päivän :(
[q]Norb,
Kyl mä oon saanu ainakin noiden karvapallo oksennukset ihan hyvin pois.. Parhaiten lähtee kun antaa "kuivua" ja lopuksi hinkkaa pesuaineella..
[/q]
Mulla ei kyl oo noilla eväillä lähtenyt.. Tosin enimmäkseen mun toinen kissa (jolla on selkeesti bulimia) Oksentaa just syödyt ruuat matolle..
Mut siis kyl mä olen joutunut viemään ihan pesulaan asti mattoja pesuun, kun en ole saanut muuten tahraa pois.. mut kai se on kiinni matosta ja oksennuksen laadusta!
Ompahan ollut taas paska päivä.. Vois jo loppuu tää ahdistus!
[q]*Mirri*, 24.8.2006 12:02:
---
Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.
---
Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle...
[/q]
Etkös sä sais sitä työterveyden piiriin?
Taas meni viime yö valvoessa..*uuh* No olenhan mä nukkunut hyvin yhden yön koko kolmen viikon aikana!
Illan suunnitelmat plörinäksi.. Harmittaa! Vaikkei edes pitäisi.
Muhun on iskenyt mummotauti!
Saan vartin välein hillittömiä kuumia aaltoja, niin, että hikikarpalot kohoaa otsalle. Ei edes tarvitse tehdä mitään! Todella vittumaista! Ja öisin herään tunnin välein aivan kylmissäni, mutta hiestä märkänä! saisin vaihtaa lakanat joka aamu! Ja tosiaan ei ole kyse vain kuumasta olosta, vaan ihan hikikarpaloista!
Tätä on nyt jatkunut jo 2 viikkoa!
Ja päätäkin särkee!
[q]Cjet, 30.8.2006 13:20:
Vaihde-vuodet, kuumia aaltoja, ja kolmen kympin kriisi..
[/q]
JES! Ja kaikki samaan syssyyn! Justhan mä pääsin teini-iästä!
[q]Cjet, 30.8.2006 13:57:
Kyl mullaki hiki aina välil yöllä tulee, mut ei kyl jos nukun yksin..
[/q]
No sepä se, kun mä nukunkin yksin..*igor*
[q]Syder, 30.8.2006 14:01:
No ne on ne unet...
[/q]
Ei kyl nekään..En ainakaan muista nähneeni mitään unia ja miten sitä mitään ehtii näkemäänkään, kun koko ajan heräilee!? Eli tää on se MUMMOTAUTI!
[q]U n i k, 1.9.2006 23:24:
Puhetta unihalvauksesta
[/q]
Niin kamalaa, itselläni ei onneksi ole ollut hetkeen. Mulle tulee myös sanoin kuvaamaton ahdistus siitä, kun tunnen koko ajan että lähelläni on jotain pahaa. Joku ihminen tai jotain. Se pelon ja ahdistuksen tunne on sanoin kuvaamaton..*uuh*
Ei voi taas muuta sanoa, kuin "KIITTI TAAS VITUSTI 2h:n YÖUNISTA NAAPURI!"
[q]mikkihiiri, 5.9.2006 12:34:
Eilen yllätin faijan ja sen vaimon harrastamasta villiä ja äänekästä seksiä. Eikä ne ees huomannu. Oli pakko kävellä ympär ämpär mun vanhoi huudei jotai tunnin, ku AHISTI! Vieläkin kuulen ne ähinät ja "pane mua, vittu pane mua!!2!"-huudot korvissani.
En enää ikinä voi paritella.
[/q]
Sori, mut ei voi ku nauraa..*nauru*
[q]sunemon, 5.9.2006 18:55:
Rakas Kisu lähti kissojen taivaaseen
Kova ikävä tulee *sydän*
[/q]
Voi ei..*lohduttel* *uuh*Voin vain kuvitella miltä tuntuu, kun just sain omat murut kotiin ja olen niin onnellinen siitä..*sydän*
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?
[q]akir0, 13.9.2006 17:54:
Visa poikki ja muutaman kuukauden armoton säästölinja.
[/q]
No milläs helvetillä mä maksan sit aina loppukuun ruuat?
Kurkku karhean tuntuinen ja kuoleman väsymys!
[q]mayah, 26.9.2006 11:39:
Yrität vaan lintsata salilta
[/q]
*pepsodent*... Empäs, mul on salivehkeet oikein mukana duunissakin..Nii..*justjoo*
[q]mayah, 26.9.2006 11:43:
Katellaan sitte kasilta, et kuka on käyny ja kuka ei
[/q]
Nii just.. Hitto..Kyl mun on pakko mennä..Mut on vaan tosi tööt olo ja mua palelee ja hikoiluttaa vuoronperään koko ajan. Mut tänään raahaudun salille vaikka pää kainalossa..Ihan vaan ettet pääse mulle irvailee! Syytän sit sua, jos tuun oikeesti kipeeksi!
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.