päivän :(
[q]Mark, 18.2.2008 16:18:
Kyllähän tää maanantai pitkään menikin liian hyvin, mut onneks mutsiin voi luottaa AINA. Se hyvä tuuli meni sinne viiden minsan puhelun aikana. Huoh..
-M
[/q]
Viiden lainin kommentit Keksin kanssa piristää taatusti beib!
Töissä alkaa ensi viikolla YT:eet.. Saas nähä miten käy kun on määräaikaisuus vielä voimassa
Vittu, kun mies yrittää nukkua, ja toi naapurin lutka vaan laulaa lurittaa. Saatana toi kuulostaa hirveältä paskalta. Meillä on nyt virallisesti naapurit helvetistä. En itekään jaksais aina kuunnella musiikkia, mutta ton vitun äpärän takia on pakko, kun ei tota kiljumista jaksa kuunnella pirukaan.
Äyh, tajusin, ettei mulla ole mitään mieltä mennä sotahistorian kurssille, koska joutuisin kuitenkin olemaan poissa useilta luennoilta työvuorojen takia. Toivottavasti ko. kurssi järjestetään ensi vuonna, ja mulla on silloin paremmat mahdollisuudet osallistua. Sotahistoria on mun all-time-favourite -aihealue. :(
[q]2la, 6.7.2009 16:54:
---
Lyylikki, 6.7.2009 10:54:
Tosin näissä tyhjennys tapauksissa kortin omistaja voi näyttää aika helposti toteen, että ei ole ollut kyseisenä aikana ulkomailla ja pitää hallussaan korttia, jolloin vakuutus kyllä korvaa menetetyt massit. Työkaverin Visalla oli tehty tuhansien eurojen ostot Macy's tavaratalossa USA:ssa, luottokunta palautti rahat, koska työkaveri oli ollut tiukasti Suomen kamaralla silloin.
---
Oon kuullut huhua että pankki on nihkeempi korvaamaan kuin Luottokunta. -?
[/q]
Mä taas oon käsittänyt (tosin muutama vuosi sitten), että pankkipuolella maksettaessa pankki, ja luottopuolella ostettaessa myynyt liike korvaa vahingon. (?)
[q]niomic, 21.1.2009 01:08:
---
KooKie, 20.1.2009 15:18:
Äyh, tajusin, ettei mulla ole mitään mieltä mennä sotahistorian kurssille, koska joutuisin kuitenkin olemaan poissa useilta luennoilta työvuorojen takia. Toivottavasti ko. kurssi järjestetään ensi vuonna, ja mulla on silloin paremmat mahdollisuudet osallistua. Sotahistoria on mun all-time-favourite -aihealue. :(
---
Eiks möhkäle oo kertonu sulle et ekan ja vikan merkityksellisen sodan voitti Royce Gracie ja Gracie Jiu-Jitsu ja...
[/q]
Onko Sakuraba siinä tapauksessa tämä paha itä -aspekti Persian, Hunnien, Ottomaani imperiumin, Neuvostoliiton ym. ohella?
[q] ...tän hetken kovin sotakenraali on Eemelin Fedori itänaapurista [/q]
Joo, itänaapurihan se tällä hetkellä uhittelee voimillaan minkä ehtii.
[q]pirpeli, 24.3.2009 11:06:
---
KooKie, 24.3.2009 10:43:
Kuulin vasta eilen, että RAW tulee Suomeen kesällä, ja nyt kaikki hyvät paikat on jo menneet.
---
Mutta true faneille kelpaa paikat piippuhyllyltäkin, kunhan vaan pääsee katsomaan.
T: Nimim. ehkäpä saan ukkelin houkuteltua, nyt kun ei tarvi pulittaa melkein sataa euroa....
[/q]
Mä olen ollut kerran katsomassa RAW:ta piippuhyllyltä, ja vaikka ihan kivaa oli, ei siellä oikeasti ollut samanlaista fiilistä, kuin siinä eturivissä Smackdownia ziigaamassa. Ihan erilainen kokemus. Ja nyt kun olen kokenut sen ekstaasin kerran... ... Alan oikeasti kohta itkemään.
Tylsäääääääääääääää *toktok*
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
Mulle kävi joskus aivan samalla tavalla. Unohdin sen pin-koodin kun olin näpyttelemässä sitä kaupassa ja kesti pari viikkoa ennen kuin muistin sen. Piti käydä välillä automaatilla kokeilemassa, että joko muistuis mieleen :D
---
---
Mulle kävi joskus aivan samalla tavalla. Unohdin sen pin-koodin kun olin näpyttelemässä sitä kaupassa ja kesti pari viikkoa ennen kuin muistin sen. Piti käydä välillä automaatilla kokeilemassa, että joko muistuis mieleen :D
Montakohan kertaa noilla automaatella voi käydä kokeilemassa ennenku kortti lukittuu tai poliisi tulee ovesta sisään? :D
jaksaa taas sappi kiehua ihan kaiken ja sitten ei minkään takia
jos vaikka kone kiinni, nukkumaan ja huomenna uusi yritys
Montakohan kertaa noilla automaatella voi käydä kokeilemassa ennenku kortti lukittuu tai poliisi tulee ovesta sisään? :D
Kolme, sit se automaatti taitaa imasta sen kortin. Kaupan sirupääte lukitsee kolmen väärän jälkeen ja se pitää sit käydä ottomaatilla sen OIKEAN tunnusluvun kanssa "aktivoimas". Onneks niissä korteissa on vielä ne magneettijuovat, että jos on henkkarit mukana niin ei pitäis se vanha metodi olla mikään ongelma.
olipas taas turha päivä, josta ei ollut mitään hyötyä tai iloa kenellekään
mikään ei vaihteeksi kiinnosta hevon vittuakaan
onpa sitten pirteä otsasuonen tykytys viikonlopun aluksi
josko vaikka kävisi hakemassa jekkupullon alkosta ja joisi itsensä kauniiksi
Mua vähä masentaa. Oli pieni mahis et Vaasan-ystäväni olisi tullut tänne huomenna pariksi päiväksi ilmaisen kyydin siivillä. Olin kyl heti alusta asti aika varma ettei hän tule, ja niin kävikin. Ei se sinänsä mitään, Anne on niin ihana kun se silloin tällöin yrittää säätää kaikkea että pääsisi minua moikkaamaan. Sitten ymmärsin että Anne onkin ainoa joka minua täällä on edes ollut moikkaamassa.. Oon asunu täälä nyt semmosen.. neljä vuotta. Aina kun meen Vaasas käymää ja nään kavereita, aina kuulen ne samat lauseet "koskas sä tuut si seuraavan kerran" ja "kiva kun kävit". Kun joskus kyselen sitten kavereiltani että koska ne sitten olisi tulossa minua moikkaamaan, niin hiljenee ääni ja kuulen perusselityksen, eli "mutku ei oo rahaa". Eikö ne tajua et vois vaik säästää? Ees 5e viikos niin siin ois pian jo lippu kasassa tänne.
(miten musta yhtäkkiä alkoi tuntuun et oon avautunut tästä aikasemminkin?)
eli päivän :(ni on se, että minulla ei ole ystäviä jotka haluaisivat kantaa kortensa kekoon ja tulla joskus tännekin.
Mä oon niin yksin!!!
Elämää paskempi keli. Aamulla aivan tautinen vastatuuli ku tulin töihin. Nyt sit paskaa taivaan täydeltä alas*eiei* MISSÄ KEVÄT!? prkl*igor*
Uskomattoman suuri selkäkipu ollut taas tänään.
Krapula...
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.