päivän :(

Back to häröily O

[q]UnityF, 14.9.2007 17:15:

[/q]

Mitääh? Mitä on käyny?

piti lähteä tänään ulos.. kaverin piti tulla hakemaan tossa 1,5h kuluttua, mut just soitti ja sanoi ehkä joutuvansa menemään vielä duunissa käymään. jos ehtii niin tulee hakeen puolen yön aikaa. perse! meikä ihan täpinöissä ja viinan himoisena täällä. grauh!! (huom. aikaero! täällä klo vasta 20.40 )

mä haluun ulos!!!
[size=8]Maanataina tentti niin la ja su pyhitetty kertaamiselle, ei voi pahistella enää huomenna. ärsyttää..[/size]

Tiktak on hajonnu :(

No onneksi ne tekee vielä jäähyväiskiertueen. Pakko päästä kattoon.

[q]lunake, 15.9.2007 04:31:
Tarjonnassa ei ole vikaa, päinvastoin ja sitä on jopa aina välillä suuresti. Mutta...
..en kykene luottamaan/uskomaan kenenkään uroon puheisiin, en vain pysty...
[/q]

:D
joo, miehet on ihan sikoja KAIKKI!

Tarjonnassa ei ole vikaa, päinvastoin ja sitä on jopa aina välillä suuresti. Mutta...

[q]Superlatiivistelijä, 15.9.2007 05:57:
---
lunake, 15.9.2007 04:31:

---

:D
joo, miehet on ihan sikoja KAIKKI!
[/q]

En väitä & sano että miehet oisivat sikoa, mutta baarissa kun "tutustuu" uusiin immeisiin on jokseenkin vaikea uskoa uroiden höpinöitä. Ehkä en oo tavannu vaan tarpeeks vakuuttavaa vonkausta.

[q]Super-Kerttu, 13.9.2007 09:08:
Minäkin pidän sinusta! *sydän*
[/q]

*joo**hali* ja älkää nyt kukaan mammakerholainen ottako herneitä mulle :)

-M

Mun aiti tayttaa tanaan 50, enka paassyt Suomeen sita juhlistamaan. Oon ollu koko viime viikonkin ihan maissa tan takia ja nyt viela mulla alkoi seuraavan tunnin countdown puhelimen pirinaan ja pitais sinne juhliin puhua aidille.
Muuten hyva, mutten todellakaan selvia siita pillittamatta.

Aiti on paras. *sydän*

Mun leukaan on ilmestyny ihan kamala finni.*pökr* Toivottavasti ei oo mikään myöhäinen murkkuikä tulossa enää tässä iässä.*hih* Onneks ei tarvi lähtee tänään mihkään, kun ei tota paisetta sais ees kunnolla piiloon.*grr*

[q]Equalizer, 15.9.2007 20:05:
se o vaa joku pitsafinni
[/q]
No oliskin, mut en oo pitkään aikaan syöny mitään sellasta niin rasvasta mikä sen yleensä aiheuttaa.

[q]Equalizer, 15.9.2007 20:09:
---
MiMoSa, 15.9.2007 20:06:
---
Equalizer, 15.9.2007 20:05:
se o vaa joku pitsafinni

---

No oliskin, mut en oo pitkään aikaan syöny mitään sellasta niin rasvasta mikä sen yleensä aiheuttaa.

---

Stressi finni sit
[/q]
No se se vois kyl olla. Vaikka eipä tässä kyl oo mitään kummempaa stressiäkään just nyt. Mut ainahan sitä vähän kuitenkin stressaa....

Vein just kaikki pullot kauppaan mitä talosta löyty siinä toivossa et oisin saanu röökinpuruja mut eihän ne riittäny :D:D
Onneks on aamukahvia ja musiikkia sentäs :)
Köyhäilyyn on totuttu... Ja se jatkuu :D

Pitäs lähtee pian töihin Oon tosi poikki, ei ihmistä oo tehty tähän aikaan valveilla olevaks! Ihan liian vähän unitunteja takana, ihan liian vähän! Paha olo ja niin väsy että tekis mieli itkeä, miten mä jaksan töissä sen 10.5 tuntia? ei täs muukaan auta mut en mä kyl mikää pirteekään oo Toivottavasti tää ny lähtis tästä käyntiin..

Tänää oli tosi jännä päivä. tunteet tosi pinnalla kokoajan ja viikonlopusta samalla tosi hyvä fiilis, että vähän morkkista. Tuli sekotettua pakkaa monen ihmisen kanssa.

Mustasukkasuus nostaa kanssa päätänsä. Taidan tietää missä mun eksä on tällä hetkellä ja kenen kanssa. Typerää sinänsä, jos itte on pannu eron jälkeen tieskuinka montaa ihmistä. Toisaalta ehkä enemmänkin oon mustis siitä kenen kanssa se siellä on.
Pienet on piirit.

Onko terapiassa käyminen fiksua? Tuntuu siltä että on pakko hakea jostain apua ennenkuin on koko elämä päin helvettiä.

No se on jo aika positiivista, että itse on tarpeeksi viisas hankkimaan apua, tsemppiä sinne!

---
Tänää oli tosi jännä päivä. tunteet tosi pinnalla kokoajan ja viikonlopusta samalla tosi hyvä fiilis, että vähän morkkista. Tuli sekotettua pakkaa monen ihmisen kanssa.

Mustasukkasuus nostaa kanssa päätänsä. Taidan tietää missä mun eksä on tällä hetkellä ja kenen kanssa. Typerää sinänsä, jos itte on pannu eron jälkeen tieskuinka montaa ihmistä. Toisaalta ehkä enemmänkin oon mustis siitä kenen kanssa se siellä on.
Pienet on piirit.
---

Thank juu for hugziiz*hali*

Taisin olla loppuenlopuks väärässä. En ois ees pitäny pahana sitä, että se panee vaan sitä, että en ois ehkä kestäny sitä, että se panee tosita eksää, jonka kaa oon uudelleen lämpänny välejä(vittu tää hinttimaailma on ihQ)
No eihän se mitään muuta. Ois varmaa ollu parempiki, etten lämppäile tätä toista liikaa ja rupee reboundaamaan sen kanssa ja laita kipua kiertämään.

Tän päivän :( sitten se, että näin eilen eksää. Ollaan nyt yrittämässä luoda suhdetta kaverina. Kaikki suju tosi hyvin loppuun asti, vaikka fiilis tietty välillä outo, koska on jännitteitä(tähän asti oikeestaan päivän =) ).

Sitten puhuttiin siitä miten kivaa oli että jatketaan kaverina ja plaaplaa. Ja mä vähän yritin itselleni todistaa, että oon niin ok että pystyn sanomaan sille, että "selvyytenä vaan, että mä tosiaan tiiän, ettei olla mitenkään yhteen palaamassa ja on mullakin ollu jo reboundjuttuni ja blaa blaa". Noh ilmeisesti se sitten loukkaantu siitä aika pahastikkin ja meni himaansa hajoilemaan.

Jännää miten ihminen jolla ei oo tunteita sua kohtaan voikin loukkaantua siitä, kun se kuulee, että oot sinkkuna harrastanu seksiä*senkin*. Ja tietty siis itte menin sitten himaan hajoilemaan tästä, kun tajusin kyllä että taisin hakea siltä reaktiota ja tuli sellanen olo, että nyt pilaan sekä mahollisuudet korjaa välit, että loukkaan sitä turhaan ja itteeni samalla.

hyh mikä olo, vois mennä takas bunkkaan <3.

---
Sitten puhuttiin siitä miten kivaa oli että jatketaan kaverina ja plaaplaa.
---

Baby steps... Te ootte molemmat vielä tässä vaiheessa vähän kuin jotain posliinimaljakoita jotka on hajonneet ja sitten liimattu kasaan, eikä liima oo vielä kokonaan kuivunu. Kaikessa rauhassa ja tilannetta tunnustellen.

Luulen että vastaan tulee molemmilta vielä monia tunnejuttuja jotka on jossain lymyilleet piilossa, ja tulevat esiin vasta sitten kun ootte kasvotusten ja jompi kumpi sanoo tai tekee jotain tiettyä.

No joo vähänkö ärsyttää, että jatkuvasti tapahtuu jotain joka heittää fiilarit kuukauden takasinpäin. Toisaalta kyllä ne sitten saadaan tässä vaiheessa käsiteltyä onneks nopeemmin.

Sitten puhuttiin siitä miten kivaa oli että jatketaan kaverina ja plaaplaa.

Baby steps... Te ootte molemmat vielä tässä vaiheessa vähän kuin jotain posliinimaljakoita jotka on hajonneet ja sitten liimattu kasaan, eikä liima oo vielä kokonaan kuivunu. Kaikessa rauhassa ja tilannetta tunnustellen.

Luulen että vastaan tulee molemmilta vielä monia tunnejuttuja jotka on jossain lymyilleet piilossa, ja tulevat esiin vasta sitten kun ootte kasvotusten ja jompi kumpi sanoo tai tekee jotain tiettyä.

Voi vittu huomenna alkaa YO kokeiden viimeinen osuus ja tuntuu etten mitään osaa=(

O