päivän :(
[q]Steven Hoaks, 13.11.2007 10:31:
Soita ihan poliisit vaan rohkeesti paikalle. Minä ainakin ennen soitin kun oli vielä sellasia naapureita vieressä. Kyllä ne tulee jos yöllä kuuluu meteliä
[/q]
Me ollaan soitettu, mutta kun niillä poliiseilla kestää niin kauan tulla, niin tilanne saattaa olla ohi..Kerran kävi niin ja ei ne sit edes menneet sanomaan niille mitään.. Ja periaatteessa eihän kukaan (ei edes poliisi) voi sille mitään, jos jotkut meluta..Kärsittävä on niin kauan, kunnes niille saadaan häätö tai itse muutetaan pois!
[q]Steven Hoaks, 13.11.2007 10:45:
Sitten vaan taloyhtiön toimistoon soitat ja ilmoitat Ne pistää valitusta. Ja kun niitä on sitten kertynyt niin tulee häätö. Ei ne muuten sieltä lähe
[/q]
Kaikki nää on tehty jo..Mut meneehän siinä aikaa, ennen kuin ne ulos saadaa.. Eli sitä ennen saadaan kärsiä metelistä ja valvoa! Ja se pistää vituttamaan..*igor*
[q]Steven Hoaks, 13.11.2007 11:00:
Jos joku mun talossa riehuu ja häiritsee mun unia niin mä meen kyl ihan hakkaa sitä ovee samantien ja sanon asiani KERRAN nätisti ja jos ei mitään tapahdu niin toisella kerralla kyl käyn jo repimässä johdot seinästä irti. Kerran jotkut teinit riehu ja kuunteli jotain heviä niin kävin vaan ottamassa talteen stereoiden virtapiuhan. Sanoin että palautan huomenna takas. Oli pikkasen suu auki tyypeillä kun kävin tekee sen vielä kylpytakissa. Niiden äiskä oli sit vähän ihmeissään myös kun lykkäsin johdon seuraavana päivän sille kouraan.
[/q]
Sähän hurja naapuri olet!
[q]wiwi, 13.11.2007 13:11:
Ne ei sitten kai kauheasti välitä, vaikka kävis itse pyytämässä hiljaisuutta?
[/q]
En oo uskaltanut kokeilla.. Kyseinen pariskunta on aikamoinen sekakäyttäjä ja välillä meno kuulostaa siltä, että mimmi pääsee just hengestään..Ei paljoa uskalla mennä sinne ite hillumaan..
[q]Mark, 21.11.2007 10:47:
*poks**uuh* voi räkä! No mut se firma ei ollu sua varten, paskaläävä anyways
-M
[/q]
Joo ja mä otan nyt aikalisän koko hemmetin touhuun!
Päätä särkenyt 2 päivää..*igor*
Toi ilma..*dissaa*
Ja tää mun tupee! En oo yli kahteen kuukauteen käynyt kampaajalla! Tää on niin kamala, ei mitään mallia, ihan yli kasvanut otsis ja hiiren harmaa juurikasvu..*sydän**justjoo* Ja kampaajalle pääsen vasta kahden viikon päästä, kun palkka tulee..*igor*
Niin ja väsyttää..*haukottel* onneksi on sentään perjantai!
voi ..ttu mikä aamu..*uuh*
VOI HEVONHELVETTI SENTÄÄN! Mikä vitun talvi tää on olevinaan??? Pimeyttä, tuulta, vettä.. Mä en jaksa tällästä! Ennen oli sentään lunta ja sitä kautta valoa. Nyt tää koko helvetin pitkä pimeys ahdistaa ja puristaa rintaa. Mä en ala..*nyyh*
Voispa nukkua talviunet, niinkuin karhut konsanaan.. Tai no, nekin reppanat taitaa nykyisin olla tästä ilmastosta niin sekaisin, etteivät edes tajua mennä talviunille..
Hajoon töihin.. Duunii on vitusti enemmän kuin ehdin tekmään. Kokoajan joku keskeyttää ja ajatus keskeyttää. Paperia on mun pöydällä vinot pinot ja mitään ei enää löydä mistään..*igor* En enää edes tiedä mistä alottaisin ja mikä pitäisi tehdä ensimmäisenä..*uuh* Oon niin väsynyt. Vuodenvaihteesta lähtien oon joka päivä vääntänyt ylitöitä, elämään ei enää oikein muuta mahdukaan kuin duunia!
Vuodenvaihde *sydän*
[q]Mark, 8.2.2008 08:54:
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy
Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.
Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille
-M
[/q]
Oho, Mark joutunut keskelle nyrkkitappelua. Onneks teit niistä selvää!
Eiku oikeesti, hyvä ettei käynyt pahemmin ja puolustit sitä tyttöä!
Päätä särkee, ketuttaa, yöt hikoiluttaa, en saa unta... Ihanaa olla nainen!
PMS *sydän*
No nyt se flunssa sit iski.. NIIISK!
Ihan himmee muuttostressi..*igor*
Koko aamu alkoi jo ihan vitun huonosti, kaikkine kommelluksineen..Mut tän päivän niin kruunas taas vastaus, jolla selvis, et mä EN KELPAA MIHINKÄÄN! Vittu, vituttaa niin paljon, ettei mitään rajaa..*nyyh*
Rakas isoveljeni nukkui pois tasan 15 vuotta sitten. Suru ja ikävä ei lopu koskaan..
Eilinen vatsatauti..*sars* Ihan heikkona vieläkin..
Nää on kyl eilisen:
Taas duunien osalta "EI" vastaus..*uuh* Musta ei vaan oikeesti taida olla mihinkään..
Celine Dion esiintyi eilen suomessa ja mä en ollut siellä. Perkule, kun kiskoi niin älytöntä hintaa lipuista, et ei tälläsellä köyhällä tosi fanilla ollut varaa mennä sinne.
Ratikkakuski, joka lähti liikkeelle ovet auki, juuri kun olin hyppäämässä sisään. Sen seurauksena meinasin liukua ratikan alle..*uuh* Tästä hyvästä kuski muisti minua haukkumisella ja kiroilulla! *grr*No laitoin palautetta HKL:lle. Mielestäni ensin laitetaan ovet kiinni ja vasta sitten lähdetään liikkeelle?!
Lomaankin on vielä ikuisuus!
Ja rahat taas finaalissa!
Maanantai on paska päivä!
[q]violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???
Voi perseen perse...
*häpeilee*
[/q]
Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! millä tälläinen moka korjataan?
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.