päivän :(
Erehdyin katsomaan neloselta Maria -ohjelmaa. Hyvä ettei aivot sulaneet. Vastenmielisempää ja SUUREMPAA myötähäpeää katsojassa synnyttävää seiska materiaalia saa hakea. Surullista kyllä myös ohjelman käsikirjoitukseen typeryyttään suoltava juontajan turhake, jonka stylisti kuuluisi lähimpään kierrätyskeskukseen, ei kykene kuin raivostuttamaan ja ärsyttämään lapsellisilla muka kysymyksillään.
Sisältö on ala-arvoista, rytmitys puuduttavaa, "huumori" kaikessa huonoudessaan halvaannuttavaa ja luotaan pois työntävää, lavastus lattean yksitoikkoista jota tukee koko tuotantotiimin ilmeinen ideaköyhyys (lue: kanikamera ja avustajan altavastaavana häröilevä turpean pumpattu naishuulikalahallusinaatio) ja poissaolollaan loistava se pieninkin järjen hiven. Yksi kyynel.
Tämän kaltaisten ohjelmien rahoittaminen julkisin tahi edes yksityisin varoin kuuluisi kieltää lailla.
Voisimpa tämän vuodatuksen päätteeksi vakuuttaa itselleni ettei ks. peeloilu herättänyt mitään ajatuksia.
*sydänkohtaus + menetetyt päikkärit*
[q]lostgone, 2.1.2007 17:25:
Kivaa oliko?*täh*
[/q]
hyvää jäi käteen, mutta sillä on suhteellisen vähän tekemistä tuon rahasumman kanssa. sellaiset asiat tekivät kivan, mitä raha ei mahdollista
-Töissä iiiihan ihme päivä, flipperinä taas eikä mikään toiminut eikä ollut "töitä" tehdäkseen.
-Matkalla töistä keskustaan bussi oli aivan täynnä erittäin kova äänisiä alle kymmenvuotiaita lapsia jossain ihme sokeri humalassa JA erittäin kova äänisiä teinityttöjä.
-Keskustassa hyppäsin tietenkin ärsyyntyneenä epähuomiossa väärään kolmoseen.
-Päätin sitten kävellä kiehumiset pois kun olin tajunnut olevani väärässä sporassa, ja matkalla keskusta-> kallio meinas yksi näppärä teinipoika oksentaa päälle.
-Kotiin päästyäni huomaan, että pikku varpaassa on aivan järkyttävän kipeä rakkula.
PUUUUUUUUHH *toktok* *toktok*
...Ah teki hyvää nollata, nyt kamat kasaan ja suoraan safkaamaan sushia ja saunomaan. Eiköhän tää tästä kun saa hyvää seuraa ja vähän alkoholia ;)
nyt kun olen vihdoin saanut vähän kasattua itseäni, niin voisinpa yrittää kuvailla sanoin, mitä tänään kävi:
eli olen töissä panostajana / panostajan apulaisena louhintatyömailla. olimme tänään räjäyttäneet toiseksi viimeisen paukkumme tältä päivältä. kaivinkonekuski on alkamassa nostelemaan peitekumimattoja pirstaleiksi menneen kivikasan päältä. olen aikeissa kävellä pakulle ja kaivinkone pysähtyy kuskin alkaessa jutella työnantajani kanssa. kävelen läheltä kaivinkonetta, kunnes yht'äkkiä kauha heittää tonnin painoisen kumimaton niskaani
menee hetki, ennen kuin tajuan tilanteeni. allani on selkääni vasten terävää kivimurskaa, jalkani ovat koukussa rintaani päin. yritän liikkua, ei mitään toivoa. pääni on jäänyt jumiin kohti maton keskiosaa, ja näen vain pimeää. tilanteen tajuttuani tulee päähäni ajatus, että tapahtunut on huomattu
ei. kaivinkoneen kuollut kulma peitti täysin näkyvyyteni ja asentoni on erittäin tukala. mutta vakavuus tulee, kun tajuan koneen mättävän toista mattoa niskaani. iskee paniikki. yritän huutaa epätoivoisena apua. kaikki kaikuu kuuroille korville. 10m päässä työskentelee kaksi konetta, ja työtoverini jatkaa töitään normaalisti kuulosuojaimet korvilla olettaen, että olen vain käymässä autolla.
kolmas matto tulee päälle. alan todella hätääntyä. kolmen tonnin massa puristaa minut entistä pahempaan myttyyn. puolet oikeasta kädestäni on matosta ulkona, vekslaan hanskan irti kädestä ja yritän heitää sen merkiksi. kukaan ei huomaa. yritän heitellä kiviä, kukaan ei näe mattokasan alta mitään. hetken hätäiltyäni tajuan, että kännykkäni on housujen taskussa oikean käden puolella. en pääse siihen käsiksi asentoni takia, ja paksun kankaan vuoksi en jaksa repiä taskua rikki.
neljäs tonnin matto tulee päälle. tässä vaiheessa olen lyönyt uudet pohjat kivulle. viimeinen toivoni on yrittää kaivaa itseni ulos. huomaan voivani liikuttaa paria kiveä selkäni alta. saan revittyäni itseäni vähän irti. saan väkisin käännettyäni pääni ulkoilmaan päin. sitten hammasta purren revin itseni puoliksi ulos kasan alta kivien repiessä selkäni. vihdoinkin minut huomataan ja autetaan pois
ajanlaskuni on ajatuksenjouksusta johtuen täysin hukassa, mutta uumoilen olleeni tuossa tilassa lähemmäs kymmenen minuuttia ja se oli lähes tehdä minut säkkihulluksi. kuin ihmeen kaupalla minulla on vain verinen selkä, kädet, kasvot, erinäisiä mustelmia, revähtäneet nivuset, hiusmurtuma sormessa sekä kroppa hellänä.
päästyäni ulos ja tasaillessani hengitystä kyseinen konekuski sanoi: "luulin sun jääneen kiven alle". tässä vaiheessa en suonut suurempaa ajatusta lauseelle. lekurissa käytyämme pomoni sanoi minulle: "niin joo kuski sanoi luulleensa sun jääneen kiven alle, kun se tiputti monen tonnin lohkareen lähelle mattokasaa." tässä vaiheessa alkaa uskomaton tuurini lyödä jalkojani pahemman kerran veteläksi
kysyn vain, kumpi: olenko tehnyt elämässäni jotain oikein, että minulle suodaan mahdollisuus selvitä tällaisesta käytännössä täysin vahingoittumattomana, vai suodaanko minulle tämä tilaisuus että voin jäädä maailmalle itseni velkaa? niin tai näin, tämän jälkeen moni vitutuksen aihe tuntuu TODELLA turhalta
vittu mitä paskaa
edit: ah, maailma osaa vittuilla <3
vittu kaikki on niin perkeleen syvältä*grr**nyyh*
alakerran senegalilaisnuoriso soittaa r'n'b:ta niin etta bassot tuntuu perseessa.
haistakaapa home
VÄSYTTÄÄ!!!!
Veljen muksu herätti mut aamulla aivan liian aikasin...ja muutenki ajatukset ihan sekasten...ja lauantaina tiedos 11h työpäivä..*grr*
painajaiset
ei ole maailman tervein olo pyöriä ja hikoilla yö havahtuakseen sellaiseen uneen, että herätyään on niin vihainen, että tekisi mieli... en edes kehtaa kirjoittaa, mutta kaverit eivät olleet unen parhaimpia ihmisiä. kivasti vielä kaivaa esiin menneitä juttuja, joissa ei haluaisi enää millään tasolla olla henkisesti kiinni
sain äskettäin kuulla, että vanhan kaverini tyttären ristiäiset ovat lauantaina. oli tosi kivaa huomata, että oma kutsu on unohtunut tai "unohtunut". olen tuntenut kyseisen kaverin vuosien takaa ja olemme olleet parhaimpiakin kamuja yhdessä vaiheessa elämäämme. vaikka viime aikoina yhteydenpito onkin ollut valitettavan vähäistä, niin en kyllä itse olisi kyseenalaistanut kyseisen ihmisen mahdollista saapumista oman muksuni ristiäisiin
tästä enää puuttuu se, että pojat päättäävät sitten viikonloppuna kimpassa soitella, jos lähtevät viettämään tuoreen isukin kanssa varpajaisia
on vain niin loukattu olo
pomo pyys raporttia symbolikirjotus 2000:sta ja mulla ei raksuta yhtään...
tyhmää....*ding**igor**ding*
[q]Amma:
...
[/q]
En osaa mitään viisasta tähän nyt kirjoittaa mutta jospa näistä olisi edes vähän piristykseksi. *lohduttel**hali*
pitää kai ottaa pikavippi et on vara mennä sinne vitun ylitöihin
[q]mikke, 16.9.2009 20:22:
---
equalizer, 14.9.2009 21:22:
saispa istuma työn nii vois piereskellä siel päivät pitkät vaik 7pv viikos eikä kuluttas ruokaakaa niin vitusti..mut nykyses ei huvita olla ku 5 pv vaikka sais kenkää..ei kai ylityöt pakollisia voi olla ilman määräystä
---
no ei todellakaan ole. Ainoa miten sä voit menettää tavallaan ton takia työsi on se että yritys joutuu vähentämään porukkaa taloudellisista ja tuotannollisista syistä ja sä joutuisit poistolistalle ensimmäiseksi. Mut jos firmalla menee lujaa taantumasta huolimatta ni rohkeesti vaan sanot että sul on muutakin elämää ja sulle riittää viis päivää viikossa. Pakkoko kenenkään tollasta paskaa on kestää.
[/q]
aivan niin..en minäkään elä kuin kerran nimittäin eikä se liika työ oo hyvästä vaan TERVEYS kun siellä kerran lukee jotta työaika on 40 h viikko niin kai se nyt saa kelvata..no koht on tulos lisää työvoimaa niin sit ei kenenkää tartte..(EI ne siellä henkilöstövähennyksisä sitten kyselis et paljonkos sä olitkaan niitä ylitöitä tehny vaan monon kuva tulis kuitenkin)
[q]Calumet, 9.12.2009 18:59:
Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.
Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.
[/q]
Onx tää mulle, vai oonko mä vaan vähän täynnä itteäni?
No jotten tee elämästäni tarkoituksella vaikeaa, sivuutan arvuutteluni ylimielisellä olankohautuksella ja vastaan tällä haavaa yksipuoliselle allianssille, jota kutsuttakoot nyt lyhenteellä Koca. Koca siksi, että naiset tulevat aina ensin ja koska vain toiselle voidaan suoda ison kirjaimen suoma arvokkuus.
Vastaus oli monellakin tapaa hyvä. Ensinnäkin se vastasi kysymykseen oikein, kuten Kookiekin tossa mainitsi. Toisekseen se tavallaan myös todisti vastaukseni olevan oikein, koska et vielä ymmärrä aiemman kommenttini ironiaa, jonka vuoksi kysyit ylipäätään. Sen lisäksi sain sut tuntemaan häpeää nuoresta iästä johtuen, joka on tervettä vanhallakin iällä.
Päivän lainaus: Pahoittelen, että vastauksestani tuli pitkä, mutta minulla ei ollut aikaa kirjoittaa lyhyempää. (Vapaa lainaus)
[q]sativa, 16.12.2009 19:10:
---
kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3
---
Mihin lääkkeisiin ne antaa reseptin hammaslääkärillä? Kauan on välillä vaivannu yks hammas(/hampaita?), enkä oo jotenkin "muistanu" varata aikaa. Tuskin pelkkä poraus riittäs...
[/q]
Perus koksibeita ja cox-3 sikin sokin lääkäristä riippuen. Osa määrää noita cox-3 koloon putoovia lääkkeitä, kun ne ei kuulemma oo tulehduskipulääkkeitä, mutta kyllä nekin on, vaikkei yhtä tehokkaita. Sitä paitsi ymmärtääkseni niiden vaikutusmekanismia ei edes tunneta. Kerran kännis vaitelly tirehtööriksi itseni asian tiimoilta. (Tuli tasa-peli. Terveiset Anssille)
Jos Pana-codeja mielit, niin joudut yrittämään hieman enemmän. Pameja saat pyytämällä, joka on kyllä ironista. Tramalia kunnon tälleihin, vaikei sekään mitään kovin vahvaa ole. Kerran vedin puolikkaan infuusioputelin ykkösellä, eikä edes pärähtänyt. Metyylimorfiini toimii jo vähän paremmin.
Sellasta kipulääkettä ei ole olemassakaan, joka veisi kaikki kivut ja ihan hyvä. Kyllä sitäkin pitää kestää. Se on elämää.
Ei viddu taas sairaana*eiei* mulla taitaa tosiaan olla huono vastustuskyky*nuha*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.