päivän :(
Tyttöystävä 8000 km päässä ja pitäisi vielä 1 kk jaksaa odottaa tätä iloista jälleentapaamista, no onhan tässä jo 1½ kk mennyt, niin miksipäs ei vielä tuota aikaa...
Aikainen herätys :/ mutta kiva pv tulossa silti.
Kävelin töihin, kuten aina, ja nyt on nilkat ihan märät :/
Kyllä näköjään nämä masennusaallotkin pääsee iholle asti.
Vaikka koittaa keskittyä hyviin asioihin rakentavuuden nimissä, ei voi kieltää etteikö ois tosi pahojakin tuntoja meneillään sisuksissa.
Surun lintuja ei saisi antaa rakentaa pesää päähän, mutta milläs sitä estää
se ois sit sadetta huomenna tiedossa koko päiväksi, ihanaa kun on painamassa ulkona pitkää päivää. hävisi sitten samoin tein positiivisuus tästäkin päivästä
[q]mirah, 8.11.2005 23:03:
Tulipas sitä autovakuutuksen lasku. Eij oo ku semmoset 344 ja plus siihen viel jonku nokkahihnan korjaus 250
[/q]
joo autoilu ei oo halpaa...
Piti keittää kahvia, mutta hoidin homman vähän puolitein mikä ei oo yhtään mun tapasta, mikä oudosti harmittaa :P
[avautuil] .... voihan vitun vitun vitun vitun vitun vitun VITTU. :( [/avautuil]
Kaikki taas..
Mazda
jäin sit junasta
sami *sydän*
Menin sit viel eilen "yhdelle" hotellin baariin yhen frendin kanssa. Ei mitään käsitystä mihin aikaan könysin sieltä pois mut ainakin pari tuntia oltiin siellä pilkun jälkeen, koska se tuntee ne kaikki. Nyt on darra ja tänään pitäs koko päivä istua kokouksissa.
Mut oli silti :DD -ilta.
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*
---
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin
---
Etkö ottanut työpaikkaa vastaan vai irtisanoitko ittes vai mitä ?
Lopetin koulutuksen sairauteen vedoten, oli kaikki mahdolliset saikkulaput ym ym...mutta EI!! Karenssin löi silti...paska laitos sanon mä!!!
Saikkua vihdoin.... mut nii, eihän yrittäjä ehdi/voi sairastella. Perseestä tämä.
Tää on sellanen :( / :) - juttu
Oon kipeenä mikä on tietty mälsää. Olin viimeviikollakin kipeenä ja tauti uusi damin matkan jälkeen(onneks siellä olin terveenä). Toisaalta oon saanu paljon aika ajatuksille ja saan paljon aikaa vahtia kissaa. Kissa sairastu mun flunssaan ilmeisesti sunnuntaina(tää on pelkästään :( - juttu). Onneks silläkin tuntuu menevän kaikki ihan hyvin nyt
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*
Jeh, mä sain 3kk. Ois varmaan pitäny myydä muksut ni ois voinu jatkaa töissä.
Kyllä nää systeemit vaan toimii ja hienosti tässä maassa.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.