päivän :(

Back to häröily O

Hirmu nuha..*nuha* Niin ja MAANANTAI!

Toi hiton lumisade! Kevät ei tuu ikinä! Saatika sit kesä!

[q]Fresia, 15.3.2006 14:06:
Ei paljon päivä parane Sain kolmesta hakemastani kesätyöpaikasta kiitos ei. Pariin luulin pääseväni varmasti haastatteluun, on niin paljon kassakokemusta. Koulukaveri, jonka koko elämän työkokemus on 2 kk siivousta, sai noista yhdestä paikan ( happy for her *joo*) Mut oma tilanne *ituttaa, jäljellä alkaa olla paikkoja, joihin en takuulla pääse Mä en taida yksinkertasesti osata tehdä hyviä hakemuksia Ei hyvältä sen perusteella näytä, samalla kaavalla oon niitä yli 10 pistänyt menemään...*poks*
[/q]

Tuo oli niin tuttua mulle viime keväänä. Laitoin varmaan ziljoona hakemusta ja vain pariin pääsin edes haastatteluun. Samoin yksi koulukaverini, joka oli opiskellut yli puolet vähemmän kuin minä, vai nenäni edestä yhden paikan. Kummallakaan meistä ei ollut kyseiseen työhön kokemusta..*igor* Itsekin olen monesti miettinyt, että mikä siinä minun hakemuksessani on vikana, kun en pääse edes haastatteluihin. Tiedän kuitenkin olevani hyvä työntekijä..

No onneksi sitten vihdoin yhdestä paikasta tärppäsi ja täällä ollaan edelleenkin. Tosin laitoin tossa muutama viikko sitten yhden hakemuksen kokeen vuoksi menemään ja taas tuli "kiitos, mutta ei kiitos" -vastaus. Täytyy varmaan oikeesti alkaa tekemään tolle hakemukselle jotain.. Koska siinä on pakko olla jotain vikaa!?

Ihan hemmetin paska päivä duunissa, kaikki hommat kusee ja ite sohlaan siihen vielä päälle! Paska viikko sai siis paskan päätöksen..*uuh*

Lisäksi mun yskä vaan pahenee ja ääni häviää, seka oikeanpuoleiset viisaudenhampaat alkoivat vaivaamaan aika kovasti..

Ja pitäis illaksi löytää bilefiilis jostain..*hmph*

Niin loppu..*uuh*

Tili miinuksella ja palkkapäivään vielä 2 viikkoa..

Teen puolet yhden tyypin hommista, kun se ei niitä "ehdi" tekemään. Eli teen kolme kertaa enemmän hommia kuin se, mut pienemmällä palkalla kuin se.. On tää niin siistii!

Savun hajun aiheuttama päänsärky!

Ja duunissa ei taaskaan mitään tekemistä..*igor* Väsyttää! Haluun kotiin nukkumaan!

Mikään ei onnistu, en jaksa enää yhtään..

Olen totaalisen loppu ja rikki..*nyyh*

[q]twistedsushi, 5.5.2006 10:23:
---
Super-Kerttu, 5.5.2006 10:02:
Pitkään jatkunut todella kova väsymys alkaa pikku hiljaa ottaa päähän aika kovasti..*igor*

---

herääminen talvihorroksesta kestää jonkin aikaa
[/q]
Mutku mä olin talvella ihan pirtee ja täynnä energiaa. Ja aamuisinkin oli ihan helppo herätä. Nyt voisin nukkuu vaan koko ajan..

Maailman paskin viikonloppu...*uuh*

Vittu mikä yö ja aamu!

Yöllä en nukkunut sekuntiakaan, mut annas kun herätyskello soi, niin tämä tyttö nukahtaa ja nukkuu pommiin!

Mulla on myös fyysisesti ja henkisesti ihan kamala olo..*uuh*

Anteeksi, että olen olemassa..

Miten ihmeessä ihmisellä, joka muuttaa vähintään kerran vuodessa, voi olla näin hemmetisti tavaraa!?

Myöhästyttiin check-in:stä 5 minuuttia.. Eivät sitten päästäneet enää koneeseen..*igor* Eli täällä ollaan edelleen San Franciscossa.. Koneet Eurooppaan buukattu ihan täyteen ja muutamat lennot mitä on, maksaa mansikoita! Maanantaina pitäis olla töissä..*ding*

Että näin...

[q]Mark, 22.6.2006 09:00:

toi ois mun päivän :) koittakaa keksii jotain et pääsette takas tänne

-M
[/q]

No ei varmaankaan olis.. Tää tietää ainakin 1500 dollarin lisäkustannuksia meille kaikille!

Elämä on ihan vitun perseestä!

[q]RiD, 24.7.2006 21:38:
Ilman hirveän montaa poikkeusta, koko kesän vituttanu/masentanu joka ilta. Paskin kesä ikinä.
[/q]

Welcome to my club!

Ompas taas ollut ahdistavaa viimeisen viikon ajan..*dissaa*

Kiitosta vaan kaikille lojaalliudesta!

Ystävät ne vaan vähenee meikeläisen ympäriltä! Kaikille näyttää olevan tärkeintä, että bileissä on kivaa, mitä sitten jos yhtä ihmistä sattuu vitusti ja se revitään kappaleiksi!

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O