päivän :(

Back to häröily O

Masennusta taas Eikä millään pääse yli..

Voi vitt* tätä elämän paskuutta. Eli hävisin pokerissa ja koulu maistuu puulta eikä mulla ikinä oo rahaa. Mun elämäni: köyhyyttä, vääriä valintoja, epäonnea, paskaa niskaan joka suunnasta. Mitähän seuraavaks, joku syöpä vois olla kiva!

Tämänhetkinen pääkipu :(( ei tunnu yhtään kivalta ja ei ole edes buranaa kaapissa, niisk..hm..

[q]Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!
[/q]

Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?

Ei vakava masennus lähde materian hankkimisella, mutta kyllä se piristää
hetkellisesti.. Jos olis paljon rahaa niin matkustelu tekisi hyvää! Raha, raha
miksi kaikki on siitä kiinni.. pääsisi terapiaankin nopeammin jonojen ohi
yksityiselle ja saisi oikeita roppeja rahalla.

[q]Enkeli, 31.7.2006 14:24:
---
Annakins, 31.7.2006 14:11:
---
Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!

---

Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?

---

No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....
[/q]

On, todellakin. Missä muualla saisit valtiolta käytännössä ilmaista rahaa?

Harvinaisen paska fiilis...nukkuminen ja syöminen ei onnistu millään. Kovasti toivoo että asiat kääntyis parhain päin mutta joku tuolla takaraivossa kolkuttaa, kai se on hyväksyttävä karu totuus...

kaikki on ihan tyhmiä!!! *kiukuttel*

Oli ehkä haaveet kerenny suurentaa päässä sitä mitä oikeesti oli tapahtumassa. No mutta onpahan 4 päivää aikaa pitää hauskaa kivan kaverin kanssa. Harvoin siihen on mahollisuutta. Helpompi näin pitkällä tähtäimellä. En mä mihinkään kaukojuttuihin oikeen usko muutenkaan

[q]Zenni, 16.10.2008 00:40:
Vitutus, päivä neljä.
[/q]

Kävin eilen(?) ruohonjuuressa. Pitää kyllä miettii toisen kerran, ennenkun meen uusiks. Haluisin ostaa ekologista ja uskon, että noi on terveellisempää, mutta mulla meni kahteen teepakettiin, caacaomassaan, agaavesiirappiin ja caacaonipseihin 65e.
Kyllähän noitten ois tarkotus kestää kauan, mutta on toi aika järjetön hinta maksaa teestä ja suklaasta*justjoo*

Voihan vesirokko

Hieno viikko ollu, jumalattomat vuokrankorotukset tulossa(kiva että ilmotitte tälleen joululahjaks), pienen miehen vesirokko joka sotki kaikki suunnitelmat, ja nyt sitten tulee ilmotusta etten päässy kouluun(tai joo, oon varasijalla miljardi).
Kyllä harmittaa ja kovaa .

Kivaa joulua kaikille nii.

Tänään on ollut niin huono päivä ei voi käsittää. Taisin aamulla nousta täysin väärällä jalalla ylös sängystä. Tai oikeastaan, ylipäätänsä sängystä nouseminen taisi olla se ensimmäinen virhe minkä tänään tein

Tajusin, että mun on päästävä mun tietystä pakkomielteestä. Ei helvetti se tulee olemaan vaikeinta ja voin jo kuvitella mistä jään paitsi sitten, kun loppujenlopuks (jos nyt koskaan) siitä eroon pääsen.

mullon hormoonit mutkalla.

nää ku nyt on latvat poissa letistä ni mähän räplään tän samantien taas ihan kurakuntoo =P

women as a whole-

[q]Rocca, 3.10.2005 15:09:
Mikä helvetti täsä nyt on saatana... 4viikon sisällä kolmannen kerran kurkku hemmetin kipee ja kuumetta... kerran jo kurkkukivun takia sairaalassa 3pv tiputuksessa...
[/q]

Viime syksynä tuli kipeiltyä läpi 3+ viikkoa putkeen kurkkukipua, kuumetta ja kaikkee muuta kivaa kaupan päälle... Vasta kolmannella kerralla kun kävin lääkärissä, niin ne suostu lähettää röntgeniin ja hupsansaa, keuhkokuumehan sieltä löyty, siitä sitten antibiootti tiputukseen yöksi.

Jaksamisia. Ja yritä selvitä sen vessan kanssa

edit. oikein kirjoitus ... .... . .. .. .. . *toktok*

tuli sitten huomattua että suht koht kevyt liikuntakin voi olla kohtalokasta jos kunto on sitä luokkaa mitä nyt on kun on viimeiset 3kk kulkenut autolla kaikki lähintä parkkipaikkaa ja ulko-ovea isommat välimatkat... kädet ei vaan yksinkertaisesti liiku enää.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O