päivän :(
voi jee :(
huomenna taas töihin
Kiukututtaa.*hmph* Vapaapäivään vielä pari päivää matkaan ja huomenna ois vielä yksi aamuvuoro. Parempi vältellä ihmisiä, voisin olla turhaan ilkeä.*hmph*
Yksipuolinen ihastuminen..
Huomenna jatkuis sit työt loman jälkeen *eiei*. Toivottavasti tilanne on helpottanut siitä, kun jäin lomalle. Ei tod huvittais istua taas joka ilta ylitöissä *poks*. No, onneks yks lomaviikko jää vielä jemmaan syys-talveksi.
ja kipeenähän sitä nyt sit tänään ollaan. Vapaapäivänä.
[q]Bio, 5.8.2006 22:38:
---
jeesboks, 5.8.2006 22:02:
nilkka hiton kipee, huomenna lääkäriin ennen töitä...
---
sua on kyl nilkka kiusannu aika kauan jo, toivottavast nyt paranee..
[/q]
jep jep ja jatkaa kiusimista...nyt viikko sairaslomalle nilkan nivelsiteiden revähdyksen takia...
Ulkona on kiva ilma ja mulla ois vapaata töistä. Ylläri että oon kipeenä flunssan kourissa sisällä jo 4ttä päivää.
una pistola por favor.
Uni ei tuu... ja nilkkaankin taas vaihteeks sattuu niin hitosti.
Töihin tunti myöhässä ja väsyttää niin vitusti. Eikä mielikään oo kaikkein korkeimmalla
Vitun vittu. Kiva täällä kykkii kun oo ees asiakkaita...
[q]alphamagic, 6.8.2006 08:27:
Töihin tunti myöhässä ja väsyttää niin vitusti. Eikä mielikään oo kaikkein korkeimmalla
[/q]
Jos mä en ois töissä samassa tilanteessa ku sinä ni voisin tulla pitää sulle seuraa sinne
Unirytmi päin helvettiä, kesätyöpaikka mokas ja anto mun paikan toiselle kun olivat muka "hävittäneet" mun paperit ja sossukin kussu mun massit*grr* Mikään ei mee hyvin.
[q]Jusna666, 6.8.2006 08:59:
---
alphamagic, 6.8.2006 08:27:
---
Jos mä en ois töissä samassa tilanteessa ku sinä ni voisin tulla pitää sulle seuraa sinne
[/q]
[q]jeesboks, 5.8.2006 22:02:
[/q]
sua on kyl nilkka kiusannu aika kauan jo, toivottavast nyt paranee..
[q]Miss Piggy, 4.8.2006 23:52:
Mut on pistetty ignoreen*nyyh* Eikä kyseinen henkilö voi vastata edes puhelimeen! Enkä tiedä mix.*uuh*
[/q]
No et sitten ole ainut!!! Itsekkin tässä ollut jo varmaan reilu vuoden päivät samassa tilanteessa...Ehkä sitten olen niin paha ihminen.... ;)
Perhanan piski on jyrsiny olohuoneen pöydän kulmaa
Mikä hemmetin murrosikä sillä oikein on, kun ei se oo enää
mikään pentu (1,5v.)? Ei sen pitäis tommosia typeryyksiä
enää keksiä.
[q]sapeli, 5.8.2006 20:04:
---
Jago, 5.8.2006 19:15:
kamala krapula.. ja olis kiva lähtee illalla bilettää,, mutta ei voi..
---
Mut kato ainahan on sunnuntai
[/q]
joo sunnuntaina pakko lähtee bilettää.. on vaan niin pirun ällö olo.. on sitä pahemiapin krapuloita nähty, mutta ei pienikään oo kivaa.. varsinkana kun pitäisi tehä duunia tässä eikä vaan pelailla/chattaila
[q]Jago, 5.8.2006 19:15:
kamala krapula.. ja olis kiva lähtee illalla bilettää,, mutta ei voi..
[/q]
Mut kato ainahan on sunnuntai
[q]_, 5.8.2006 20:28:
---
Jago, 5.8.2006 20:26:
heh.. se olisikin näky.. meikäläinen kännissä kantamassa kirjahyllyä ympäri kämppää mutsin kanssa..
---
tarjoot kato äitellekin
ite aattelin kyl ny avata vinkkupullon ja ruveta tuhoon sitä äiten kans leipomisen lomassa.
[/q]
no joo ehkä jätän väliin.. muuten huomennakin on huono olo.. pitää yrittää palautua huomiseksi kunnolla..