päivän :(

Back to häröily O

[q]KooKie, 18.5.2005 11:19:
Näin unta IHAN väärästä henkilöstä. Nyt se on kummitellut mielessä koko aamun. Ei prkle.
[/q]

...ja TAAS! Kiitti näistä öistä niin saatanasti

Helvettiäkö sitä pitää kelata, että jos on kännissä ni kaikki menee sen piikkiin? Jos jotain sovitaan kavereiden kanssa, niin siitä pidetään kiinni, jos ei pidetä, ni ainakin siivotaan sitten omat sotkut. Kiva ku toinen osapuoli joutuu pulaan tällaisesta pelleilystä. Helvetin teinipälärit.

[q]tumpsi, 23.5.2005 14:11:
---

T: 17,1 vuotias KooKie

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[/q]

üüh. Oma ikäni varmaan liittyykin jotenkin asiaan.

[q]tumpsi, 23.5.2005 14:15:
---

Sitä lähinnä meinasin että tuut oleen teini vielä kolmisen vuotta itsekin.
[/q]

Jees, ja jos olisin itse tarinan "syyllinen", niin olisinkin yhtälailla "teinipäläri". Se vaan kuulostaa hyvältä ja tapahtuman laatua kuvaavalta adjektiivilta.

Pikkuveikka käy aina aamuisin suihkussa ja jättää asiat levälleen, koska tietää, että mulla on pakkomielle siivota ne. Tää on käytäntö ilmeisesti koko perkeleen talossa "Jätä se siihen, Juli tulee kuitenki siivoomaan sen, koska se ei kestä sotkua." ... ... Pistää vihaks!

...Nää helvetin nielurisat. :((((( Tekis mieli itse kaapia noi laittomat pallurat kurkusta ulos, kun en lähetettä niiden leikkaukseen saa. TAAS KIPEENÄ!

[q]Calumet, 9.12.2009 17:59:
---
Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]

---

Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä.
[/q]

No MILFfeiksi nyt useimmiten kehaistaan niitä naisia, jotka pyrkivät näyttämään ikäistään nuoremmilta (mm. rasvoin ja tehokkaampien vippaskonstien avulla), siksi tuo kursivoitu kohta ylemmässä postauksessani.

Ja toisaalta totta tuo Reivaajankin postaus siitä, että sä olet 18. Nyt MILFfit ovat "eksoottisia pakkauksia", mutta epäilisin parin vuosikymmenen tiputtavan "eksoottisen pakkauksen" määritelmästä pari vuosikymmentä pois. :D

Ku huomas eilen, ettei selvinpäin osaa pitää hauskaa ihmisten kaa, jos ne on kännissä.

[q]Horus, 6.8.2005 11:44:
---

Oisko MITENKÄÄN mahdollista että EXän mielipide olisi jotenkin puolueellinen.
---

Olen samaa mieltä...yleensä exät mustamaalaa uuden [iso]100%:sti[/iso]
[iso]:D[/iso]
[/q]

Joo otettu huomioon kaikki tää, mut se, että "seurustelee" kahen tytön kanssa samaan aikaan ja jättää loppujenlopuks maililla, ni ei kai oo kauheesti liioiteltavissa.

[q]Septique, 21.3.2007 15:53:
Olo vaa paskenee koko aja jes hienoa.
[/q]

Mikä murulla on? :(

Oma päivän :( on se, että tunnen kuolevani tylsyyteen - sitten, kun ihanat ihmiset ehdottelee tekemistä, niin oon niin väsynyt, etten jaksa innostua. Ruokin omaa saamattomuuttani koko ajan. :(((

Se voi olla nii pirun ikävää et hyttyset syö!!!! Kuus puremaa oikees käsivarressa ja yks niskassa ja pari varpaissa... Huomaa et ollu perjantaina vähän kieriskelemäs pihalla känäs. Ja siitä kans kärsii.

[q]mayah, 5.9.2006 12:09:
Ahistaa jo valmiiks loppukuu, ku on rahat vähissä ja vasta 5 päivää eletty tätä kuuta :(
[/q]

Olin elänyt toivossa huomisillan suhteen, mutta mun toiveet lyötiin just kuraan.

Edit. Voisin kääntää tappion voitoksi ja lähteä... DOKAAMAAN.

Oon jo valmiiks murheen murtama mun huonoista koearvosanoista, jotka tosin saan tietää vasta yhdeltä. Mut ei vara venettä kaada, kandee olla pienet odotukset, niin ei ainakaa pety.

[q]Kolera, 23.7.2005 11:50:

Ja ne on kuinka kännissä?

[/q]

Siihen tyyliin, että perus kännihuumoria viljeltiin ja selväpäisenä ei siinä oikein pysynyt peesissä.

Mun mr. täydellinen olikin sit lähemmässä tarkastelussa (sen exää kuunnellessa siis) täys floppi.

[q]mufasa2, 20.8.2005 21:18:
---

mä meen itte 4 vuodes lukion ja nyt vituttaa niin saatanasti.. ei olisi pitäny mennä
[/q]

OT: saako kysyä miksi näin? ois kiva kuulla jotain mikä piristäis tätä fiiwistä...

Mä oon niin kyllästyny tähän. ISO .( sille, että olin pari viikkoa sitten oksennustaudissa, siitä kyyristelystä sitten selkä pipiks niin, et rauhottavien safkaamiseks meni, sitten vatsakrampit (josko ois ollu seurausta "pienistä" määristä kipulääkkeitä joita otin selkävaivoihin) ja nyt nättinä toisena silmänä :( :lle; oon flunssassa. Voi viti jee!

Eikä vielkää oo saanu aikaseks lukee mittee... Oon paskapaskapaska!!!!

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O