päivän :(

Back to häröily O

Mulle selvis millaset on oikeesti huonot yöunet 23.30-4.30 epätoivoista yritystä saada unta, 4.30-6.00 jotain ihme pintaunta ja kuudesta eteenpäin heräilyä puolentunnin-tunnin välein Pitäskö tällä muka jaksaa tehdä työpäivä??

[q]Ober, 6.6.2006 07:38:
tänään on se päivä...666:(
[/q]

Joo, Slayeria kehiin.

vaikuttaapa lupaavalta tää viikko.

Yksin kotona... Ikävä rakasta... Ollaan nähty liian vähän, kun molemmilla duunia liikaa. Mut ainakin saa nukkua yöt yhdessä ja tää kestää vaan reilu viikon ni sit höllää

Ois perkele pitäny olla varovaisempi noiden portaiden kanssa. Polvi on ihan helvetin kipee ja turvoksissa. Mitähän tästäki tulee...

Piti sitten mennä taas katsomaan Kubrickin Hohto. Siinä meni seuraavan kahden viikon yöunet. Mäyh.

Ikävä päivä kaiken kaikkiaan.
Sairaalakäynti toi mieleen ikäviä muistoja ja ällöväristyksiä -> takki aika tyhjä
Nyt sit pitäis jotenkin saada positiivinen asenne taas huomista työhaastattelua varten
Just nyt ei pahemmin naurata..

*hellokitty*pennut lähti maailmalle ikävä tulee

oma ulkoinen olemus... En oo pariin kuukauteen harrastanu mitään liikuntaa, joten näytän ihan plösöltä. Oon viel kipee ja antibiottikuurilla, joka on turvottanut mua sen verran, että näytän vielä entistä enemmän läskiltä

heti kun paranen, niin en anna itselleni kyllä tippaakaan armoa salilla...

olo on semmoinen, ettei mitään jaksais ja silti pitää pakottaa ittensä yövuoroon.

[q]Dana, 7.8.2006 14:02:
aamulla tuli viesti välitystoimistolta: "Sorry but the owner changed his mind, the flat is not for rent" prkl!! otin jo lomaa töistä ja valmiina loikkaamaan laivaan tunnin päästä.. ja sit tämä!!

olen koditon!!!

(edittii, kun vi**taa niin et kielioppi unohtuu..)
[/q]

Olin jo ihan unohtanu miten yksin voi olla :(

todella flunnssainen olo ja huomenna olisi ensimmäinen palaveri uuden esimiehen kanssa. eli töihin on pakko tulla
missäköhän välissä oon muka ehtinyt palelluttaa itseni.. tai no joo, jos muistikuvat pitävät paikkaansa lauantain osilta niin en ollenkaan ihmettele*iloinen*

mut ei olis kyl nyt tarvinnut vielä flunssankin iskeä, töitä sen kuin tulee lisää ja lisää..*eiei*

Mul on ollu kauhee kapula tänää..

[q]anthocyan, 16.10.2006 21:26:
Ihan liikaa stressiä ja hommia kaiken kaa tällä hetkellä. Ei mitenkään jaksais...
[/q]

Jostain välistä otat tunnin ja hemmottelet itseäs. Istut vaikka sohvalla kuunnellen kiksuu tai meet kävelemään tonne punaisten ja keltaisten ja oranssien lehtien sekaan ja annat mielen vaan levätä.

Trust me, sen jälkeen on helpompi taas hyökätä maailman haasteiden kimppuun.

oma käytös... *uuh**eiei**hmph**poks**stop*

[q]aurinko, 6.6.2006 21:47:
Olin jo ihan unohtanu miten yksin voi olla :(
[/q]

voi miun nuppua

loma on ohi, v*tuttaa

Masennuksen ja mielisairauden puutteellinen hoito yhteiskunnassa :( (TV2, punainen lanka, Anna-Leena Härkönen puhuu siskon itsemurhasta)

Se on sitten duuniin huomenna takaisin 4 viikon kesälomailun jälkeen.

O