päivän :(
En mä kyllä oikein osaa sanoa meniskö tää tähän topikkiin vai "päivän :)" vai jopa "päivän o_O", mutta en mä taida jaksaa lähteä pikkujouluilemaan tänään. On vähän sekaiset fiilikset taas, että onko hyvä, että suht kypsästi seurailen omaa fiilistä vai olenko (taas) feidari paskiainen.
Olisi siellä varmaan kivaa, mutta tosiasiassa mua ei just nyt kiinnosta minkään känniääliöilyn seurailu selvinpäin. Voisin käpertyä peittoon ja ottaa konvehtirasian esille ja uppoutua katsomaan Lucky Number S7eviniä.
Äh, onhan toi nyt ihan selvästi "päivän :)" eli sori OT.
[q]Inferno@Tre, 6.2.2007 00:38:
..ttu tätä vuodenaikaa, tulis kesä
[/q]
Vaikka mä yleensä talvesta pidänkin, niin mulla oli täysin sama fiilis aiemmin tänään.
[q]Cera, 1.12.2006 07:14:
mul ei oo joulukalenteriiiiiiiiiiii :(
[/q]
Ei muuten mullakaan. Vois käydä kaupasta kipasee jonkun Haribon joulukalenterin, kun siitä saa niitä Haribon minikarkkipusseja.
Mulla meni pasmat ihan sekaisin töissä ja muru onneksi tuli pelastamaan ja päästämään mut vuorosta kotiin. Nyt mua oudosti väsyttää, masentaa ja skidisti särkee päätä. Mä tartten jonkun hoitamaan mua, eli jonkun, ketä voin halia ja ketä katsoo mun kanssa elokuvan ja... Pari kaveria on jo tolle ehdotukselle kerenneet repeilemään. :C
[q]Ober, 12.12.2006 18:39:
Mä voin hoitaa sut pois tosta hellyydenkipeyden tarpeesta pelkillä sanoilla, oon tehny sen ennenki<3 :DDD
[/q]
Sä oot tosi ystävä murusein. <3 Et väheksy mun ongelmia vaan pyrit aina toimimaan mun parhaakseni.. Omaksi parhaaksesi et voi toimia, koska teit sen huonon diilin joskus aikoinaan. ;D
Kuulin tän oikeastaan eilen, mutta koska näin siitä yöllä painajaisia, niin vieläkin ahdistaa.
Pikkuveljen kaverin pikkuveli (vm91) oli kavereidensa kanssa temmeltänyt ja siinä kahakoidessa kaatunut, lyönyt päänsä johonkin kiveen ja kuollut aivoverenvuotoon.
Mä en osannut, enkä vieläkään osaa sanoa muuta, kuin että toi on uskomattoman hirveää. Niin nuori ja toi tuli niin out of nowhere. Mua jotenkin kuristaa sydämestä...
[q]Zenni, 14.12.2006 01:51:
Ei se uni tuu sitten millään. Toista tuntia yskin keuhkoja pihalle - positiivinen ylläri oli kans nähdä hieman verta seassa. On kyllä sellanen tauti joka saa hyvin vietyy kaikki voimatkin samalla. Nenänkään kautta ei voi hengittää. JES!
[/q]
Arvaa, mikä helpottais sun oloasi ja noiden tautien profiilia varsin huomattavasti?
Voi helvetin perkeleen saatana, mikä olo. Kuinka vitun paljon voi juoda illan aikana? PALJON. Niin tyhmä ja nolo olo, mut en sano, ettei ois ollut hauskaa. :D
En mä tiedä, ehkä tää sopis paremmin tonne "päivän :)" topikkiin, mutta oi kyllä, kun tuntuu pahalta.
Onneksi eräs lupas tulla halaamaan multa tän jumalattoman olon pois. *sydän*
[q]Avernian, 21.1.2007 10:54:
---
KooKie, 21.1.2007 10:36:
Mä en jaksa enää kuin nauraa mun naiiville ihmiskäsitykselle - että jaksankin odottaa meiltä aina liikoja.
---
Älä silti lopeta. Olis mun päivän :(, jos säkin rupeisit kuivaksi kyynikoksi.
[/q]
Joo, saa kutsua typerykseksi, mutta kyllä mä mielelläni annan jokaisen ihmisen "pettää" mut henkilökohtaisesti. Kuten jo todettu, en mä kuitenkaan enää jaksa olla edes surullinen, vaan huonolta läpältä tämä pikemminkin vaikuttaa.
Kiitos, sun postaus oli kyllä mun "päivän :)".
[q]RiD, 20.1.2007 16:30:
Lautailuloma meni vähän puihin. Käsi murtunut, loman laskut laskettu. Maanantaina kuvaukset. Blah ;(
[/q]
Voi hitto.
[q]Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja
[/q]
Katoin kanssa. :<
Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((
Tosi laimea olo. Tuntuu, ettei mitään jaksaisi, vaikka olisi edessä hulvaton viikonloppu. :(((
[q]niomic, 6.4.2007 21:46:
Vaikka on toki erittäin :G et kamat poistettiin, ni eiköhän tuossakin ole ihan hyvää opetusta jatkoa silmällä pitäen. Kävitkö muuten kysymässä takkia salin henkilöstöltä - jos ois vaik laitettu yksinäinen takki talteen _ettei_ sitä pöllittäis.
[/q]
Joo, soitin sinne respaan heti, kun huomasin takin kadonneen ja tajusin sen jääneen sinne. En mä ihan nubu näissä ole, ollaan ennenkin kavereiden tavaroita metsästelty ympäri Espoota. (Tällä kertaa osui vaan omalle kohdalle. Sen siitä saa, kun kiirehtii bussiin, josta muuten vielä myöhästyinkin!!!1)
[q]niomic, 6.4.2007 21:46:
Mut ehkä sulle vois väsää semmoset kivat klipsit joka vaatekappaleeseen niinku lapsilla on lapasia jne varten, ettei hävii vaik ottaa pois, vaan roikkuu mukana :D
[/q]
OUCH! Hei, mä täytän jo 19-vuotta tässa muutaman päivän sisällä. Varo sanojasi! :D
[q]Zenni, 24.2.2007 15:35:
Vittuimaiset ja ylimieliset asiakkaat on aika plää. Osaa masentaa mun illan hetkessä.
[/q]
Mun on pakko nauraa vielä tännekin kultsi: EN OLIS KAUHEEN YLIMIELINEN, JOS KÄVISIN KANNUSSA CLUB TAI VIP-KORTILLA. :DDDDDDD
Jaksamista muru, tuun vielä näyttää sulle joku yö, mitä OIKEASTI ärsyttävät asiakkaat on. ;)
Iltaa vasten lopahti motivaatio opiskeluun. Että mä inhoan lukemista keinovalossa. Tää ilta jos menee hiljaisesti kotona, niin huomen aamulla kerkeää vaikka 6 tuntia paahtaa heti aamusta ennen töitä. :)
[q]Braini, 10.3.2007 23:42:
saatanan harjottelut ... prkl
[/q]
Voin lähettää jomman kumman noista meidän haisunäädistä sulle lohtua tuomaan.
[q]Septique, 14.3.2007 07:04:
Ei perkele. Historia kahen tunnin pääst B(
[/q]
JUST ASIAA! *JIIHAA*
[q]Hyzenthlay, 20.3.2007 13:48:
---
crissy, 20.3.2007 12:43:
hygieniapassitesti kolmelta ja oon ihan sekasin näist asioist et mikä vittu aiheuttaa minkäkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---
Voin lohduttaa sua sillä, että se testi on niin helppo, että siitä pääsee läpi vaik ei osais mitään
[/q]
Mäkään en lukenut sivuakaan siitä oppaasta ja menin lonkalta siihen kokeeseen ja hygieniapassi napsahti. :D Tosin on näitäkin sankareita, jotka kävi sitä jo neljättä kertaa, eivätkä vieläkään päässeet läpi.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.