päivän :(

Back to häröily O

[q]Taika, 28.8.2006 17:32:
todella turhauttavan tuskallista seurata vierestä ihmistä jolla on niin kova halu päästä tästä maailmasta pois. enää ei oikein tahdo löytyä mistään edes niitä sanoja, tuntuu että kaikki lauseet on loppuun kulutettu.
täytyy vain toivoa että veli pääsee sisään sairaalaan ja saa jotenkin elämästä edes pienen otteen. ei kai mulla enää paljon muita vaihtoehtojakaan ole.

[/q]

Eniten jaksamista sinulle. Tiedän, että toi on läheisille rankimpia mahdollisia kokemuksia.

[q]Braini, 10.3.2007 23:57:
hehe... ei ne taida nyt jeesaa =)
[/q]

No, sen jälkeen varmasti toivot, että voisit olla yksin!

Mul tuli ihan mielettömän huono ja tyhjä ja masentunut fiilis, kun tossa äsken halatessani "pikkusiskoani" viimeistä kertaa pitkään aikaan tajusin, että se oikeasti on lähdössä pois. Kaikki jäi jotenkin kesken, vaikka korvailtiin tän viimesen kolmen viikon aikana paljon menetettävää aikaa. Mulla on ikävä jo nyt, kun viimeksi näin sen tunti sitten. Entä, kun viimenäkemisestä on viikko? Entä, kun viime puhelusta on kuukausi? :(

[q]domi, 28.9.2006 21:39:
Ja Jokerit voitti :]
[/q]

Ja sekin vielä!

[q]domi, 28.9.2006 21:54:

*hihu**hihu**hihu**hihu**hihu* <- Saat valita noista yhden.
[/q]

Kiva, kun täällä vielä hierotaan suolaa haavoille perkele. :(

[q]domi, 28.9.2006 22:01:

*hihu**hihu* tosta vielä :)
[/q]

/ *toktok* / / *släp* / *böö* / /
Ota sä tosta likvidointitapasi!

[q]Ober, 29.9.2006 16:20:
Mun läppäri piti ärsyttävää ääntä ja löin sitä. Nyt on kovo paskana, sinne meni kaikki uudet biisin tyngät ja pari helvetin kovaa imo.. vituttaa... :DDDD
[/q]

Et voi osata. :D

[q]Epicuros, 4.12.2008 23:00:
---
KooKie, 4.12.2008 22:42:
---
Heli, 4.12.2008 19:13:
Sika miehenä stoori

---

I feel you girl! >:(

---

wtf "I feel you girl.." pfft!

Tämähän siis käytännössä nyt meinaa sitä, et meikäläisellä on varaa "sikailla". Ja ilmeisesti myös _aika_helvetin_paljon_ (jos tohon Helin tapaukseen vertaa;)

Kiitos tästä! xD
[/q]

Sä varmasti tiedät, että mä en tyytyisi nostamaan kättäni suulle ja nielemään oksennusta tai itkuani, vaan saisit puunata kontillasi hammasharjalla koko kämpän, ja mä vahtisin meininkiä pesari kädessä, sun kassit tähtäimessä.

Eli korjatakseni tiedotettani: Mieheni ei suinkaan ole yhtä sikaileva, kuin Helin mies ilmeisesti, mutta koen Helin kärsimyksen jo ajatellessani moista sotkua.

Heräsin puhelime pirinään. Voi helvetti mä olin hukassa "Kuka, mitä, missä, millon?" Ja mulla on tänään 3h koulua. MULLA! Ei mulla oo niin pitkiä päiviä ikinä! Voisin kyl mennä nukkumaan jo yhdeksältä tänään, hitto mikä olo.

[q]Annakins, 10.10.2006 09:14:
---
Freja, 9.10.2006 19:47:

[--]Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois [--]

---

Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. [--] Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.
[/q]

Mulla oli aivan kamalan pitkään sama ongelma. Olin asunut elämäni 10 ensimmäistä vuotta samassa pihassa ja sitten muutettiin muutaman kilsan päähän sieltä. Pienenä tyttönä saattoi tulla iltaisin ihan kunnolla itku puseroon, kun jo siinä iässä tunsin, että oon menettänyt lapsuuteni.

Katsoin eilen yöllä B5:n viimeisen tuotantokauden viimeisen jakson. Mitä mä NYT teen?! Aloitan koko sarjan taas alusta... :D

Mä en hyvin pitkään aikaan ole ollut yhtä kiukkuinen, kuin tänä aamuna mummon tullessa availemaan ikkunaverhoja ja rapisuttelemaan lehtiä, kun yritin nukkua. Räjähdin sisäisesti, ei sitä vanhalle ihmiselle kehtaa alkaa räyhäämään, mutta HELVETTI SOIKOON ÄLKÄÄ HÄIRITKÖ MUN UNTA!

[q]Cera, 2.11.2006 15:11:
päivän hymiö muuttui aika pian surullisuudeksi.

miksi oi miksi noitten pitää mennä muuttamaan TÄYDELLISIÄ
ääniä paskoihin PASKOIHIN

nyt toi merenneito on ihan pilalla,
kun lauseitakin muutetaan.

esim suosikki kohtauksessani jossa Joonas lokki lauleskelee
UAAAUAUAUAUAAA UAUAUAUAAA UAUAUAUUAUAAAA

ON MUUTETTU JOKSIKIN PASKAKKKKKKKKKKKSI

PASSSSSSSKAAAA
SSSIIIIIS TÄÄÄ ONNIIIIIIIIIIIIIN PASKAAAAAAAA

[/q]

Sori, tää oli mun päivän. :D

Mut suomeksipuhutut animaatiot on ihan vitun hirveitä.

[q]Septique, 14.3.2007 13:34:
Mut hissa meniki hyyyvin jeeeeee =) oi et on huojentunu olo
[/q]

Ihan sama fiilis! Tänään (oon) BI-1337!!!

Emoilen Le Pacte des Loups -leffan soundtrackin tahtiin. Tää on suoraan sanottuna UPEA biisi. *sydän*

[q]Zenni, 14.11.2006 00:46:
Ääh liian aikanen herätys huomenna :(
[/q]

Vine pois, mä joudun herätä 6.30 vain mennäkseni keskustaan häiritsemään kiireisiä ihmisiä niiden työmatkalla. Otan niin varmasti pataani siellä joltain pinnatiukalla-mummolta. Hyvää Parempi mieli -päivää mullekin vittu. :C Toi toimis niin paljon paremmin esimerkiksi siinä illemmalla 15.30-17.30, kun ihmiset ei olis niin perkeleen aamukärttysiä ja kiireisiä - välttämättä. Tosin onnistuisin mä varmaan päihini ottamaan silloinkin.

Kaverille todettiin kohdunkaulan syöpä. Keski-ikä potilailla on 60-vuotta, tää neiti on 21. :C

Mietin hetken, että meniskö tää mielummin topikkiin "Mikä ärsyttää?", mutta kyllä tää joka tapauksessa on tälle osuvampi paikka, vaikka kohta liekitystä seuraakin.

Pidin duunissa synttärihipat 6-vuotiaalle pojalle, ja tietenkin koko kakaralauma oli sitten eskarilaisia rasavillejä. No, tietysti ne käyttäytyivät huonosti mun näkökulmasta, kun nuorin pikkuveikkakin täytti jo 14-vuotta. Mutta sitten se, että mun silmä hetkeksi välttää ja yksi näistä pikkupiruista tarttuu puukkoon (mistä helvetistä sekin tuli, kun tarkistin tietenkin kaikki näkyvät paikat) ja alkaa tökkiä sitä kavereitaan kohti. Siitä mä sitten viimeistäänkin suivaannuin ja pidin sitten kunnon puhuttelun siitä, miten tavaroihin ei kosketa ilman lupaa ja mitä puukon käsittelystä voi pahimmillaan koitua jnejne. Yksi poika siihen totesi, että kyllä hänen isänsä antaa veistellä puukolla ja sanoin tietäväisenä, että oletettavasti ollessaan itse paikalla. Mutta ei, POIKA KUULEMMA KÄYTTÄÄ LINKKARIA ESKARISSAKIN IHAN OMILLAAN. Ja siitä sitten muut lapset yhtymään kuoroon, että kyllä munkin vanhemmat sitä ja tätä eikä mua mitään vahdita.

Jo toi ällöttää ja iiskottaa ja tekee mieli mennä antamaan vähän ehkäisyvalistusta idiooteille, jotka eivät lapsenkasvatusta taida, mutta inhottavinta oli kuitenkin se, että mun korottaessa ääntäni lapset olivat silminnähden pelästyneitä ja hämillään. IHAN KUN NIILLE EI OLISI IKINÄ ENNEN KOROTETTU ÄÄNTÄ!!! "Ei Pikku-Kalle muruseni, et saa puukottaa veljeäsi pikku höpönassu." Siis voi vittu mä sanon. Tiedän, että oon yliherkkä tässä asiassa, mutta kyllä mä lopuksi itkin sitä, mihin tää maailma oikein on menossa.

Sori fleimaus, mä vaan en halua elää maailmassa, jossa lapset kasvatetaan tollasiksi. Ei kun siis sori, ilmaus menisi siten, että "missä lapsia ei kasvateta ollenkaan".

[q]Freja, 28.11.2006 09:00:
Näetkö sä tapauksessas niide kersojen vanhempia? Kuulostaa siltä, et mun mielestä sun kuuluisi ainakin ilmoittaa heille, mitä heidän pikku-Urponsa ja -Irmansa tekevät, tarkoitan nyt tuota puukko-kohtausta. Jos vanhemmat hieman heräisivät, että mitä kannattaa lapselle antaa ja mitä ei.
[/q]

Näin kyllä ja vedinkin heidät sitten siitä sivuun ja ilmoitin, että tällasta on käynyt ja koska mulla ei ole valtuuksia siitä poikaa rankaista, ni toivoisin, että näin tehtäisiin kotona. Siitä jotain mussutusta, että kun meijän pikku pupuliini on niin villi jne. No vittu kai se nyt on, jos ette sitä kasvata?

Just tätä tää new age -paska ja lasta ei saa kurittaa -mentaliteetti aiheuttaa. Kuritoimenpiteet on vähän eri asia, kuin lapsen hakkaaminen, mutta sitä nää vitun lässyttäjäpedagogit ei tajua. Siis voi vittu. Taas alkoi ärsyttää. :D

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O