päivän :(
Hyi helevettiläene, mikä darra.
28 pulloa gepardia ei selvästikään tee hyvää näin pienelle jässikälle.
[q]mayah, 27.8.2007 07:31:
Talvi tuli.
[/q]
Pöhkö, se o vaa syksy Hengitys höyrys, se oli aika villiä. Viileempi ilma ei ees hiipiny hitaasti tänne, vaa se vaa tuli yhtäkkiä. Oli aika jännä. Tuli sellane leffafiilis.
Mut hei, syksy tarkottaa myös forzan alkamista :)
on niin perseestä olla [o]semi[/o]kipeenä
Edit: 38,7'C astetta kuumetta
[q]domi, 8.12.2007 18:45:
Mikäs puhelin?
[/q]
nokia 2610. en tiedä, pitäisikö noissa tulla mukana joku datapiuha vai joutuuko ostamaan erikseen. jonkunlainen pääte tossa on, mutta ei ainakaan standardi usb
vittu ku tää viikko on ollu niin totaalisen perseestä
voisin piestä jonkun hengiltä paljain käsin
taisin äsken löytää täältä exäni
rupesi samoin tein vituttamaan suunnattomasti
niin pitkä ja hajottava gines. ja dilemma uudenvuoden suunnitelmista :/
[q]martina, 9.4.2006 20:56:
miten mä voin kutsua ystäväkseni sellaista tyyppiä joka juoksee heti 5min. mun jälkeen jo seuraavaa panemaan ja saa mut tuntemaan itseni halvemmaksi ja arvottomammaksi kuin virolainen vanhaksi mennyt makkarapaketti?
[/q]
ystäväksi vai kumppaniksi?
tässä pitäisi omasta mielestäni vetää kuitenkin selvyys siihen, että onko kyseessä ollut kaverisähläys, jonka olisi pitänyt johtaa jälkeenpäin johonkin syvempään, vai jääkö homma siihen, minkä jälkeen ei oman mielipiteeni mukaan tarvitse toisen tekemisistä ruveta välittämään - ainakin teoreettisella tasolla. tämä tarkennus ei (ainakaan itselleni) tästä tekstistä tullut kauhean selvästi ilmi. vai olisiko kyseisen henkilön pitänyt antaa jotain erityistä sympatiaa tapahtuneelle, koska olette läheisiä ystäviä ja hän tietää, ettei kuitenkaan jälkeen päin ole mitään syvempää seurausta?
ystävyyssuhteiden kiemurat ovat näin ulkopuoliselle kuitenkin vain oletuksia, mutta jos toinen pystyy elämään hetki sitten tapahtuneen kanssa ja toiselle jää hampaankoloon jotain, niin tehdystä ei valitettavasti voi muuta kuin syyttää itseään
ei sillä, että itse välttämättä (yksilöstä riippuen tietenkin) kykenisin moiseen välinpitämättömyyteen, mutta jos partneri tekee selväksi, että tämä on tässä, niin hänellä on minun siunaukseni tehdä mitä lystää ja potkin sitten itseäni perseelleni, jos jäin katumapäälle
edit: oma päivän :(
on taas kiva huomata, kuinka omaa panosta työtekoon arvostetaan, kun vuosia vähemmän samassa duunissa olleet ylennetään ohitseni (jälleen kerran). nähtävästi olen tuomittu pysymään paskaduunarina siitä huolimatta, että olen duunini kokenein työntekijä. vaikka olenkin iloinen työtoverin puolesta, niin kyllä sitä kiitosta raadannasta olisi ihan kiva saada myös itsekin joku päivä. huoh
muistiin:
jos sinulla on vaikeaa valita sen suhteen, että lähdetkö bileisiin vai lähdetkö dokaamaan kaverien kanssa, niin valitse aina bileet. aina.
on se vittuperkele kun ei vieläkään näiden vuosien jälkeen osaa tajuta sitä, että miten eri aaltopituuksilla sitä voidaan olla kavereiden kanssa, mitä tulee hauskanpitoon. heidän musiikkinsa on perseestä, heidän klubinsa ovat perseestä, heidän käytöksensä on perseestä ja heidän juomatapansa ovat perseestä. olisin eilen voinut tarjota koko illan kaikille laserpointissa ja silloinkin olisi mennyt vähemmän rahaa, kuin mitä eilen joutui kuluttamaan
haistakaa vittu!
tää md ryttyilee. siitä aamuv*tutus :(
edit: siis voi luoja, että nyt v*tuttaa!
tulee töistä sanomista
omaa tyhmyyttä, mut silti vituttaa
edit: mutta on onneksi niin paska duuni, että puoliksi naurattaa
Vituttaa vaan kaikki tänään vaikka siihen ei pitäisi olla mitään syytä...
[q]Nexus__69, 5.7.2006 21:44:
ihan tyhmää olla näi vanha ku ei saa enää lahjoi eikä mitää yhtää keltää. onnitteluja sentää tuli kyl.
[/q]
mä voin hankkia, sano vaan mitä
paitsi pinkkiä elefanttia...
ei vaan tunnu tällä viikolla mikään menevän putkeen töissä
Jo kuukausi saikulla*poks*
[q]mayah, 26.1.2007 19:38:
MATKIJA
[/q]
Repesin, kun just sain sen kivun lieventymään! Ja ny taas si sattuu
työpäivä oli lumen ansiosta yhtä kyrvänmulkkua
uh, tänään ei oo yhtään niin hyvä olo ku eilen
[q]Zenni, 5.11.2006 20:02:
Tylsää.
[/q]
pablo francisco on parasta sunnuntaisin :)
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.