päivän :(
... on olla P.A. ja yksin, nyyh...
Joku nyt allergisoi tosi pahasti. Taas naama ihan ku ois hakattu...
EI helvetti, en voi olla tulossa kipeeks taas kerran :(
Räkätauti täälläkin.
Sinällään ei edes ole päivän ":(", sillä saapahan vähän lepäillä ja kelien puolesta on kerrassaan loistava leffasää
Tulin just kaverilta kotiin ja on taas "hylätty" olo. En yhtään osais olla näin yksin nyt.
En päässyt vieläkään sinne pitkään odotettuun Pizza Huttiin. Mulla on aivan helvetillinen nälkä.
Bulgurkaan ei sovi mun vatsalle. :/
Politkovskajan murha. Ahdistaa aina toi globaalien tapahtumien seuraaminen, kun tulee väistämättä mieleen kuinka paskassa maailmassa sitä eletään. Oiskohan parempi elää tiedottomuuden pumpulissa..?
:(
Mä en jaksa enää kuin nauraa mun naiiville ihmiskäsitykselle - että jaksankin odottaa meiltä aina liikoja.
Tyhmää olla tällänen vammanen. Hirvee ruokavalio nyt, en haluuuuu :(
eilinen päivä ja yö (tai oikeastaan koko vuosi) oli aivan täyttä helvettiä, vitutusta ja paskaa. kiitos taas vaihteeksi mieheni extyttöystävän joka yrittää kaikilla mahdollisilla tavoilla tehdä elämästämme helvettiä, välillä onnistuen siinä pelottavankin hyvin.
kaikista pahinta on se, että hän käyttää lasta aseena kiristykseen ja uhkailuun (ja nyt ei puhuta mistään pikkujutuista).
eikö sillä saatanan läskillä kusipää lutkalla ole sen vertaa järkeä päässä että:
a. saisi niitä kilareitansa vain sillon kun lapsi ei ole paikalla?
b. olisi (saatna) edes kerran vuodessa käyttäytyä kuin ikäisensä yh-äiti
c. jos on paha olo, kertoisi siitä ystävilleen (eipä taida hukkapalalla moisia enää olla -ihmekköstuota) eikä miehelleni. meitä _ei_ kiinnosta aamulla neljältä kuulla kuinka kissanruokapurkkeja on vaikea avata...
d. ajattelisi välillä muitakin kuin vain itseään, esim sitä miten nämä hänen naurettavat tempauksensa vaikuttavat lapseen kun hän kasvaa
e. oppisi lopettamaan hyvän sään aikana kun pyydetään (mikään ei saa sellaisia tappamisen himoja aikaan kun 20 puhelua samasta aiheesta vinkuvalla, valittavalla ja narisevalla äänellä ja mikä parasta kaikki täysin aiheetta!)
näitä kohtia riittäisi valitettavasti vielä noin miljoona...
miksi kukaan ihmine haluaa olla toiselle tietentahtoen paha?
mikä saa toisen aina pahoittamaan muittenkin mielen jos itsellä on paha olo?
sehän onkin luonnollisesti minun vikani että hän on jätetty, ruma, lihava, tyhmä, sosiaalisilta taidoiltaan surkea ja yleisesti halveksuttu, eli siis hukkapala, pala joka on melkein kuin muutkin, mutta joka ei sovi mihinkään...
anteeksi kun sanon ,mutta tämä paikka olisi niiiiin paljon parempi ilman häntä.
kävisiköhän sellainen säkä että se jäisi vaikka bussin alle? tai vaikka junan?
alan yksinkeraisesti oleen vaan niin loppu tähän kaikkeen paskaan sen suunnalta, kun mikään järkipuhe ei enää auta. enkä jaksa aina olla se joka yrittää sopia ja saada asioita järjestykseen, varsinkin kun saan siitä(kin!) valitukset ja huudot.
luojan kiitos mulla on Marko*sydän*,
sen avulla jaksan tota lutkaa ja sitä kuinka se kerta kerran jälkeen alittaa rimansa...
*igor**hmph**eiei**grr**dissaa**senkin**toktok**släp*
[q]Zenni, 12.4.2007 04:13:
Ilmanen viina on perseestä.
[/q]
JUMALANPILKKAA!
[q]RujoNic, 19.1.2010 20:45:
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........
[/q]
niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat
kieltämättä muakin vähän kiinnostaa
Vitun kiva aika HERÄTÄ, kun olis koko huominen päivä töitä ja pitäis Pendulumeihinkin jaksaa.
Taitaa olla jo toka päivän :(.
Tajusin tossa ilta seittemän aikoihin, että ne enkun tehtävät jotka mun mielestäni piti palauttaa perjantaina, pitääkin palauttaa jo keskiviikkona. No eihän mulla ollu helvetti vielä sitä kirjaakaan... Nyt on ja voiski ottaa tässä vaihtoa sen pariin. 36h aikaa tehä kaikki kirjan tehtävät plus pari esseetä ja itsearviointi. Just nyt vois heittää kehiin arviota: "tyhmätyhmätyhmätyhmä!!!!!"
Onpa ollu surkee päivä
Paska yö, aamu ja päivä takana. Eikä mitään parempaa edessäkään...
Ensinnäki mua väsyttää koko aika, vaikka nukun järestään 8-11 h yöunia. Oli pakko nukkuilla tänää päiväunet vaikka yleensä kartan niitä... Ja vieläki väsyttää Veto poissa...
Ja sit toinen ja enemmän just TÄN päivän :( on, että broidi pitää mua jonain hiton vasikkana ja vielä uhkailee päälle. Kiitti näistä.
[q]äm, 5.5.2005 10:17:
Miksei se saanut olla täällä niin kauan, että olis joskus saattanut mut alttarille?
Miksei se saanut olla täällä niin kauan, että olis voinut joskus olla mun lapsille pappa?
[/q]
Tän jälkeen oma päivä ei tunnukaan yhtään hassummalta, ei oikeutusta tehdä mitään :( vineyksiä.
Osaanotto ja jaksamista. *sydän*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.