päivän :(
[q]Anselmi, 5.4.2007 16:54:
Uzia tuommoisille varkaille:(
[/q]
Joo, harmittaa jopa enemmän kuin se, kun lauantaina unohdin vaatepussini Huopalahden asemalle, niin joku oli kaivanut ja pöllinyt sieltä solmion, jätti mun verkkosukkikset ja vesirajaminihameen sentään. :DDD Ei vaan, miten helvetissä musta on yhtäkkiä tullut tällainen tötteröpää? Paska fiilis.
mielialavaihtelut -_-
Katselin galleriasta mun pikkusiskon kuvia ja tuli ihan mieletön himo päästä sen luo... Toisaalta päivän hymiöön menisi se, että mun tarvitsee enää odottaa 26 päivää - Frisco here I come - as good as always and always better than ever.
[q]Zenni, 14.6.2007 23:17:
Ei mitään hyvää tässä(kään) päivässä, erinäiset ihmiset on harvinaisen perseestä ja alkaa ärsyttämään aina ku ajatukset vahingossakin hairahtuu niiden suuntaan. Tulis nyt se lauantai vaan nopeesti.
[/q]
Kultsi. <3 Ajattele mua - päiviesi aurinkoa, elämäsi valoa, niin löydät hymyn päivääsi!
[q]Zenni, 7.5.2007 15:34:
On taas niin vitullista säätöä ton lakin saannin kanssa, että taitaa jäädä vaan haaveeks koko touhu. Iha käsittämättömiä periaatteita tuolla koulussa.
[/q]
Mitä siellä tällä kertaa äpäröidään?
[q]MaaKoz, 2.10.2007 21:06:
nyt alkoi viimenen pussucatdollsjakso. tulee ikävä :( tämä ohjelma ollu syksyn piristys, viimesen jakson kunniaksi voin pistää jopa äänet telkkuun :D
[/q]
:DDDDD Priceless.
Flegmaattinen, saamaton, itsekeskeinen ja tyhmä ihminen.
Toisaalta en aio antaa sen häiritä omaa elämääni. Säälin vain tota surkimusta.
Mä rakastan matkailua ja kokemuksia, uusia asioita, menemistä ja meinaamista. Jossain vaiheessa mennessäni ja meinatessani kohtasin Muukalaisen, joka opetti mulle uusia asioita, sai mut matkaamaan ihan uusiin sfääreihin ja kokemaan niin paljon uutta niin lyhyessä ajassa - sai mut rakastumaan itseensä.
Nyt, kun menen ja meinaan, matkailen, hankin uusia kokemuksia ja koen uusia asioita, niin mä ikävöin Muukalaista. Viimeistään nukkumaan käydessä mä haluaisin palata maailmalta oman kullan viereen - joka ikinen kerta.
Nyt on paha miäl.
[q]mikke, 16.8.2007 12:07:
---
KooKie, 16.8.2007 12:04:
voipaisuudesta.
---
*täh*
[/q]
Kaikkivoipaisuus olisi ollut väärä sana, mut ylipäänsä uskottavuus, oikeellisuus, pysyvyys, mulle sopivuus jne. Paremman termin puutteessa.
[q]inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
[/q]
Mua ottaa aivoon olla nainen. Jos olisin mies, ne naururypyt silmäkulmissa olisivat vain charmikkaita - itse koen ne todella ihastuttaviksi vastakkaisella sukupuolella. Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]
[q]Zenni, 25.7.2007 18:39:
[--]
Ja mennäkseni omaan valitukseeni, haluun vittuuuuuuuuuuuuuun täältä töistä jo. Kaikki asiakkaat on täyspäiväsiä kusipäitä, niitä on ihan liikaa ja niitä tulee vaan lisää! Tää on yks helvetin kaaos. Ne ei ees tajua ku koitan tuijotella niitä tosi tuimasti kassalta ettei ne astuis liikkeeseen sisään.
[/q]
Hahah, mä olen töissä ollut nyt pari timmaa. Oon palvellut tasan kolmea asiakasta, joista kaikki oli tosi herttaisia ja mukavia. Kävispä niitä enemmän. Mun kutsuvat katseet ei vaan pure noihin asiakkaisiin.
Eilen olin jopa niin säälittävä, että juttelin niitä näitä asiakkaille, jotteivät he ois jättäneet mua yksin! Niin tylsää! :( Eikä klubbariinkaan kuulu mitään kunnon debatea tai muuta ääliöintiä... I call for your help laite, android, epailija, kaikki vitulliset idarit, jotka on kyllä mulla ignoressa ja sit tietty se suurin pälli kaikista, eli alien! Voisko joku nyt sanoa jotain ihan helvetin fiksua tai sit jotain ihan saatanan tyhmää, jotta saatais juttua aikaan ja mun päivä kuluis nopeammin!
[q]Janisa, 7.9.2007 21:29:
Mulla tuli just kauhea ikava mun aitia.
[/q]
Sellasta se on muailmalla...
Kaverit on kaikonneet muailmalle Intiasta itään. Munhan siellä piti viettää tämä vuosi, mutta täällä koto-Suomessa mä edelleen kärvistelen. Oma valintahan tää oli monellakin tapaa, mutta kyllä hiipii kateus hipiään... :(
[q]typo, 26.10.2007 12:15:
Jotkut teinit keksi eilen illalla puoli yksitoista, että onpa kiva soittaa tämmöiseen numeroon ja terrorisoivat mua sitten koko illan... ja uudestaan tänään aamupäivällä.
Soneran aspa sanoo: "haista paska, me ei voida tehdä mitään".
[/q]
Ja tämän takia mun mielestä ehdotettu käytäntö, että salaiset numerot poistettaisiin, mutta numerosta ei välttämättä saisi tietää omistajan nimeä, olisi varsin toimiva!
[q]zenny, 28.12.2007 09:13:
aapuaa.. väsyttää väsyttää.. hitto ku ukko päätti et hän nousee klo 2.00 sängyst ylös ja 24m2 luukussa ei paljon pääse rauhas sit nukkuu jos toinen ylhääl ja päättää vaik alkaa pelaa tai vastaavaa..
[/q]
Onkohan meillä sama ukko, joka elää kaksoiselämää? Nimim. Samasta onkelmasta usein kärsivä.
hain yhteen jees duuniin mutta kappas se onkin vaan muodollisuus haku.. työntekijäksi valittu joku akan aviomies.. haahaa... GREAT
Kuulin vasta eilen, että RAW tulee Suomeen kesällä, ja nyt kaikki hyvät paikat on jo menneet. *igor**uuh**eiei**poks**grr**dissaa**toktok*
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.