päivän :(
Luvattua kesätyöpaikkaa en saanutkaan, ja nyt joudun tekemään 2. vaihtoehtohommia mihin kuuluu ravaaminen 150km päähän, eli vaikka muutinkin Suomeen takaisin, en näköjään ikinä saa olla poikaystäväni kanssa. Se kesäduunin peruuttaja ansaitsis läksytyksen! *murrrrrr*
Yksinäisyys.... vaik olinki tos hmm.. kaverin kans ajelees mut sil on ihan omat uudet jutut ja oon ihan ulkopuolinen ain ku meen jonnee senkans.. ja kaikil kavereil on joku mies ni niitten aika menee kaikki sille ukolle.. inhottavaa olla "kaveri piirin" ainut sinkku...
vetäsin mun muka parhaalle ystävälle herneet nenään ja ihan syystä..että osaa taas vaihteeks olla niin ärsyttävä.. kiva lupailla ja sit et ja plaa..
ja kohta taas töihin 8tunniks ei jaksas kiinnostaa ..
vettä sataa
Taisin vilustuttaa itseni keskiviikkona, nyt on ärsyyntyny ja kipee olo.
Ei nappais kyllä yhtään olla sairaana..
Edellee yksinäisyys vaivaa.. kaikki kaverit jossain dokaas ja itel 15e kaheks viikoks rahaa et ei sil paljo juhlita... masentaa ja itkettää
Mul on ihan kaamee kapula.
Tammerkosken vieressä asuminen on muuten aivan luksusta, ehkä tren kaunein paikka. mut juhlien aikaan nää kaikki patapäätenit jotka käy kuseksiin ympäri meidän pihoja ja mm. kellarin oven eteen vois käydä teloittaan vesurilla. stna.*dissaa*
jee. Otin tytön nimen talteen puhelimeeni eilen illalla. Se numeronkin tallentaminen ois ollu ihan kätevää :(
me so pnewd
[q]zenny, 3.6.2006 21:16:
Edellee yksinäisyys vaivaa.. kaikki kaverit jossain dokaas ja itel 15e kaheks viikoks rahaa et ei sil paljo juhlita... masentaa ja itkettää
[/q]
No voih
Välillä on vain paha olla. :(
[q]zenny, 3.6.2006 21:16:
[/q]
Mie oon huomannu että ne asiat mistä eniten elämässä nautin on ihan ilmasia
Netti ei toimi.
Onneksi naapureilla on suojaamaton Wlan verkko.
[q]peikkotyttö, 11.6.2006 15:07:
Puolen kilometrin matkalla kauppaan kadun vierustalta löyty 6 veristä ruiskua*eiei*
[/q]
Kai sentään keräsit ne talteen sieltä, ettei lapset/lemmikit mene niihin koskemaan? Itsellä kulkee taskussa koiria ulkoiluttaessa tuommoinen porevitamiini tuubi, mihin niitä on hyvä kerätä talteen.
tänään on se päivä...666:(
[q]sapeli, 5.6.2006 14:57:
---
zenny, 3.6.2006 21:16:
---
Mie oon huomannu että ne asiat mistä eniten elämässä nautin on ihan ilmasia
[/q]
Niipä.. nyt taas tuntuu paremmalt.. ain viikonloput jotenki kauheen haikeit ku istuu vaa himas yksin ja kelaa kaikkee tyhmää.. pitäs osata niistäki tehä jotenki positiivisempii.. no toivottavast koht uuet tuulet alkaa puhaltaa ja pääsen töihin helsinkii ja muuttamaa sinne ja sit alkaa ihan uus elämä kokonaa jännittää vaa ku 12päivä ois haastattelu.. sen pitäs mennä erittäin hyvin et ois mahis päästä siihen paikkaa...
Tärkeän pienen ihmisen tuska :,(
[q]Late, 5.6.2006 17:58:
Ulkona on kiva ilma ja mulla ois vapaata töistä. Ylläri että oon kipeenä flunssan kourissa sisällä jo 4ttä päivää.
una pistola por favor.
[/q]
Ei kiva, toivottavasti paranet pian*uuh*
ja kas: olen veloissa
[q]Piiuzki, 18.12.2005 22:55:
No sillä o sydän tulehdus on ollu perjantaista lähtie
[/q]
et oo tosissas!
Toi yks tyyppi yskii enkä pysty nukkumaan, vituttaa.