päivän :(

Back to häröily O

onnistuin sitten lyömään itteäni kuulosuojaimilla päähän.

*ttu et ihmiset osaa olla kännissä :/

nyt vasta huomasit ?

Vakavia sairauksia perheessä ja omat ongelmat päälle. Saa nähdä, miten jaksaa suoriutua koulusta kaiken lisäksi vai jaksaako.

Vihaan Tampereen yliopistoa ja sitä yleistä ilmapiiriä. Ollaan älyköitä, korrekteja ja tahdikkaita. Imagomme on murskana, jos vastaamme kysymykseen väärin. Luotaantyöntävää kerrassaan.

Pensseli-Setä olis tänään huudeilla, mut se maksaa kybän

Ehdotan, että jokainen narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen tulisi laittaa pakkohoitoon ja/tai teloittaa.

[q]Timce, 26.11.2009 15:16:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940

Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.
[/q]

Aaargh. Mitäs, kun se lapsi noin kahden vuoden jälkeen tajuaa edes olevansa olemassa, ja huomaa ettei muilla lapsilla koruja olekaan? Saakohan hän ottaa ne sitten pois? Voiko ne ottaa oma-aloitteisesti pois, ja jättää Kesoilin värityskirjanurkkaukseen? Mä jo vanhempana pelkäisin, että vauva repii noi irti ja tungee sieraimeen. Epäilen, että kellään kultaseppä Korpisepolla ole 15-päiväisille tehtyjä lukkovarmoja timanttinappeja. Onko niitten vauva kalju? Koska laitetaan hiustenpidennykset?

Huolestuttaa niin perkeleen paljon, kun näin itsetuhoisuuteen taipuvaa ystävääni tänään... Voimia niin sydämen täydeltä hänelle!! *sydän*

mensuunituulet puhaltaa, käsittämätön vitutus ja maha kipee kaveriki pettänyt luottamuksen about kolmannen kerran, joten se on vähän sille niinkuin good-bye...meen varmaanki sitten yksin dokaan jonnekin ku ei täällä kuumas kämpäs jaksa olla

flunssa :(

En jaksa.

tahtoo kaikkuun, muttei pääse :(

hommii vaan niinpaljo rästis et hirvittää

Oon töissä kansallisella hampurilaisketjulla ja mua v*tuttaa yli kaiken mun esimieheni, mua muutaman vuoden vanhempi female. Aiemmin hän oli vain vuoropäällikkö, jolloin tulimme ihan hyvin toimeen, mutta nykyään ravintolapäällikkönä hän on ottanut minut silmätikukseen.

Jatkuvaa huomauttelua, valittamista, pätemistä asioista, josta hän ei kellekään muulle valita.*senkin*

Minä en saa käyttää hajuvettä, silti esimieheni kaveri, vuoropäällikkö, haisee usein kuin rankkitynnyri. Hänelle asiasta ei huomauteta, minun muutama suihkaus tekee esimieheni pään kipeäksi?

Yhdellä on kielikoru, yhdellä smiley. Itse jouduin luopumaan minimaalisen pienestä huulilävistyksestäni. Sama hygieniariski kaikki reiät ihossa on? Ja imagokysymys, näkyyhän se smileykin varsin hyvin. En kuitenkaan jaksanut vääntää ja kääntää vaikka mieli teki.

Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa.

Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään). Se, että muut tekevät VÄÄRIN eivät kuulemma oikeuta siihe, että itsekin voin niin tehdä.
Sit se kyttää aina salaa mitä mä siellä teen, kai mä nyt hei osaan "kaiken" kun oon ollut siellä 1,5 vuotta töissä eikä työssäni oo entisellä pomolla ollut ikinä valitettavaa
Muutenkin hoidan hommani ja palvelen asiakkaita ystävällisesti ja tehokkaasti, mutta kas vain montako vuoroa olin ensi viikolle saanut ; NOLLA! Piristi kyllä päivää niin totaalisesti kun muutenkin uin taloudellisessa ahdingossa. Huoh.

Pitäis varmaan vetää rastat pois ja ruveta kuuntelemaan YÖTÄ niinkuin normaalitkin ihmiset ja tulla hyväksytyksi!

Eilen teki sama kaveri oharit about kolme kertaa (kiva, että muutat mieltäsi ilmoittamatta minulle). Sit menin semmosen ystäväpojan perässä baariin ja sen kaverin uusi nainen, jonka näin ekan kerran, oli aivan naurettavan mustasukkainen. Loppupeleissä en olis saanut enää puhua mun kaverille mitään, kun se muija lähetti semmosii häränsilmii että oksat pois. En oikein osaa käsittää, koska yritän aina suhtautua ihmisiin positiivisesti ja juttelin kaikkien kanssa tasapuolisesti.
Lisäks siinä samassa baarissa oli muutenkin niin tosi vittumaisia ihmisiä... Kerääntyy jatkuvasti paskaa niin paljon niskaan, vaikka mitään en ees tee, että ei olis ihme jos vielä pimahdan ja pamautan seuraavaa mulkkua turpaan.

E. En kyl oikeesti harrasta / kannata tommosta alkukantasta menoo.

E2. Onneks mun päivää piristi ees vähä ihan käsittämättömän epäonnistunut tatuoinnin suunnittelu. En kerro, että mitä tosta piti tulla, mutta lopputulos näyttää kahdella jalalla kävelevältä sudelta, jolla etutassut sojottaa eteenpäin kuin unissakävelijällä. Kuukin on taustalla.

[q]Freja, 8.2.2010 15:42:
alle kuukauden käytössä olleet farkut ovat jo löysät eivätkä istu kunnolla.

Vittu just ostin ne! Mul ei ois oikeen rahaa laittaa 80e tost noi vaa jälleen uusiin farkkuihin joissa tuntisin oloni hyväksi.

Oon vittu lörppähousu sitten ainakin seuraavan kuukauden.
[/q]

Onko sulla ompelukone? Ite oon kova kaventeleen housuja, tosin aina on pieni riski että haarukkaan muodostuu niin kutsuttu 'camel toe', mutta useimmiten selviää ilman.

[q]kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3
[/q]

Mihin lääkkeisiin ne antaa reseptin hammaslääkärillä? Kauan on välillä vaivannu yks hammas(/hampaita?), enkä oo jotenkin "muistanu" varata aikaa. Tuskin pelkkä poraus riittäs...

[q]Arsk4_, 19.11.2009 22:53:
---
aiduu, 17.11.2009 14:18:
http://www.vartti.fi/artikkeli/040b4422-7790-43d8-b2dc-5be912e35af7

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((

---

Siis mitä helevettiä!?!? Ei voi ymmärtää tommosta
[/q]

Mun täytyy nyt kyllä sanoa, että vaikka tajuan miten inhottavasti ja moraalittomasti kyseistä ilmaista mehua jakavaa naista oli kohdeltu, niin kyllä mua naurattikin tää artikkeli. Ja olis naurattanu ainakin viimeistään jälkeenpäin, jos olisin ite ollu kyseinen maskotti.

Toivottavasti sille ei käyny pahasti kummiskaan.

E. Tais olla tuo eka hymiöjono näin jälkeenpäin ajateltuna sarcasmia.

Masentaa vaan ihan käsittämättömän paljon niin moni juttu. Just tämmöisellä surullisella fiiliksellä lähtisin normaalisti monen tunnin kävely/haahuilulenkille kelaileen, mutta olempa pienessä flunssassa joten annan vitutuksen maksimoitua junnaamalla sisällä yksin koko päivän, jo toinen putkeen. Melkein tekis mieli vetää pienet gänät, mutta en oo elämäni aikana kertaakaan dokannut yksin himassa joten en uskalla nytkään. Jaksaiskoha sitä baariin, hmmm.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O