päivän :(

Back to häröily O

ikävä :(

Nilkka on vitun kipee, huomenna on lääkäri onneks...toivottavasti asiat selviäis hiukan..

[q]Enkeli, 29.5.2006 11:23:
Joudun olee erossa paremmasta puoliskostani melkein viikon. Maalla ei edes oo kauheen mukavaa...pyh ja pah. Plus kaiken kruunaa suunnaton vitutus, i hate mondays!
[/q]

Tapeltiin eilen porukoitten kanssa hyvin sanarikkaalla kielellä, lähdin ovet paukkuen menemään. Olin maalla yhteensä 5tuntia ja sain jo tappelun aikaiseksi. Nyt oon pahoillani, vihainen, surullinen, ärsyyntynyt jne.
Eipä tarvi mennä maalle koko kesänä...

[q]mikkihiiri, 29.5.2006 14:43:
Kaikki on ihan paskaa!
[/q]

Jos elämä on kakkaa, tee kakkakukkasia

[q]mikkihiiri, 29.5.2006 14:55:
---
sapeli, 29.5.2006 14:54:
Jos elämä on kakkaa, tee kakkakukkasia
---
Meinasin kyl ruveta heittelemään omaa ulostettani seinille. Se on kyllä taatusti muksempaa.
[/q]

Wallflowers!

Kaikki on ihan paskaa!

Porvoon tuomiokirkko:

http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/domkyrkan_s.jpg

Video - MTV3

Kello kolme yöllä tuli viesti "Kirkko palaa". Viestin lähettäjä oli 20 km tapahtumapaikasta mutta näki kuitenkin liekit. Kun olen syntynyt Porvoossa ja asunut suuren osan elämästäni 15 m kirkosta niin se kirkko on niin tuttu osa Porvoosta. Niin monta kertaa ollut paikalla kun on tullut vääriä hälytyksiä ja nyt kun se kerrankin sit tapahtuu niin hälytys ei mee päälle heti kun palo alkoi ulkopuolella. Shit.

IHAN TÖRKEE VÄSYMYS *nukkuu**poks*.

Pirun luuri sitten päätti sanoa itsensä irti yhteistyöstä, ihmettelin että mikäs ny tuntuu niin pirun kuumalta takin taskussa ja luurihan siellä yritti esittää jonkinlaista lämpöpatteria. Noh onneksi tuossa on takuuta jälellä, niin saa huomenna viedä korjattavaksi.

Ja seinässä maali kupruilee, eli on kosteutta jäänyt sinne alle jostakin syystä prkl.

[q]India, 29.5.2006 17:24:
olen niin rikki. Sydän on täynnä rakkautta ja surua.

Torstaina tuhkataan pieni enkelipoikamme.

*sydän*Lauri*sydän*
[/q]

ei voi muuta kuin toivottaa erittäin paljon jaksamista teidän tuskaan

Fillarin rengas puhkes johonki typerään naulaan tiellä, sain taluttaa sen töihin (johon tuhraantus ylimäärästä aikaa). Ja sit viel saan taluttaa sen himaan, jonne on about 10 kilsaa prkl...

[q]Miinapiina, 3.12.2007 12:44:
mummilla on parkinsonin tauti
[/q]

Voih kurjaa

Kommunikaatio-ongelmat duunissa harmittaa

Kolme päivää kuumeessa, mieletön yskä ja nuha. Nyt on korvatulehdus ja pääsen lääkäriin vasta huomen aamulla

Oikeastaan ekaa kertaa tänä kesänä harmittaa ku kaikki hehkuttaa kuinka hieno sää ulkona on, hietsussa olis musiikkia koko päivän, ja meikä palelee toimistolla mistä ei juuri edes näe ulos.

Siinä vaiheessa kun lähden töistä niin ei siellä rannallakaan enää ketään ole - jotenkin tuntuu kyllä siltä että päivä menee täysin ohi.

[q]Nexus__69, 29.5.2006 21:04:
-ja kurkkukipu ja luultavastikin joku alkava kesäflunssa, en olis halunnutkaan viettää laatuaikaa itseni kanssa ku ois ollu kunnolla vapaata!

[/q]

-nogga tugos, ei ruoka maistu, nukuin viiden tunnin päikkärit ja kylymä.

[q]India, 29.5.2006 17:24:
olen niin rikki. Sydän on täynnä rakkautta ja surua.

Torstaina tuhkataan pieni enkelipoikamme.

*sydän*Lauri*sydän*
[/q]

Voimia ja jaksamista suureen suruun.

Kaikki kamat pakattu ja tänään olis asunnon luovutus... Kiva elää "kodittomana..." Puski vaan ihme flunssankin vielä tähän päälle kaiken kukkuraksi... Hmph.

[q]pirpeli, 31.5.2006 09:56:
*dissaa*tilipäivä*dissaa*

1040 euroa muuttui 10 minuutissa 149 euroksi.
Vittu.
[/q]

Huoh... niin tuttua. Paitsi en muista millon mulla ois jääny noin _paljon_ laskujen jne. jälkeen

Nordean joustoluotto o/ Ääh, mä ajattelen sen niin, että rahaa menee sen verran kun menee. Jos haluaa, että jotain jää käteen, pitää tehdä enemmän töitä :/ Muutenkin kaikki tuntuu jokatapauksessa kuluvan, ihan sama miten paljon saa palkkaa...

O