päivän :(

Back to häröily O

[q]RainChild, 4.5.2006 13:53:
--Klip--
[/q]
Don't worry mulla ei yksikään kaveri oo luvannut varmasti lähteä ja mä oon jo lippuja tilamassa.
Niillä riippuu siitä et kuinka paljon saavat työtunteja kesällä. Mutta kävi niin tai näin, niin
mä ainakin lähden

Liikaa elävät satunnaismuuttujat ...

[q]RONTTI, 4.5.2006 14:08:
No mut hei, jos et saa ketään messiin ni why not go alone?
Kerran yritin saada porukkaa kasaan et mentäis alpeille 3 viikoks vetää offareita, mut ketää ei napannu ni otin ja lähdin soolona. Täytyy sanoa et oli perkeleen kivaa!

Jos kerran nin paljon oot odottanu ja haluat lähteä, niin älä kaverin feidaamisen estää sua
[/q]

Olen odottanut paljon, viime kesänä jo piti mennä, mut silloinkin kusi.

163-senttinen tyttö sompailemas yksin ympäri maita ja mantui...
Yksin en kyllä millään haluaisi mennä 1. turvattomuuden tunteen takia (ehkä se ei miehelle ole niin sama asia?) 2. seuran, haluan, että ois kaveri matkassa, koettais kaikkee yhes ja olis semmonen, johon voin luottaa. toki reissun varrelta varmasti tapaa uusia ihmisiä, joiden kanssa myös mahdollisesti matkata... mutta luottaa niihin en kyl uskaltais..

Yksinäisyys.

Apua, kun on kurkku kipeä Miten voi tuntua siltä, et se ois turpoomas umpeen, vaik ei oo nielurisoja ollut moneen vuoteen. Kuumetakin on taas, miten mä jaksan kävellä kotiin kohta

stana! duunipöytä on täynnä jotain hemmetin speksejä.. no ei siin mitää mutku ne on norjaks :( ja hommat pitäis olla valmiita tiistaina ja niit on joku 50 jonossa.. *kerpele*

*släp* sviddu mikä työpäivä taas! Se on helvetin hienoo yrittää opetella uusia asioita, kun ketään ei kiinnosta auttaa jos apua sattuu tarviimaan.*dissaa*

taas tuli yksi yö oltuun pystyssä *hikoil**nyyh**nyyh*

Otin tänää ekaa kertaa tänä kesän aurinkoo ni sain tulokseks kauniin punaset kädet.. ois pitän laittaa jotaa aurinkorasvaa eka... noo.. ens kerral fiksummin..

Menee syventymisopintojakson kurssi ihan päin persettä, kun ei koulun laitteet ole toimintakunnossa *uuh**nyyh**grr*

[q]zenny, 4.5.2006 23:09:
Otin tänää ekaa kertaa tänä kesän aurinkoo ni sain tulokseks kauniin punaset kädet.. ois pitän laittaa jotaa aurinkorasvaa eka... noo.. ens kerral fiksummin..
[/q]

no mut yleensä se punotus sit lähtee parinpäivän päästä ja muuttuu nätiks rusketukseks :)

Kurkku ihan kipee, toiv en tuu kipeeks... tai jos tuun ni ei ennen Hallmarkia kiitos*pepsodent*

Tyhmiä ajatuksia.*hmph* Positiivista oikeastaan*hihu*
Realiteettejä.*hmph* hidasteita ja haasteita.*hihu*
Egoilumesoilua.*hmph* ammatinvalintakymysys.*hihu*
Ajatuksia.*hmph* Enemmän tunnetta.
Kierroksia ja kehiä.*hmph* Mieluummin kuin viivoja ja pisteitä.*hihu*
Joo, just.

safkaan kokoaika, silti on nälkä :( MULLA ON LAPAMATO, KUOLE"N!!!!010

Kämpän julkisivu on koko päivän auringon suuntaan. Joten, nyt sisällä on sellaset 29 astetta lämmintä. Asiaa parantaa se, että poppivehkeet on päällä ja niiden seuraksi kaksi tietokonetta eikä mitään ilmastointia ole. IHKUDAA!

mun vatsa on sekaisin
voi ei voi ei voi ei.

[q]**Jenkar**, 5.5.2006 00:17:
---
Pyr0n, 4.5.2006 08:33:
Väsymys painaa...
Auto huollossa eikä tiedä milloin saa takaisin, joutuu olee koko viikonlopun kotona kun ei pääse millään liikenteeseen

---

Auto ollu huollossa vajaa pari kuukautta...on oppinu kävelee..
[/q]
Ei viittis silti 80km joka päivä kävellä

keukoputkentulehdus...*nuha* piti lähtee laivalle tänään mut taitaapi jäädä välii.....*eiei**nyyh*

[q]nomic, 5.5.2006 00:00:
safkaan kokoaika, silti on nälkä :( MULLA ON LAPAMATO, KUOLE"N!!!!010
[/q]
Rauhotu muru, sul on vaan pohjaton maha

toi VITUN SIITEPÖLY!

-M

O