiaan jo laiskistuu sen verran et hyvä et arki alkaa. Pääsee taas normaalirutiiniin.
[/q]
Ihan oikein!! Lahjattomat lomailee..

T: nimim. Lomaa EHKÄ v. 2009...

väsyttää.

Eilen ja toissapäivänä oli hetken jännät vibat. Jotenkin asiat ei vaan menny putkeen.
Eilen salilla oli kyllä mahtavaa, mutta kun olin lähössä sieltä vekka ni ämppäri sano poks ja nyt pitää sitten mennä hankkii uus*ding*
Ei oo ainakemmin mikään vekotin oikeesti sanonu kesken biisin itteensä irti ja kone ei enää siis nää sitä, eikä sitä saa mitenkään päälle. Aikasemmissa lähinnä joko nappulat on hajoillu tai akku kulunu olemattomiin.
Sitten juoksin dösään suoraan dösää päin ja heti kun olin päässyt siihen dösän luokse se laitto ovet kiinni edellisen asiakkaan jälkeen.

Tosi outoo toimintaa, kun kuitenkin olin selkeesti juoksemassa dösään sen etupuolelta. Ei se voinu olla huomaamatta.
Nyt mietin, että pitäiskö valittaa tosta?! Toisaalta aika törkeetä, mutta mitä se sit hyödyttää, tai siis että kenen elämää se valittaminen tässä tapauksessa helpottaa?

O