päivän :(
[q]Super-Kerttu, 5.5.2006 10:02:
Pitkään jatkunut todella kova väsymys alkaa pikku hiljaa ottaa päähän aika kovasti..*igor*
[/q]
herääminen talvihorroksesta kestää jonkin aikaa
[q]Super-Kerttu, 5.5.2006 10:26:
---
twistedsushi, 5.5.2006 10:23:
---
Super-Kerttu, 5.5.2006 10:02:
Pitkään jatkunut todella kova väsymys alkaa pikku hiljaa ottaa päähän aika kovasti..*igor*
---
herääminen talvihorroksesta kestää jonkin aikaa
---
Mutku mä olin talvella ihan pirtee ja täynnä energiaa. Ja aamuisinkin oli ihan helppo herätä. Nyt voisin nukkuu vaan koko ajan..
[/q]
no höh
*uuh**nyyh*
[q]Enkeli, 4.5.2006 10:49:muutenkin vähän paha olo kaikesta, ei oikein osaa selittää...*nyyh*
[/q]
..samat fiilikset, et o ainoo
[q]Super-Kerttu, 5.5.2006 10:02:
[/q]
Sama ongelma, kauhee väsy koko ajan vaikka kuinka hyvin nukkuisi
Vähän harmittaa. Mutta tästä kai sit eteenpäin.
nenästä on vuotanu tänään varmaan 10l tavaraa eikö tää lopu koskaan
[q]domi, 5.5.2006 01:29:
---
noena, 5.5.2006 01:06:
---
nomic, 5.5.2006 00:00:
safkaan kokoaika, silti on nälkä :( MULLA ON LAPAMATO, KUOLE"N!!!!010
---
Rauhotu muru, sul on vaan pohjaton maha
---
Joo, olin todistamassa sen pohjattomuutta ainakin mm. bissen suhteen
[/q]
mä oon graalin maljan vastakohta <3
Tänään se tapahtuu. Koira lähtee nukkumaan :( R.I.P
Huoh, oli ihan hirvee päivä duunissa *hikoil**eiei*... 10,5 h yhteensä ja koko ajan kauheeta paahtamista. Onneks sentään meidän duunipaikalla läppä lentää koko ajan, ei sitä muuten jaksais. Ja ihanaa nyt päästä viikonlopun viettoon *hihu*!
Aina vaan paranee. Nyt rakas lapseni pisti paskaks mun 450 euron rillit. *eiei**poks*
Joskus tää elämä vois olla vähän armeliaampi.
uni-valverytmi päin helvettiä.
Vittu mä oon taas vieläkin hereillä...! *toktok*
Eilen maistu häppäys myöhään aamuun asti. Nyt sit pitäis olla soittimet autossa, että ehin 10:00 Keravalle. Voi perkele. Oonkohan ajokunnossa :D
.rahattomuus.
Kuume *toktok*
Ajoin autolla > Ratsia > Ei turvavyötä > 35e sakkoa
Tästä lähtien laitan aina turvavyön ku lähen ajaa jumalauta! *grr**igor*
Aekamoeset vitutukset taas onnistunu kasautumaan... Tosi kiva, meni tää päivä jo täs vaihees iha reisille *sydän*
[q]YuuricaZ, 7.5.2006 16:07:
just tällähetkellä v*tuttaa rankasti se, että muut on ulkona ottamas aurinkoo ja mä hajoilen täääl duunis*toktok*
[/q]
Mul on vähän sama, paitsi et oon kotona ja pitäs nyt viimestään lukee ahkerasti niihin pääsykokeisiin. Ihan kun ei tekis mieli esim. alppariin. Mut kadun tätä enemmän kuin mitään muuta jos en nyt saa luettuu...
käsi riggi ja vithuttaa..