päivän :(
naapuri herätti 07:40 poraamalla kiviporalla yläkerran kämpässään*poks*jumalauta et vitutti ja vituttaa vieläki!!!
työpaikan puhelinjärjestelmä taisi kaatua sitten kokonaan.
eihän tässä ole asian kanssa vasta tapeltu kuin 4 päivää, kukaan ei tunnu ottavan taas vastuuta asiasta..*grr*
[q]Infiana, 31.5.2006 10:50:
kävin verkkopankissa, ja voi vide et oon P.A. Tilanne oli pahempi kuin luulin.
[/q]
No tulleeks sulle yhtään lomarahhoi.. ne tulee meinaa huamena.
Kiukuttelin koulussa ku pikku kakara.
Rahat loppu.
Väsyttää.
....voii voiii voii mua reppanaa... *itsesäälissäkieriskel*
Työpaikan remontti vie vähitellen mehut totaalisesti. About vuoden verran melua, pölyä, sähkö- ja vesikatkoja yms. kivaa. Ja nyt parhaillaan revitään sisäpihaa auki niin, että lattiat tärisee, ikkunat helisee ja melutaso on varmaan kaikkien lakien vastainen.
Tosi helppo keskittyä *toktok*
Oli kiva juttu että mun työt alkaaki vast ensviikon jälkee, mut se ei ollu kivaa et oon ostanu junalipun perjantain junaan ja nyt voisinki mennä heti kotii mut se lipun vaihtaminen maksaa 8 EUROO
Varastettiin lompakko päivällä kun olin ruokaostoksilla..
[q]noena, 5.6.2006 01:47:
---
nomic, 5.6.2006 00:52:
Välillä on vain paha olla. :(
---
*voima*hali** *sydän*
[/q]
*sydän*
siis ei saatana.. TAAS sakko! *toktok* ja vielä ilmaisparkkipaikalta. aaargh!!
SE ET OLEN JOSSAIN VITUN ESPOOSSA TÖISSÄ MINNE EI ESIMERKIKSI LAUANTAIAAMUNA PÄÄSE MITENKÄÄN FIKSUSTI/AJOISSA/HYVILLÄ VAIHTOVÄLEILLÄ. JONKA LISÄKSI PITÄÄ OLLA SIELLÄ SAATANA 10 TUNTIA!!!!!
en tiedä pitäskö itkee nauraa vaiko huutaa.
[q]Muhvi-, 23.5.2007 15:31:
---
alphamagic, 21.5.2007 18:38:
---
rose, 21.5.2007 17:43:
---
alphamagic, 21.5.2007 16:26:
Vuosituhannen paniikkikohtaus.
No mut sen seurauksena vapaapäivä - hiphei.
---
voi sinua. Paljon empatiaa ja sympatiaa täältä *sydän*
---
Kiitos
Perjantaina taas kerran lääkäri asian tiimoilta - jospa ne vihdoin kuuntelis
---
Cipralex 10 mg *sydän*vaikka ainaha parempi jos ilma lääkkeit jaksaa. :)
[/q]
Ihana lääkäri - uus aika parin viikon päästä ja sit psykiatri *sydän*
Vihdoin kuunnellaan ja asiat rullaa niinku kuuluu
Kipee.. kolmatta kertaa tän kuun aikana.
Aina silloin tällöin mieleen tunkeutuu kaikkia ikäviä ajatuksia *uuh*, miten sitä pystyis vaan koko ajan positiiviseen ajatteluun? Olis elämä NIIN paljon helpompaa *huoh*.
Väsyttää ihan älyttömästi.
(*ding* ihmetyttää koska mä oon yleensa aina ihan pirtee aamuisin)
Tili tuli -tili meni. Maksoin juoksevat laskut (enkä edes saanu maksettuu kaikkii) ja tilille jäi satanen, pitäs lähtee huomenna matkalle, jippii. Ihana elämä!
Ja muutenkin on vähän*grr**toktok*olo...
Tais olla äskettäin kolme tuntia internet rikki. Oli kyllä alaston olo.
Uhh... paloin sit kumminkin rannalla aika nätisti*dissaa* ja onnistuin rikkoo puhelimeni näytön*dissaa* Onneksi ensi viikolla alkaa kesäloma!
Pääsykokeet*hmph* En kyllä nyt vakuuttanut itseäni suuremmin.*uuh*
Hammassärky s*atana. Paikattu ja päällisin puolin ihan terve hammas ja kipuun ei kunnolla tepsi Burana 600:kaan. Varmaan juurihoidon paikka. Perkele.
[q]Epailija, 1.6.2006 21:36:
Hammassärky s*atana. Paikattu ja päällisin puolin ihan terve hammas ja kipuun ei kunnolla tepsi Burana 600:kaan. Varmaan juurihoidon paikka. Perkele.
[/q]
Mulla oli aika samanlainen kokemus - hampaan sisäinen verisuoni oli tosiaan tulehtunut, ja siitä sitten juurihoitoon