päivän :(
[q]mayah, 31.10.2006 15:36:
Ilma on kuin vähän saatanan ruma morsian!
[/q]
Jeps..Olisin halunnut ulos lenkille, mut nyt on kai tyydyttävä vain salin juoksumattoon.. Salilla maisemat on vaan niin saakelin tylsät..*igor*
masentaa...
[q]alphamagic, 10.10.2006 12:42:
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.
Voisko ne ees harkita että laittais tuon ilmastoinnin pienemmälle ni ei tarvii kokoajan juoda kuumaa kaakaota keuhkokuumeen pelossa?
Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.
*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*
[/q]
Jooh..Jotain tommosta mäkin kelailen joka ikinen päivä..*igor*
[q]lunake, 11.10.2006 14:05:
Vittusaatanaperkele ku on vaikeeta hankkia uutta pesukonetta !
*senkin**dissaa**toktok*
*polkee jalkaa maahan*
[/q]
Ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla? Kävelet vaan pesukonekauppaan, valkkaat omasi ja pyydät kotiinkuljetuksen ja asennuksen.. Avot..ja uusi kone on tuota pikaa kotona..*hihu*
[q]lunake, 11.10.2006 14:19:
Minä olin tyytymässä käytettyyn rotiskoon kun ei oikeen oo rahnaa ostella uutta masiinaa. Kuljetus/kantoapu nyt tässä kusi ku yks *piip* päätti ottaa "rennosti"....
[/q]
Ai no sit se saattaa olla vähän haastavampaa..*igor*
[q]Lenita, 18.10.2006 14:11:
Jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan multa ei valmistumisen jälkeen ole kertaakaan kysytty mitään koko läpyskästä. Ei siis kande hirveesti stressata
[/q]
Mullon pari kertaa kysytty aihetta ja siine se..*joo* eli ei ressii!
Väsyttää, päätä särkee, oksettaa, kauhee nuha, hemmetisti duunii ja muutenkin duunit ketuttaa.. Et ihanaa maanantaita vaan kaikille..*poks*
Hemmetisti duunia (suurin osa turhanpäiväistä nyhjäystä), yks höpöttää tauotta, maha kipee, rahat loppu ja sunnuntaihinkin vielä 2 pitkää yötä..*igor*
Ikävä..*uuh* Ja tylsää!
[q]Super-Kerttu, 2.11.2006 10:15:
Ihan hemmetisti liikaa duunia..*uuh*
[/q]
potenssiin miljoona!
[q]mayah, 11.11.2008 09:06:
Tietysti työergonomia on isossa roolissa, kun tässä tulee jäkiteltyä 8 tuntia päivässä väkisinkin koneen äärellä. Olen kyllä siltä osin oppinut hyville tavoille, että pyörittelen hartioita ja venyttelen suhteellisen usein ja vähintään 30 minuutin välein nousen pois näytön äärestä hakemaan lasin vettä, paperia tulostimelta tms.
[/q]
Jep, itekin nousen tästä paikaltani suht usein hakemaan jotain, koska en vaan pysty istumaan kauaa paikallani. Venyttely kuuluu myös tapoihini. Yks iso ergonominen ongelma on se, et mulla on super lyhyt selkä ja tosi pitkät kädet. Eli en voi laittaa pöytää niin alas, et kädet olis näppiksellä kirjoitettaessa 90 asteen kulmassa, koska jalat ottaa kiinni pöytään. Niinpä mä joudun pitämään pöytää aina vähän liian korkeella mulle ja sekin varmaan rassaa hartioita. Toinen ongelma on mun mielettömän notko selkä, jonka takia en esim. voi juosta ollenkaan. Pitkät kävelylenkitkin tuntuu nyt käyvän tosi pahasti alaselkään.
Relaxantteja löytyy onneksi kotoa, pitääkin ottaa sellainen ensi yöksi. Ja sen hieronta ajan voisin oikeesti koittaa varata tähän lähipäiville.
Unta vähän ja sekin pätkittäistä, kiukku aamu ja duunit vituttaa..*igor* Oon niin väsynyt ja loman tarpeessa! No ehkä tää tästä..*joo*
Tili tuli, tili meni! Tää on niin tätä! ollut jo monta kuukautta! Tiedetään, Visa pitäis laittaa jäähylle ja maksaa se lasku vaan kiukulla parissa kuukaudessa pois, mut milläs mä sit elän? Vihaan palkkapäiviä! Ja ei mulle ennen tullut näin paljon laskuja. Nyt tulee kauheet kasat joka kuukausi ja en ees tilaile mitään lehtiä tms..*Whaat*
Oon niin väsynyt..Ihan loppu! En edes tiedä miksi. Duunissa ihan suht iisiä, ei mitään koulujuttuja stressinä, elämä hymyilee.. Mut mä olen vaan väsynyt. Voisin vaan nukkua kellon ympäri..*nukkuu* Pimeydestähän tää johtuu, mut kohtuu vammasta!
Haluun kotiin, murun kainaloon ja peiton alle. Vähintään kuukaudeksi!*nyyh*
[q]mayah, 18.12.2006 14:39:
Jotenki nyt ei yhtään jaksais olla töissä. Ja vielä pitäis pari tuntia olla.
[/q]
Joo, jotenkin tökkii.. Kai se tuo lähestyvä joulu ja jopa 4 päivää taukoa duunista kummittelee jo ajatuksissa.. Miten tän viikon saa kulumaan?
Kipee!
Flunssa ja vatsatauti yhtäaikaa! JEEE!
[q]lunake, 23.1.2007 13:01:
---
Onkos kyse duunikamusta vai asiakkaasta?
[/q]
Firman yhdestä työntekijästä..ei siis varsinaisesti duunifrendistä.. Sille ei oikein mene jakeluun tän uuden projektin myötä tulleet muutokset.
[q]pupuTupuna, 9.1.2007 16:28:
Neljä tuntia litterointia takana taas tänään....Hartiat ja oikee ranne huutaa siihen malliin hoosiannaa, et mitenköhän tuun selviämään tosta koko urakasta....Tuntuu, ettei se lopu koskaan...
[/q]
Huh..*hikoil* Luettuani postauksesi, päähäni hiipi tuskainen muisto reilun vuoden takaisesta syksystä, kun litteroin 5 tuntia haastattelua paperille. Haastattelut olivat tulleet erittäin huonosti ja epäselvästi nauhalle, joten puolet vastauksista sai muistella tai arvata. Litterointi on TUSKAA! Otan osaa! Toivottavasti loppu jo häämöttää..
On se saatAna, kun yksi mitätön ihminen voi pilata päivän totaalisesti..*poks* Mut haukutaan asiasta, mistä en ole päätösvallassa milläänlailla. Teen vaan työni niinkuin on käsketty. Kiitos vaan haistatteluista ja muutenkin mieltä ylentävistä sanoista!
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.