päivän :(
Töissä taas..*poks* Hitto mikä määrä sähköpostia ja muuta postia pöydällä! Ja sit vielä kuunvaihde! *pökr* Taitaa mennä ylitöiksi!
[q]pupuTupuna, 3.8.2007 14:42:
Muut alkaa viettelee pikkuhiljaa viikonloppua, kun mä taas tässä valmistaudun töihin lähtöön ja seuraavan kerran vapaapäivä keskiviikkona. :(
[/q]
Tiedän, ettet halua tietää..Mut.. http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki
[q]Freja, 14.8.2007 07:14:
huulirasva unohtui kotiin
[/q]
Tän takia mulla on töissä oma huulirasva! Koska olen ahdistuksen partaalla ilman huulirasvaa ja muistini ei aina ole kovin hyvä!
[q]MissKoo, 23.8.2007 12:17:
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.
En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.
[/q]
Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...
Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!
[q]MissKoo, 23.8.2007 12:29:
Siis toihan on täysin totta, mutta se ei auta silti tähän ahdistukseen yhtään nuorempana olin tosi kuumakalle ja muutenkin täysi urpo, että mieluusti mä tällä elämänkokemuksella menen eteenpäin, enemmän mua ehkä huolettaa ne kolme vaakasuoraa otsaryppyä mitkä olen otsastani löytänyt. Katsoin jotain kolme vuotta vanhoja kuvia ja voikun olin söpö siloposki babyface sillon.. *huoh*
Se on varmaan vaan se luku, se 30, joka ahdistaa. Ei ole enää minkään virallisen standardin mukaan nuori. Mikä sitten on, keski-ikäinen vai?
[/q]
Miten olis aikuinen?
[q]MissKoo, 23.8.2007 12:49:
Buahahahah. En mä ehkä kykene siihen, henkinen ikä testin mukaan olen 13 vuotta
[/q]
No eihän sulla sit oo hätää!?
[q]T-Justice, 24.8.2007 14:44:
Rakkaat pikku marsuni lopetettiin tänään pitkällisten ja kroonisten sairauksien johdosta, on tää elämä vaan välillä paskaa! *uuh**nyyh*
[/q]
Voi pikku marsuja..Otan osaa..*lohduttel*
Syksy ja duunit masentaa.. Ja päätäkin särkee ihan vitusti.. Ja kaksi yötä mennyt valvoessa.. Ihan hemmetin kivaa!
Mä vihaan mun duunia..*uuh* En tiedä edes, miten tää on mennyt tälläiseksi.. Mikä saa tän kaiken näin ahdistavaksi? Maanantai aamuisin olisin mielummin kuollut, kuin tulisin töihin. Tän duunin takia, mun koko elämä tuntuu olevan paljon ahditavampaa, vaikka mun elämä on duunia lukuunottamatta ihan loistavaa.. Nytkin tekis mieli itkeä vaan.. Voin jo fyysisesti pahoin..*uuh*
Miten vitussa mä pääsen täältä pois...?
TAAS MAANANTAI!
Ja Soneran asiakaspalvelu! Nyt oon kuunnellut vitun paskaa musaa jo 40 minuuttii! "hetki vielä, ole hyvä!" Vittu, 5 minsaa on hetki! Ei 40 minuuttia!
Pahaolo, päätäsärkee ja väsyttää.. Ja tänään kauheesti kaikkee ennenkuin pääsee kotiin asti..Ja sielkin olis kauheesti hommia, mikä pitäis ehtii tehdä..*igor* Haluun vaan kotiin nukkumaan ja unohtaa kaiken..PLAAH!
[q]Hyzenthlay, 10.9.2007 09:58:
Nyt etsimään uutta työpaikkaa ja irtisanot itsesi heti kun voit
[/q]
Kun on hakenut uutta duunia aktiivisesti reilusti yli vuoden, mitään lupaavaa edes tapahtumatta. Niin sitä alkaa olamaan aika masentunut ja lannistunut..*uuh* Ja týöttömäksi ei ole varaa ruveta..
Lottovoitto taitaa olla mun ainut mahdollisuus enää..
[q]Kirsikka, 13.9.2007 08:24:
---
satumetsä, 13.9.2007 01:57:
---
Tuntuu välillä oikein paskalta, kun haluaisin lapsen ja saan kuulla niitä naurettavia ohjeita milloin saan haluta. Vähän vaikea tätä vauvakuumetta järjellä säädellä ja kun niissä kaikissa ohjeissa ei edes järkeä ole.
---
Heh, no mä oon sit varmaan just malliesimerkki tästä "väärästä" ajankohdasta: opinnot kesken ja kesken ne myös jää, jotain muuta sit tilalle. Parin kaverin kanssa sain mojovan riidan odotusaikana aikaiseksi, kun eivät oikein tykänneet mun ratkaisusta. Mutta kuten sanoit, vauvakuumetta on vaikea järjellä säädellä, ja me valittiin näin, ja paras valinta onkin! *sydän*
[/q]
Jep, tuntuu et nykyisin pitää olla iso asunto, takana loistava ura, juhlat juhlittu ja palkka pitää hipoa taivaita ennen kuin lapsia tehdään.. Niin ja alle 30 -vuotiashan pilaa elämänsä saadessaan lapsen..*justjoo* Miks hemmetissä ihmiset ei anna tehdä toistensa omia päätöksiään. Musta on hienoa, että nuoret tekee lapsia (tiettypitää olla vastuullinen). Mullekin sanottiin ammattikorkeakoulussa oikein opettajan taholta ohjeet, milloin niitä lapsia pitää/saa tehdä?! Mun mielestä on jokaisen oma elämä, milloin lapsia tekee..Vai tekeekö ollenkaan.. Kunhan on sitten valmis ottamaan vastuun pienestä elämästä..*joo* Kavereiden on turha urputtaa, jos sulla on vauvakuume ja haluat lapsen.. Tai jos se niitä haittaa, niin ei ne mitään kavereita olekaan..
[q]Mark, 13.9.2007 08:59:
Joo, niin ehkä täällä Hgissä nuorten urakeskeisten ihmisten keskuudessa. Meneppä periferiaan, vaikka esim 50 kilsaa stadista sivuun niin huomaat että ihmiset sikiävät alkaen peruskoulun ysiluokalta.. Ymmärrän täysin jos jollain on huomautettavaa moisesta toiminnasta. Lisäksi pentujen kasvatukseen ei tunnetusti vaadita minkään sortin lupia, vaikka pahimmassa tapauksessa kersan elämä torpataan heti kättelyssä jos isi ja äippä ei paneudu aiheeseen, joten on se munkin mielestä perusteltua sanoa ettei niitä tartte alkaa puskemaan ihan teininä kun oikeasti aika harva on kypsä vanhemmaksi.
-M
[/q]
Rakas Mark, tiedän sun suhtautumisen lastentekoon..*nauru* Mut siis nuorilla en tarkoittanut teinejä.. Vaan reilu 20-vuotiaita nuoria aikuisia.. On se nyt saakeli, kun varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla aletaan niitä lapsia väsäämään vasta 40-vuotiaina..Ja sit saadaan syytää tuhansia euroja hedelmällisyyshoitoihin, kun ei se lasten saanti niin helppoa oo (ainakaan naisille) enää +35-vuotiaana. Mä peräänkuulutunkin tässä ihmisten vastuuta. Oli mullakin vauvakuume 22-vuotiaana.. Ja mielestäni olisin ollut valmis silloin hankkimaan lapsen.. En kuitenkaan hankkinut, mutta uskon, että olisin jo silloin ollut oikein hyvä ja vastuullinen äiti.
[q]Mark, 13.9.2007 09:07:
---
Super-Kerttu, 13.9.2007 09:05:
Mä peräänkuulutunkin tässä ihmisten vastuuta. Oli mullakin vauvakuume 22-vuotiaana.. Ja mielestäni olisin ollut valmis silloin hankkimaan lapsen.. En kuitenkaan hankkinut, mutta uskon, että olisin jo silloin ollut oikein hyvä ja vastuullinen äiti.
---
Niin mäkin peräänkuulutan ihmisten vastuuta. Ylikansoitus on aika vakava ongelma minkä seurauksena maapallo tuhoutuu ja kaikki kuolee. On ITSEKÄSTÄ haluta lapsia vain sen takia että haluaa niitä. Ja turha fleimaus sikseen, ei mulla muuta, kaikki sikiää kun niin haluavat enuff said :)
-M
[/q]
Minäkin pidän sinusta! *sydän*
Mun rahatilanne... Kuinkahan monta vuotta saan olla työelämässä, et saan tän mun tilanteen tasaantumaan.. Varmaan loppuelämäni ja silti on rahat aina loppu!
Voi hevonperse! Mun työpartneri on irtisanonut itsensä.. Eli omat hommat tupaantuu. Mä niin toivon, että saan pian sen uuden duunin.. Muuten hajoo pää!
Vituttaa!
Väsyttää niin, että taju lähtee kohta! Tää viikko on ollut jotenkin tosi raskas ja väsyttävä. Ja jalat on niin perkuleen jumissa ja kipeet keskiviikkoisesta treenistä, etten pysty oikeestaan ees kävelee.. Ei kivaa, kipeet lihakset on jees, mut tää on jo liikaa! Ok, ens kerralla vähemmän niitä painoja tankoon..
Haluisin vaan kotiin nukkumaan! ...onneksi on edes perjantai!
[q]pupuTupuna, 25.10.2007 09:19:
Ei hemmetti! Toivottavasti ei oo pahati menny!
[/q]
No ei varmaankaan ja sain onneksi ihan hyvät särkylääkkeet ja relaxantit..*joo*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.