päivän :(

Back to häröily O

Oksettaa ja väsyttää...
Ja viimeinkin kun ajatteli pääsevänsä nukkumaan menen omaan huoneeseeni, ja huomaan peittojen järjestyksestä että samassa solussa asuva tyttö on "NUKKUNUT" sängyssäni pe-la erään pojan kanssa! *poks**hmph* ... Mikä ihmisiä vaivaa...

T: Lakanoiden tuulettaja

[q]Wolverine, 13.3.2008 18:33:
---
sativa, 13.3.2008 17:27:
.....

---

ei kukaan täysjärkinen kuuntele YÖ-yhtyeen tuotantoa et älä luokittele normaaliks sen perusteella.
[/q]

*tirsk**iloinen*

[q]
Ei tuo kemiallinen uni kyllä houkuttele, liian paljon ennakkoluuloja kyseiseen asiaan. Ennen minulla olikin oikein, ehkä liiankin, hyvät unenlahjat. Tuli nukuttua sikeästi, putkeen ja pitkään. Nykään on hieman toinen ääni kellossa. Lääkärissä kävinkin, tosin pitkän sairastelun johdosta. Jotain kyllä löytykin, mutta ei ihan liippaa ko. aiheen läheltä.

Itse olen yrittänyt monasti reipasta/hidastempoista liikuntaa ennen nukkumaanmenoa, tosin aivan päinvastaisella kokemuksella. Sen jälkeen tuppaa valvomaan vielä sen 2-3h helpostikin.

[/q]

Kyllä siis mullakin se liikunta piristää suorituksen jälkeen, mutta jos sä liikut päivällä sen jonkun reilun tunnin itsesi lähes paskaksi, niin kyllä sitten illalla pitäisi sen unen tulla helpommin.
Ja jo se liikkuminenkin syventää unta sen verran, että vähemmällä yöunella pärjää paremmin.

Sitten yks konsti on mitä mä vielä käytän: laitan herätyksen jo illalla valmiiksi, joten mun ei useaan tuntiin tarvitse katsoa kelloa ennenkuin nukahdan eikä näin ollen tarvitse stressata siitä, paljonko se kello oikein taas on.

Mä en tuosta "kemiallisesta unesta" oikein tiedä, Imovanethan ovat nukahtamis/ahdistuslääkkeitä.. ja todella pienellä annostuksella en ole huomannut unenlaadussani mitään eroa normaaliuneen. Eikä se tarkoita, että sun tarvis niitä jokapäivä syödä vaikka reseptin hankkisitkin, varmaan sekin helpottais stressiä kun sais edes sillon tällöin nukuttua hyvin ja valvoessakin tietäis, että apu on lähellä jos uni ei millään tuu ja aamulla pitäis jaksaa.

[q]ottonivus, 2.7.2009 17:44:
Pankkikortti kopioitu ja tili tyhjennetty*eiei* Ihan hiukan kyrsii ja närästää prkl.
[/q]

Miten tää käytännössä tapahtuu?
What goes around comes around - rosmolle tuo kostautunee hyvinkin pian.

Kävin aamulla vessassa, käänsin vesihanaa pestäkseni kädet ja siitä kraanasta lähti syvälle mun vasemman peukunkynnen alle kunnon pala superterävää teräskuorta... aiai. Heräs ainakin nopeeta jos ei muuta.

Oon taas kipeä, varmaan kymmenennen kerran tänä vuonna!!
Nyt on jopa oikein muutakin oireita kuin kohonnut lämpö - yskittää ja nenä on tukossa. Harmi sinänsä, koska olen tämän vuoden puolella ostanut niin monta pulloa Nasolinia, ettei ne apteekissa enää myyneet sitä mulle Siihen kuulemma jää koukkuun, jos sitä käyttää pitkiä aikoja. Nyt mä sit vieroittelen itseäni siitä täällä, ehkä tämä "flunssa" onkin vain kauheat reflat Onneks anto mulle hyvän vinkin et jos oikein rupee tekeen mieli vetää niin kantsii suihkauttaa keittosuolaliuosta onteloihin Huh huh.

[q]Vampyrella, 27.7.2009 23:56:

Ei mun fiilistä tietenkään helpota myöskään huoli tosta patista, jonka bongasin kaulastani. Kuhan nyt sais pian ajan lekurille.
[/q]

Oon itse todella sairausfobinen, mutta sä olet kans niin nuori että olis se aika lottovoitto saada joku vakavempi juttu, vaikka sinne kaulaan. Rasvapatti, turvonnut imusolmuke? Oot varmaan itse kelannut ihan samaa, että vainoilet. Itse olen sairastanut aika monta HIV:tä ja syöpää päässäni, että en enää jaksais välittää vaikka tuliskin - se olis kai sitten tarkoitettu. Joku viksu sano joskus, että ihminen joka pelkää kuolemaa ei osaa elää.
Toivottavasti ei tosiaan ole mitään maailmaa mullistavaa.

[q]pirpeli, 31.5.2006 09:56:
*dissaa*tilipäivä*dissaa*
[/q]

Mul tulee "tilipäivänä" sama fiilis koska tilille rapsahtaa keskimäärin 600 euroa kuussa. Ja oon kuitenkin täysin kokopäiväisesti töissä. Tosi tjeu.

Ei oo oikeen missään hyvä fiilis. Pitää selkeesti vaan valita se tie mistä voi jälkikäteen sanoa, sen olleen oikea ratkaisu.

Kesä on taas niin kaukana

Viikonlopun suunnitelmat muuttui, harmi että koskaan ei tunnu olevan viikonlopuissa tarpeeksi montaa päivää...

Sellaset pari tuntii viel töissä..... MÄ EN JAKSA

Koko viikon sairastellut.

Koko viikon ihan älyttämän väsynyt ja duunissa ollu tosi stressaavaa. Toi hyvä yhdistelmä, kun pää ei oo toiminu ollenkaan.
Tää viikonloppu on pyhitetty nukkumiselle*nukkuu* Ajatus sänkyyn pääsemisestä saa jo suun kuolaamaan*kuolaa*(koska sitä mä kuitenkin unissa teen*nauru*)

[q]domi, 7.6.2006 16:06:
Päivän "haistavittu *grr*" tulee tässä:

SONERA

Kaksi kuukautta, kahdeksan ilmoitusta ja monta kertaa palaneiden hermojen jälkeen olen VIIMEIN (tietääkseni) saanut tilattua puhelinlinjan siirron huoneen toisesta laidasta toiseen laitaan.

Nyt on viikko enää aikaa, ellei sitten toimi: lähtee Sonera kävelemään tästä organisaatiosta.
[/q]

Eiks joku voi vaa käydä vetää piuhoi sinne vai hoitaako puhelinyhtiö sellaset asiat?

[q]Saara, 15.6.2006 10:37:
---
Annakins, 15.6.2006 10:31:
---
Käsittääkseni jos sulla on kirjallinen työsopimus ja olet sairaslomalla niin eihän sun pomo voi olla maksamatta sulle!

---

On joo, mut siin lukee et palkkapäivä on kuun viimeinen. 15 päivä on suullisesti sovittu. Se laitto viesti et se maksaa nyt 200, koska on joutunut maksamaan ekstratyöläisille nyt kun en oo ollut siellä.

Eniten ahdistaa toi et miten se suhtautuu tohon lääkärintodistukseen. Sen on pakko maksaa mun tän ajan palkka, mut kuinka suuren tappelun jälkeen. Ja onko mulla enää millaset työolot siellä sitten palattuani?

Pitäis vaihtaa työpaikkaa, mut on päästävä sinne Turkkiin ens kuun lopulla, eli pakko kai sinnittellä siihen asti tuol riisto-orjalassa.

Hajottaa :´(
[/q]

Aa, no se on sit vähän eri juttu. Toivottavasti saat kuiteski rahat :)

Mä en kyllä tajua työnantajia, jotka vittuilee/ovat vihaisia työntekijälle jos tämä joutuu olemaan sairaslomalla. Luulis, että ihmiset tajuaisivat, et kipeenä ei kantsi olla töissä kun a) voi tartuttaa muut työntekijät ja b) sairaus voi pidentyä jolloin siitä on enemmän haittaa myös työnantajalla...

Ukki kuoli pari tuntia sitten Odotettavissahan se oli, viikko sitten sydämenpysähdys josta ihmeen kaupalla selvisi. Sydän vaan oli niin heikko, ettei jaksanut tämän pidempään. Kaikista päivistä juuri isänpäivänä Yrjö Rajamäki 1933-2010 *sydän*

Mä odotan tätä samaa tietoa kokoajan, nukkuu varmaan tässä ihan muutaman tunnin sisällä pois. Jaksamista!

Ukki kuoli pari tuntia sitten Odotettavissahan se oli, viikko sitten sydämenpysähdys josta ihmeen kaupalla selvisi. Sydän vaan oli niin heikko, ettei jaksanut tämän pidempään. Kaikista päivistä juuri isänpäivänä

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O