päivän :(
Ens yöks töihin, ja pitäis saada viel nukuttuu mut uni ei vaa tuu ja jännittää jonkun verran
[q]sapeli, 1.6.2006 21:37:
Mulla oli aika samanlainen kokemus - hampaan sisäinen verisuoni oli tosiaan tulehtunut, ja siitä sitten juurihoitoon
[/q]
Jeh. Silloin kun tuo paikattiin, niin sanoivat, että on 50-50 mahdollisuus juurihoidon tarpeeseen. Siitä on kuitenkin jo nelisen kuukautta ja ajattelin jo selvinneeni selville vesille. =/
about sums it up
Eksä laittoi muhun välit poikki kokonaan. Oonhan mä itsekin tätä miettinyt, mutta silti sattuu Mä luulin, että oltais ees koetettu olla kavereita... "oot aivan mahtava ihminen ja loistotyyppi. Oon pahoillani kaikesta paskasta, mitä oot mun vuoksi joutunut kokemaan. En vaan halua kuulla susta enää mitään, en ehkä enää koskaan."
Joten kai se on niin, kohti uutta ja tuntemantonta. Toivottavasti ei nähdä enää, ei tarvitse koettaa hymyillä ja nieleskellä kyyneleitä...*uuh*
Mä en olis ollu vielä ihan valmis kohtaamaan maanantaita.
Ensinnäkin aloitin aamuni lyömällä pääni bussin seinään/oveen/johonkin bussista poistuessani. En tiedä, miten onnistuin, mutta kyllä sattui.
Ja sitten. Maalausiloittelu-show alkaa. Maksaa ihan saatanasti ja värivammaisena en helvetti osaa edes seinään sävyä hankkia ilman muiden mielipiteitä. Äitikään ei luota värien näkökykyyni. Kiitti vaan.
Ja kolmanneksi: en voi purkaa tavaroitani muuton jäljiltä, ennen kuin on toi maalaus ohi. Että onkin kivaa asua jätesäkit vaatekaappeina.
Ja nyt mua vaan naurattaa tää koko show. Olen siis sekoamassa.
kaikki.
Miks kaikki on niin harmaata, miks mikään ei tunnu miltään, miks tän pitää olla tämmöstä?
Kaamee kapula
Kun vaan osais päästää irti.
Joka ikinen kerta menee kaikki vituillee ku on luullut tavanneen jonkun varteenotettavan miehen...
Mikä helvetin kusipäämiesmagneetti mä oon...*uuh**grr*
Kulta lähti Saksaan ja mie täällä
Tulee niin ikävä.
[q]alphamagic, 2.6.2006 13:38:
Tulee niin ikävä.
[/q]
Tuut pyörii ja härvää meidän kanssa ni aika kuluu nopeemmin
[q]Anne, 2.6.2006 09:32:
---
Ja sitten. Maalausiloittelu-show alkaa. Maksaa ihan saatanasti ja värivammaisena en helvetti osaa edes seinään sävyä hankkia ilman muiden mielipiteitä. ---[/q]
Turkoosi ftw
[q]onni3mk, 2.6.2006 12:25:
Miks kaikki on niin harmaata, miks mikään ei tunnu miltään, miks tän pitää olla tämmöstä?
[/q]
Että sulla olis tilaisuus löytää elämään uudestaan ne värit, jotka tän jälkeen näyttää kirkkaammilta
töissä tylsää ja puuduttavaa
ja _TAAS_ mulla on pyörä rikki, jo toisen kerran tänäkeväänä ostin pyörän joka menee rikki heti tai muutaman päivän sisään
miksen vaan voi saada toimivaa polkupyörää *eikä*
[q]sapeli, 2.6.2006 13:42:
---
alphamagic, 2.6.2006 13:38:
Tulee niin ikävä.
---
Tuut pyörii ja härvää meidän kanssa ni aika kuluu nopeemmin
[/q]
näin oli suunnitelmissa... kunhan täältä helvetin puhelinkeskuksesta pääsen
Päivä on vähintäänkin ollut kummallinen Missasin työhaastattelun
Vr-lipuntarkastajat mutkisti päivää just sillon ku unohin tsetin himaan... huomenna siis turha reissu stadii mitätöimään sakkoa Ja oli kiva kattoo sen tarkastajan ilmettä ku selitin... oli just sellanen "joo on kuultu *haukottel*" -ilme
Tekisi mieli itkeä huutaa ja raivota, mutta ei ole ketään ketä voisi syyttää ja kelle sen voisi tehdä. Maailman paskin olo. On niin helvetin voimaton ja täynnä surua. Ei ole mitään turvapaikkaa missä saisi unohtaa hetkeksi ja levähtää.