päivän :(
[q]Rocca, 4.10.2005 21:03:
niin tosiaan kummallakin kerralla aikasemmin joutusin olemaan jo viikon pois töistä et tota.. niin... ehkä nyt sitten taas mut nyt on 3 viikkoa jos ei pinemmällä lähde...
[/q]
Sepä tauti tiukassa on No, toivottelisin pikaisia paranemisia, jossei se kuulostaisi jotenkin ironiselta tässä yhteydessä.
1. Mul on TAAS kurkku kipeä. Enkö mä vaan helvetti vois saada sitä nielurisaleikkaus -lähetettä?!
2. Uuden OPS:n takia jouduin ostamaan uuden lyhyen matikan 2. kurssin kirjan. Ottaa aivan helvetisti päähän, koska en ole matskua edes kirjoittamassa, niin tuhlaan rahaa pelkästään tätä n. 1½kk perioidia varten.
3. Mun pitää siivota koko kämppä (no siihen ollaan totuttu) mutta just nyt ei oikeen nappais, kun mun ois tarkotus tänää myös kokata ihan kunnon päivällinen, kun äipin tätikin tulee käväilee.
4. Mulla on huomenna duunia just keskellä päivää, niin jää toi maantiedon kokeisiin lukeminen vähille ja se vituttaa jo etukäteen. *toktok*
Mun oikeen silmän ympärys on eilisestä asti ollu kipee, herätti mut aamulla ja nyt on sit jännäkakka, et tuleeko silmätulehdus, näärännäppy vai onko syy (toivottavasti) joku unohtamani sohaisu (en siis ollu missään kupittamassa).
Hitto mua ottaa aivoon, koska täl kivulla en voi mennä duuniin, mutta en kyllä halua mennä päivystykseenkään venailemaan sinne vatsatautisten ja muiden tautipesien kanssa samaan tilaan, jotta lääkäri saisi sanottua, että tule uudestaan jos toi jatkuu. Kiitti näistä 4 tunnista. Ens viikolla on sentäs Van Buuren ja Prodigy -sessiot, mun on PAKKO olla terve.
[q]Fresia, 14.11.2005 21:08:
---
alan miettii pieleen menneitä suhteita, kasaantuneita töitä ja muuta turhaa Monesti vähän ajan päästä en enää oikein tajuakaan, mille siinä itken. Ja saan lopetettuakin jonkin ajan kuluttua...
[/q]
Mulle ei ikinä käy näin
Sehän tässä hämääkin, kun en oo emotionaalisesti niitä muailman herkimpiä ihmisiä...
Ja tiedänkin mille itkin, mutta tuskimpa tuo on yleisimpiä syitä, miksi ihmiset poraa simmunsa umpeen ja siksi itse ihmettelinkin. Itkin kaikkien niiden rintamalla kaatuneiden miesten kohtaloa ja sitä tunnetta, miltä ihmisistä mahtoi tuntua kun sota hävittiin ja tulevaisuuden kuvina häämötti NL:n alaisuus jne... Ja sitten itkin kaiken sen velan vuoksi, mitä meillä on noille uhreillemme.
*sydän* Suomi *sydän*
Mä en ole pieneen ikuisuuteen käynyt bileissä, nähnyt näiden piirien kavereita tai pistänyt jalalla koreasti. Kaikki viikonloput ja arki-illat on menneet opiskelijaelämää viettäen tai wanhojen kavereiden kanssa peruskapakkameiningillä. Nyt on meneillään hirveä omatunnon taisto huomisiin Pussyihin lähdöstä... :(
Voi vittu meillä on sit ilmeisesti vedentulo katki kaheksaan asti: olipa mukava ylläri tulla tällee salilta kotiin rauhallisesti saunomaan. "Ai niin, ehkä parempi jättää se sauna väliin, ku meillä ei tuu vettä." Voi vittu perkele saatana lähetän miljoonakorvausvaatimukset jos mulla tulee hikinäppylöitä. Ärärärärärärärärärä. Jotkut ennakkoilmoitukset vois olla aika vitun kiva.
Oonpa mä rapakunnossa. Mut alotin sitten nätisti, eka lämppäyslenkkinä noin 1.5kilsaa ja sit voimajoogailin. Ja tunnin päästä vasta kouluun. ^^ Tätä vois harrastella enemmänkin. ... Meni sit loppujen lopuks kuitennii päivän :).
Mä oon itkeny viimesen puoltuntisen, kun en nää huomista lätkäfinaalia. Itken aivan varmasti huomisen päivänkin. Ärsyttää ja surettaa.
Mulla taas nämä seurat feidaa. Haluun Millenniumeihin!!!
Joku ihan ihme masennus. Hirvee olo koko ajan, en jaksa hymyillä niille asioille, mitkä yleensä tekee mun elämästä helmeintä... Tää johtuu saletisti siitä yhdestä herrasta :( "Ken toiselle kuoppaa kaivaa jne." Taisin just langeta kaikista mun periaatteista ja tavoista siihen kuoppaan.
Enteilevä krapula. Mutta en voi valittaa, tämän edestä meinaan pidettiin kanssa hauskaa - ja kunnolla!
Tajusin just, että tänään on SP:t ja mä olen töissä neljään asti. Ja hitto, minkä kelin pukkas vielä bileilijöiden iloksi! :( Mut pitäkääpä muut kivointa, kun siihen on mitä mahtavimmat puitteet luotu.
[q]Zenni, 7.6.2006 01:12:
Saatana sentään, mun huoneessa lentelee ainakin kaks hyttystä joita en oo parin tunnin metsästyksenkään jälkeen saanu tapettua. Unirikas yö tulossa..
[/q]
Oisko kandenu lähtees mun messiin beib? Mä oon niin kännissä, että täällä ei mitää inisijöitä huomioida, eli oisit mahtunu joukkoon vallan mainiosti. *sydän*
Oon TAAS kipeenä (enkä VIELÄKÄÄN saa sitä lähetettä nielurisaleikkaukseen). Tän kurkkukivun takia en voi käydä salilla, mikä johtaa mulla henkiseen huonoon oloon vain parissa päivässä. Mua väsyttää ja itkettää ihan vaan tän toimettomuuden takia. Ärsyttävintä on tietää mistä tää johtuu, mutta olla kykenemätön tekemään mitään asialle. Vois nyt toi kurkku (taas) parantua pian.
Sain tänä aamuna postia matikanlehtorilta, jolle olin pistänyt pyyntöä antaa mun suorittaa erinäisiä matikan kursseja itsenäisesti ensi vuonna, kun en muuten pääse yo:ksi. Häneltä tuli suht suoraa totuutta kasvoille "...miksi et tullut yhdellekään viime vuonna järjestetyistä kursseista? Nyt sitten huomaat olevasi pulassa." Ei helvetti nyt hävettää olla tällainen luuseri ja vielä kieriä omassa tyhmyydessään.
Ei helvetti pelästyin, kun pikkuveikalle iski insuliinishokki äsken. Olin koneella datailemassa, yhtäkkiä kuulin meteliä ja juoksin katsomaan, niin veikka oli kaatunut yhden lipaston päälle ja särkenyt sen lasioven. Hän nousi ylös ja kaatui uudestaan ja sätki ja ja...Ei pystynyt edes mehupurkkia pitää kädessään,vaan mä juotin. Ei helvetti olin itse pahemmassa shokissa. Kauheinta oli tajuta, että jos veikka ei itse olisi kertonut, mitä mun pitää tehdä, niin en olisi osannut hoitaa häntä ollenkaan. Säälittävää, että mulla oikeasti tuli kyynel silmäkulmaan ja nytkin melkein itken jälkisäikähdyksestä. En vaan koko tän 5 vuoden aikana, sen jälkeen kun broidille diagnosoitiin diabetes, ole törmännyt tällaiseen.
Aivan hirveää, mulla on niin huono olo broidin puolesta, vaikka hänelle toi on arkipäivää. Mä rakastan tota pikkusta niin. *sydän*
Varoitus: Sisältää kunnon tunnepitoisen vinen ja kirosanoja.
JJJEP. Hyvää juhannusta itse kullekin säädylle. Meni tunmoiseks säädöksi sitten. Eka ilmotettiin, että lähdetään Poriin tänään kahdelta, sitten olikin tarkoitus lähteä neljältä, eikun viideltä... Viideltä soitettiin, että hups, lähdetäänkin vasta huomen aamulla kun tuli väliaikaisen kortin takia ongelmia ja puol seitsemältä, että eikun tuunko junalla nyt kahdeksalta, vai lähdenkö huomen aamulla muulla kyydillä, pois tosin olisi pakko tulla junalla kuitenkin. Siis mit vit?! Siinä vaiheessa ilmotin, että pitäkää keskenänne juhannus, mä jään kotiin.
Siis ttu, mitä paskaa. Voisko ihmiset joskus opetella pitää suunnitelmista kiinni? Ihan vitun sama mitä te keskenänne mokailette aikatauluja, mutta kun ootte tekemisissä mun kanssa, jolle täsmällisyys ja suunnitelmallisuus on hyvin tärkeää, ni vittu voisitteko edes yrittää käyttäytyy niinkuin suomalaiset eikä niinkuin jotkut vitun ranskalaiset?!
Ja se, että kiva maksaa kakskymppiä sovitusti aikataulussa noista ruoista, joita tonne hommattiin, mä haluun kyllä ne takaisin, vaikka tosin eihän tää sen tytön syytä oo, joka tota einespuolta on hoitanut. Vittu mä sanon, että jotkut ihmiset osaa sössiä asiat vituilleen. Saatana.
*dissaa**dissaa**dissaa*
Siis voi helvetin kuustoista! Oon ihan sekaisin raivosta. Kuulin äskettäin, että bussi 128, jolla ennen kuljin töihin mukavasti 5:ssä minuutissa, vaihdettiin 158:ksi, jonka reittiä muutetaan siten, etten sillä enää töihin pääse. Joudun kulkemaan 30minuuttia kiertävällä linjalla tästä lähtien. Voi helvetin perkeleen saatana, mä sanon. Menee hermot tohon vitun linjajärjestelyyn, on ne aiemminkin osanneet elämää vaikeuttaa, mutta tääkin vielä?!?! SAATANA. :(
[q]Galadhan, 15.8.2006 15:07:
---
Jos bussimatka töihin on kestänyt 5 minuuttia, ei se voi kestää fillarilla sen kauempaa, tai kävellen ehkä 15min. Mikset harkitsisi noita vaihtoehtoja, etenkin kun vielä on kesää jäljellä *tiididiiidididiidii*
[/q]
Zygää en omista ja kävellen tohon reissuun menee 25minuuttia minimissään. On tullut sitäkin tässä kesällä harrastettua, mutta tosiaan en mä ajatellut sit 20asteen pakkasilla talsia tuolla. Eniten kismittää just se, että toi oli työpaikkana loistavalla sijainnilla niin kauan, kun toi dösälinja pelas ja nyt se on ihan yhtä vaikea, kuin yleensäkin kaikilla. :(
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.