päivän :(
Luottamuspula vaivaa mua koko loppuelämän.
Nyt aina ja ikuisesti.
Tää kipeily on kyl aika hanurista
Niin kun sulla ei oo ees saikkua lohdutuspalkintona.
[q]emuli, 11.9.2006 12:27:
#@!#&!!
En sit päässy millään kouluun tänään. Aamulla ku piti tsekata reittiopasta ni yllätysyllätys netti ei toimi. Sit otan jonkun random 7X ratikan ja luulen pääseväni sillä Pasilaan.. mut ei, sen sijaan löydän itteni Ruskeasuolta, ja kun oon menossa kysymään kuskilta mikä on homman nimi, huomaan että se pössyttelee lunkisti röökiä ulkopuolella. Ite en tietenkään pääse koko vehkeestä ulos, kun se on parkkeerannu sen keskelle autotietä missä menee autoja koko ajan. Great.
Kun sit vihdoin selviydyn takas himaan ja koitan soittaa taksin, saan kuulla ettei taksit pääse nyt ajamaan manskulle ASEM-kokouksen takia. Enää ei ehi edes junalla keskustan kautta, koska luennon alkuun on 5 min.
Ei siinä muuten midistä, mut ku kyseessä oli kurssin pakollinen koe, mitä ei voi uusia
[/q]
Mun on kyl pakko sanoa tähän, et HKL ym. ovat varoitelleet ASEM:in aiheuttamista liikennöintimuutoksista jo aika pitkään.
[q]kindertin, 12.9.2006 13:37:
---
Elmiira, 11.9.2006 18:05:
---
kindertin, 11.9.2006 12:31:
No voi ny vvittu. Ens kuussa sit revitään eka viisaudenhammas pois.
Ei ees pelota *hikoil**nyyh*
---
Multa revittiin eka kuukaus sitten
ja pelotti ihan vitusti.
Mut se olikin tosi nopee toimenpide,
eikä tarvinnu edes yhtään särkylääkettä
syödä jälkeen päin.
Seuraava lähtee torstaina.
---
Juu,ei pelota..kaikki on kertonu et se on helppo juttu, mut niil ei oo ensin kaivettu sitä hammasta ulos (ei siis näy vielä)..
Eli päivän : ( - edelleen kauhusta jäykkänä,saa nähä mitkä on fiilikset sit ens kuus..
[/q]
Mulla on kaivettu kaks. Toinen oli vielä luussa kiinni ja oli ihan hirveetä ja kesti noin tunnin. Toinen vaan oli ikenen alla ja lähti tosi helposti parissa minuutissa.
Jos se hammas on vaan siellä alla, niin pitäs mennä ihan helposti ja saat vaan pari tikkiä ikeneen :)
Haha, älyttömän tarkistusproggigksen lounastauolla pomo olisi tarjonnu jälleen sapuskat tuolla Haikaranpesässä Haukilahdessa, mutta oli semmosta tärkeempää matkassa että hämmennyksissäni kieltäydyin :D
Voi jeesus mun kanssa, pitäis osata ottaa tilanne haltuun *toktok*
Joskus vaan vituttaa enemmän kuin muulloin
Ei tainnu saada täksikään jouluksi töitä safareilta >.<
Ollaan sitten pennittömiä tämäkin joulu...
Perjantai, yksin himas, ilman tekemistä *toktok* perseestä!
Korotan: Yksin himassa selvinpäin ja pitäis lukee maanantain tenttiin 1000 sivua pashaa.
Mä oon kahden päivän sisällä kattonu kolme kotimaista leffaa jotka kaikki oli kuvattu kesällä. Mun tuli ikävä kesäaurinkoa ja lämpöisiä kesäöitä jajajaja :(
Mä kyl pidän talvestakin tosi paljon ja varsinkin tällaisista kunnon talvista (tosin nyt on vähän turhan lämmintä ollu viime aikoina) mut prkl..
2h sit nukutti viel. nyt ei nukuta ja kohta on taas viinapullo puolillaa...ei siinä kännissähän on kivaa olla mut miten vittu taas onnistuin =P
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
vittu kun masentaa :(
Aussikoru meni rikki sitä ei voi korjata
No more happy wings
[q]sapeli, 27.5.2010 14:41:
---
noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
---
Mä varmaan koittaisin taittaa sen takaisin suoraks, onko mahdollista? Toi on kyl paha, noita latureita ei varmaan helposti saa uusia... Keskustan Apple-storesta vois kysyä? Sellainenhan on ainakin Aleksanterinkadulla, ja kai myös Lasipalatsin kulmalla?
[/q]
No se on katki puolesta välistä ja sit se yläosa irtoo silleen et siel sisällä on toinen tappi mikä on katkennu eri kohdasta :D Kasasin sen ja testasin mut ei se toimi :((
Katoin just et verkkokauppa.comista sais uuden kolmella kympillä, mut ei mulla oo tänään aikaa hakee sitä. Akku loppu jo eilen aamulla, et pikku hiljaa alkaa vierotusoireet hiipii päälle... tai sit se on vaan toi krapula mikä hiipii :DD
Hauska ja nostalginen viikonloppu takana ja huomenna taas palataan työelämän harmaaseen arkeen maanantain tarjoamana. Ei vain oikein jaksaisi, rankkaa menoa vielä tiedossa jokaiselle seuraavalle viidelle päivälle.
Onneksi ansaittu viikon talviloma alkaa ensi perjantaina, eli eiköhän tästä selvitä.
Miksi, oi miksi minä saan duunistani niin huonoa palkkaa?
Miksi, oi miksi minua kohtaan verottaja on sen lisäksi veemäinen?
Miksi, oi miksi minä en voinut olla sellainen kermaperse, joka sai duuninsa faijan kautta ja jolle maksetaan pimeenä 57 euroa tunnilta?
I hate being broke.
Duunipäivän aikana saamani tieto, että kaveri on aamuyöllä ajanut auton tieltä metsikköön ja murskannut molemmat jalkansa.
Olen perseaukinen ja palkka vasta ensi viikolla.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.