päivän :(
[q]Jna, 12.2.2007 20:00:
---
Duracell, 12.2.2007 17:05:
V***N KELA!!!!
---
Paljonkos kosahti?
[/q]
Jep jep.. se siitä ihanasta elämästä..Mulle kosahti 990!!!!!! Millä vitulla senkin maksan?
[q]sune, 2.2.2007 12:50:
---
**JenKKis**, 1.2.2007 22:42:
---
sune, 1.2.2007 19:06:
Tää kämppä on ku pakastin Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!
---
meilki tuulee ihan oikeesti!!! partsin ovi hajos eilen, en ole ottanu yhteyttä isännöitsijään...ja täällä kans jäätyy. prkl. jos vaik huomena sais otettua asiakseen...*toktok*
---
Meil on tän talon joka kämpästä valitettu siitä et ikkunoist puuttuu tiivisteet ja tääl ihan oikeesti tuulee Mut mitään ei asialle tehdä! kävin hakee jonku paperin huoltomieheltä ja kysyin samalla et mites ne ikkunat ni vastaus "en minä tiedä, soita sinne ja tänne" sit ku sanoo et oon jo tehny niin ni tulee vaan edelleen en minä tiedä en minä tiedä, kuka vittu sen sitte tietää!!!!
[/q]
Mä soitin reilu viikko sitten isännöitsijälle, kun kämppä oli ihan pirun kylmä. Olkkarin patteri ihan kylmä! Reilu viikko meni, että joku saapui vihdoin patteria katsomaan. Se mies heilui sen patterin ympärillä pari minuuttia, syytti mun verhoja patterin toimimattomuudesta! (mun verhot ei edes mene patterin eteen) ja väitti patterin olevan kunnossa. Tulos: Patteri edelleen pysyy jääkylmänä, samoin asunto. Kaivoin kaapista villasukat ja istun peiton alla kotona.. HYRR!
[q]*Mirri*, 3.2.2007 09:28:
Kävin eilen uudelleen magneettikuvissa toivoen/uskoen, että selkä alkais olla jo suunnilleen kunnossa. Vaan eipä ollutkaan ihan niin ja tuomio oli tyly; edelleen paha pullistuma, leikkaus kuukauden päästä.
[/q]
Voi ei..*lohduttel* Mut ehkä se sit leikkauksen jälkeen vihdoin helpottaa..*joo* Tsemppiä muru!
[q]sune, 6.2.2007 15:58:
Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!!
[/q]
Jesh..Mä voisin maksaa kans tohon samaan summaan, jos se kesä tulis sillai nopsempaa..*grr*
[q]mayah, 9.2.2007 08:05:
Sain ajan lääkärille ja peruutin hammaslääkärin. Ja hammaslääkäriin sovittiin uusi aika, joka onkin ihan kohta, eli toukokuun neljäs
[/q]
Mä peruin tammikuun puolessa välissä ajan..olisin saanut uuden jo KESÄKUULLE! Jätin sen ottamatta.. Ja odotan äkkirikastumista, että pääsisin yksityiselle..
Maanantai, kaikki poissa duunista flunssien takia, yks duunihommaa junnaa paikallaan, EN VAAN OSAA! Oon kipee, sataa jotain hemmetin paskaa taivaalta..Ja muutenkin ihan olo..
[q]casper-dj, 20.3.2007 09:06:
vi#####*toktok**toktok**senkin**dissaa**poks**poks**poks**eiei**hmph*tiistai
[/q]
Kyllä se ihan pian helpottaa.. Kesäkuussa viimeistään..*pihkassa*
Tää helvetin hedari! Mulla on varmaan aivokasvain ja kuolen pois.. 2 kk enemmän ja vähemmän särkenyt päätä päivittäin.. tai sit se on vaan tää vitun flunssa, joka on asettunut muhun taloksi!
[q]Annakins, 26.4.2007 15:47:
Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D
[/q]
Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!
Hemmetti miten kauhea olo.. Kurkku kuin raastinrauta, kaikki lihakset kipeet ihan kuin olis jyrän alle jäänyt..ja väsyttää.. Hyvä, että paria metriä jaksaa kävellä. En tajua mikä kuoleman virus muhun on tän vuonna iskenyt.. *sars**uuh**nyyh*
[q]ella_, 29.5.2007 20:28:
oot kyllä kokoajan kipee.. ainakin postausten perusteella :( ihan normiflunssaako?
[/q]
Hauskinta tässä on se, että edelliseen 18 vuoteen, en ollut kertaakaan kuumeessa ja muutenkin todella vhän kipeä. Tänä vuonna aloitin sairastelun helmikuussa ja sitä on jatkunut vaihtelevasti tänne asti. Kai ihan tavallista flunssaa. Vituttaa, kun lääkärissä ei tutkita kunnolla. Aina vaan määrätään antibiottia, mikä ei auta. Ei kai tähän mikään auta. Lopettaisivat vaan.. *justjoo**uuh**nyyh*
[q]ella_, 30.5.2007 10:36:
joo nyt kyllä nyrkkiä pöytään ja kunnon tutkimukset. ei kukaan sairasta puolta vuotta normiflunssaa. onko sun veriarvot kunnossa? voisko olla ezzyn ehdottamaa hometta? ettei olis jotain autoimmuunijuttua, me suomalaiset ollaan kai ihan ykkösiä niiden kehittämisessä?
[/q]
No niin just tultiin lääkristä. Kerrankin lääkäri, joka oikeasti kyseli mun taustoja ym..Ja otti kunnon kokeet. Mulla on virustulehdus, joten en saanut antibiottia!!! JEE!*pepsodent* Huomenna saan loput tulokset. Läkäritäti myös sanoi, et jos tää ei nyt kesän aikana ala helpottaa, niin laittaavat lisäkokeisiin..
Homeeseen en usko..Sairastelu alkoi helmi-maaliskuun vaihteessa ja muutin uuteen asuntoon huhtikuun lopulla.. Joten jos molemmissa asunnoissa on hometta, niin sit mulla on maailman paskin säkä!!!
Nyt siis vaan peiton alle ja buranaa huuleen.. Hitto, kun sataa niin perkuleesti niin ei pääse hakemaan leffaa..
Tää ei oo sit yhtään mun aamu...
Rahat finaalissa ja en saakaan luultuja takuuvuokrarahoja vielä, ja olin laskenut kaiken sen varaan (Panttaavat niitä ilman syytä). Unohdin mun duuniavaimet kotiin ja se hankaloittaa mun duunipäivää aika pirusti. Meillä kun on kaikki ovet täällä lukossa! Sit viilipurkin kansi oli hajonnut mun laukussa, joten laukku oli ihan viilissä! Ja äsken mun toinen sandaali hajosi! Milläs mä nyt kävelen täällä duunissa, saati kotiin?! Varpaisillaniko?
IHKU aamu!
[q]-Santtu-, 12.6.2007 14:20:
No joo tosiaanki kivasti menee viel just juhannuksenki yli ennenku palkka tulee*grr*ärrrrrrrrh!
[/q]
Jeps..Mullakin tulee rahat vasta heti Jussin jälkeen..*igor* Eli juhannus menee täysin rahatta. Onneksi tuli edes takuuvuokra takaisin, mut silläkin lyhensin ison erän visalaskua..*igor* ja saakelin opintolainen korot tuli taas "yllätyksenä" maksettavaksi..Mä oon kyllä jo niin tottunut tähän persaukisena olemiseen, et ei oikeestaan ees vituta enää!*nauru*
No mut on tossa se hyvä puoli, ettei tule lomarahoja tuhlattua jo heti juhannuksena. Jää ehkä jotain lomallekin!
LOMA LOPPUI!
No joo, ehkä tää arkeen paluu tekee ihan hyvää tälle pöhöttyneelle, turvonneelle ja ameebamaiselle olemukselle!
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*
Onneksi muru osas taas eilen lohduttaa mua...*sydän*
Eikä siinä vielä kaikki. Kaiken tän duuniahdistuksen päälle tuli yöllä vielä unihalvaus! Nyt vasta onkin huono olo..Niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*
Onneksi muru osas taas eilen lohduttaa mua...*sydän*
Eikä siinä vielä kaikki. Kaiken tän duuniahdistuksen päälle tuli yöllä vielä unihalvaus! Nyt vasta onkin huono olo..Niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
[q]Annakins, 27.6.2007 09:17:
Mun entinen duunipaikka oli jo sillon aika kamala ja kuulemani perusteella nyt muuttunut vielä pahemmaksi. Siellä on yks nainen, joka on niin katkera ja kateellinen ihminen, että pilaa kaikkien muiden työilmapiirin aivan täysin. Pahinta tietysti on se, että kyseessä on pieni, 6 hengen yksikkö, joka on erillään muusta firmasta, joten niiden samojen naamojen kanssa on sitten koko ajan.
Jos esim. palaverissa sovitaan, että tilataan 400 punaista kansiota joissa lähetetään materiaalia tahoille x ja y, niin seuraavana päivänä onkin tämä nainen jo sitten kitisemässä selän takana, että miks pitää just näitä kansioita ja just tota punasta ja eihän sinne oo mitään järkee ees lähettää mitään ja valivalivali.
Mä en voi tajuta miten joku jaksaa käyttää niiden suuren osan ajastaan pelkkään valittamiseen ja toisten haukkumiseen.
[/q]
Meillä taas on yksi, joka vahtaa kaikkien tupakalla käyntejä, auton kiekon kääntämisiä. Itse hän ei tupakoi, eikä omista autoa.. Ja pitää siitä sellaista elämää. Tämä samainen ihminen on aina parempi kuin muut tai jos sulla on yskä, niin sillä on 10x pahempi yskä. Muutenkin tää ihminen puhuu päälle, eikä kuuntele ym.. Ja onhan noita muitakin. Jos musta tulee noin ärsyttävä ja katkera yli 40-vuotiaana, niin pliis lyökää joku mua..
[q]mayah, 4.7.2007 15:01:
Työn puolesta tuntemani henkilön vaimo oli kuollut synnytyksessä. Tuli paha mieli :( Vauva sentään oli selvinnyt.
[/q]
Voi ei..*uuh* Vieläkö nykypäivänä noin voi käydä?
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.