päivän :(
[q]alphamagic, 17.6.2008 08:55:
Eiliset episodit Alpparissa :(
En oo noin silmitöntä väkivaltaa ihan äsken nähny.
[/q]
Olikos siellä joku puukotus? Olin lukevinani lehdestä niin..
Pyykinpesukone hajos TAAS! Ja viel just ennen reissuu, kun pitäis saada pyykkii pestyy! No köyhän ei kannata halpaa ostaa! Tuli taas se todettua!
Viime yö oli yhtä helvettiä! osasin sitä odottaa edellisyön perusteella mut tää oli vielä kamalampi! Maha ihan saatanan kipee, kylmäähikeä ja unta aamulla n.20 min!
I JUST *sydän* PMS!!!
Vittu! ja tätä sit taas edessä seuraava viikko!
Miksi menin juoksemaan, kun en sitä voi tehdä?? *toktok* Nyt ontaqkareidet ja selkä ihan hemmetin kipeet..*igor* Ei pysty kunnolla istumaan ja seisominenkin tekee tiukkaa! Miksen ymmärrä, että tällä notkoselällä ei juosta lenkkiä!
[q]ramsau, 5.9.2008 13:23:
---
sativa, 5.9.2008 13:04:
--clips--
---
Ei tuo kemiallinen uni kyllä houkuttele, liian paljon ennakkoluuloja kyseiseen asiaan. Ennen minulla olikin oikein, ehkä liiankin, hyvät unenlahjat. Tuli nukuttua sikeästi, putkeen ja pitkään. Nykään on hieman toinen ääni kellossa. Lääkärissä kävinkin, tosin pitkän sairastelun johdosta. Jotain kyllä löytykin, mutta ei ihan liippaa ko. aiheen läheltä.
Itse olen yrittänyt monasti reipasta/hidastempoista liikuntaa ennen nukkumaanmenoa, tosin aivan päinvastaisella kokemuksella. Sen jälkeen tuppaa valvomaan vielä sen 2-3h helpostikin. Teetä, yrtejä mitä kiinalaista poppaskonstia milloinkin.
Ei auta.
Ei tässä muuten mitään, mutta tuossa kun nopeasti laskeskelin viimeisen 10 päivän unisaldon ja huonolta näyttää. Noin sellainen 25-35h unta. Ei sillä ihan pärjää. Ja Colorsit ovella o_O
Jos tietenkin pitkän aikaa jatkuu, niin pakkohan sitä on se vimeinenkin oljenkorsi käyttää.
[/q]
Oletkos kokeillut luonteistuotekaupasta saatavia univalmisteita. Valeriana ainakin toimii mulla oikein hyvin. Niitä on paljon muitakin luontaistuotteita. Ne rauhoittaa ja alentaa sydämen sykettä ja uni tulee suht helposti..*joo**nukkuu*
[q]Lyylikki, 19.9.2008 12:01:
Niin tai sitten voit dropata itsesi särkylääkkeillä, strepsilseillä ja sen semmoisilla. Ja kärsiä ensi viikolla
Suosittelen myös vetämään hevoskuurin C-vitamiinia. Apteekista 500 mg tabletteja ja niitä ekaksi 2 kpl kerralla ja sen jälkeen yksi aamuin illoin!
[/q]
Täytynee poiketa apteekin kautta kotiin.
[q]Uhuu, 19.9.2008 12:09:
pikaisia toipumisia!!! ja aina pari tequilaa yhden flunssan tyrmää (tai sit jos ei niin pari lisää...)
-tohtoritolonenuhuu
[/q]
No tohon kossuun mä ajattelinkin kyl eniten luottaa! *känni**nauru*
ei ole todellista..
[q]ice-angel, 19.2.2009 08:21:
Kävin eilen syömässä ja oli helvetin hyvää ruokaa. Laitoin Sisilialaista chili-öljyä 3 tippaa mun pizzalle ja poltin huuleni. Nyt ne ovat turvonneet ja todella punaset....Aikamoista myrkkyä se öljy...=o
[/q]
No mut nythän sulla on kunnon pusuhuulet!
[q]Umbala, 25.9.2008 10:46:
Tuli kertausharjoitus kutsu tossa jonkin aikaa sitte.
Just nyt ei olis kauheesti kiinnostanut, eikä olis oikeen mahdollistakaan työtilanteen takia kyseiseen harjoitukseen osallistuminen. Joten tietysti hain vapautusta, hyvällä syyllä työpaikalta varustettuna. No tänään tuli postissa lappu, jotta harjoitukseen on nyt sitten kuitenkin pakko osallistua. Noh, viikon "loma" luvassa, saa syödä hyvin ja ulkoilla.
[/q]
Ja kämppä pysyy siistinä!
[q]sativa, 16.10.2008 18:25:
Oon taas kipeä, varmaan kymmenennen kerran tänä vuonna!!
Nyt on jopa oikein muutakin oireita kuin kohonnut lämpö - yskittää ja nenä on tukossa. Harmi sinänsä, koska olen tämän vuoden puolella ostanut niin monta pulloa Nasolinia, ettei ne apteekissa enää myyneet sitä mulle Siihen kuulemma jää koukkuun, jos sitä käyttää pitkiä aikoja. Nyt mä sit vieroittelen itseäni siitä täällä, ehkä tämä "flunssa" onkin vain kauheat reflat Onneks anto mulle hyvän vinkin et jos oikein rupee tekeen mieli vetää niin kantsii suihkauttaa keittosuolaliuosta onteloihin Huh huh.
[/q]
Vaihda apteekkia!
Nim. Ei ole menthol Otrivinin voittanutta!
Viime yönä olut vissiin painajaiset liikkeellä?! Itellä takana ikävä yö. Aluksi en saanut unta ja sitten kun sain, näin painajaisia ja kärsin unihalvauksista. Nyt pää ihan pirun kipee! Ja väsyttää!
Uudet poit tuleekin näköjään vasta tammikuun puolessa välissä, se UV-esityksistä.
vituttaa. aivan perkeleesti. VITTU!
joo-o.. tyhmä saa olla mut tää menee jo vähän yli.. >.>
Koko hiton loppuvuosi on mennyt ihan suoraan sanottuna pipariksi aika monilta osin , oon miettinyt että voiko uusi vuosi 2011 alkaa hyvin jos asiat on mennyt tälleen päin prinkkalaa ? Se jääköön nähtäväksi.. Tänään juhlimaan vuoden vaihtumista kipeänä.. "jee".
[q]Vampyrella, 12.6.2007 16:30:
Onhan monella asiat paljon huonommin, ja siksi mulla onkin morkkis että oon näin paskana.
[/q]
sinäkin? kaiketi tuolla jossain menee sitten se raja, ettei enää vaan pysty potemaan tuota tautia. välillä tuntuu, että olisi parempi vain repiä aivot korvan kautta kallosta ja heittää mäkeen
Mie unohin minun eilisen =( jonka minun piti postata...
Everything went better than expected :)
höntti olo
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.