päivän :(
Ootin eilen mailia. Sitä ei tullu.. WHY?! No joo ehkä ihan hyväkin, ettei tullu, kun ei ollu nettii toiminnassa. Duunissa en oikeen taas pysty rupee kirjottelee mitään yksityistä
koko päivä oli helvetin jees, kiitos kreetalle ja mikolle seurasta ja päivän piristämisestä.
Mut nyt on jotenkin vaan niin paska/väsyny/huono/ahdistava olo..
Pirun netti ei toimi vielläkään. Nyt on verkkokortti olemassa, mutta kone ei nää meiän langatonta*grr*
Tää on kyl päivän :(((((((((((((((((((((((((((((( mut näissä fiiliksissä ei oo kyl kiva lähteä viikon mittaiselle työreissulle. Katotaan, onko enää duunia tallella kun palaan.....
VOI VITTU.
Huomenna taas tentti..Enkä ole vielä aloittanutkaan lukemaan..*igor*
Voi kun tuo meidän Arttu-kisu parantuisi jo, alkaa uuvuttamaan kun pitää herätä aikaisemmin antamaan sille lääkkeitä ja ruokaa ruiskulla, ja nukkumaankin olen päässyt tällä viikolla joka päivä normaalia myöhemmin samasta syystä.
Päätä särkenyt jo tiistaista asti ja mitkään särkylääkkeet ei auta!
Mutta eipä oo pitkään aikaan tuntunu ikävä näin pahalta
[q]Jone, 17.3.2006 09:05:
Eilisen "päivän :)" olis ollut levytilaus jenkeistä, mutta tänään se on "päivän :(", koska levykauppa on postittanut mulle ainoastaan 1/3 tilauksesta (eikä puhunut mitään lopuista 2/3 platoista) ja laskuttanut tililtäni kuitenkin yli koko tilauksen arvon verran rahaa.
Eli, mitä vittua, saan osan levyistä mut joudun maksamaan niistä enemmän kuin mun piti joutua maksamaan koko tilauksesta? Ei näin. Aloitinpa aamuni toistaiseksi ystävällishenkisellä tiedusteluviestillä.
[/q]
Jotkut firmat lähettää levyt erissä, joten siitä en ottais suuremmin hernettä nenään. Toi ylilaskutus on sit tietty juttu erikseen.
miks tää aina menee näin ?
[q]
[/q]
Kiitos *hali**pus*
[q]Coon, 25.6.2005 11:10:
tuli vähäpätöinen olo taas eilen illalla, kun sovitusta poiketen painelinkin pihliksestä yksin kotia
[/q]
Voi toista *hmph**hali**pus*
Minkäköhän takia mulla on taas sellanen fiilis että miehet on sikoja ? jos henkilö ketä tarkoitan lukee tämän niin toivon että hän tunnistaa itsensä. mä en ole sokea. *pieniaggressionpurkamis*
[q]bubbelgum, 10.4.2006 23:58:
Ku yks kaveri ei ehi koskaan näkemään ku sillä on niin paljon kiireitä ja stressiä koko ajan.
[/q]
Mul on kans yks ystävä, joka asuu maailman toisella puolella eikä sil koskaan tunnu olevan aikaa puhua puhelimessa tai edes lähettää meiliä
mun masu on kipee *grr**igor*
[q]Hitchhiker, 18.4.2006 20:49:
Se ettei pääse verkkopankkiin kattomaan tilin saldoa tai mitään muuta sieltä, asiakas nro vain kadonnut jonnekkin (itsellä kylläkin tiedossa, mutta verkkopankki ei vain hyväksy sitä) ...Kiehumispiste rupee olemaan täl hetkel niin korkea et tekis mieli pistää jotain palasiksi.
[/q]
ootko mahdollisesti jossain vaiheessa laittanu salasanan tai pinkoodin pari kertaa väärin? Ainakin Sampo sulkee sillon automaattisesti pääsyn. Ylipäätänsä ongelmien ilmetessä kannattaa soittaa pankkiin.
eutori *toktok*
Irak *toktok*
Iran *toktok*
Perjantai ja pääsen lähtee vasta 17.30, jos edes sillon *toktok*
AAAAAARGHH
On out of touch fiilis tärkeän ihmisen kohdalla. Uskon kyllä tietäväni mistä on kyse, joten en hätäile.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.