päivän :(
Piti vaan käydä alppipuistossa ja tulla sit takasin kotiin lukemaan pääsykokeisiin, mut nyt se on pikkusen vaikeeta kun ne pari siideriä nousi päähän matkalla kotiin.. *toktok* Jos ihan oikeesti alkais uskoa että pitää pysyä kotona..! ([size=9]varsinkin kun tässä on enää 3 viikkoa aikaa yrittää oppia jotain[/size])
Muuton jälkeen tavaroitten purkaminen se vaan on aina yhtä PERSEESTÄ. Vituttaa ku laatikot ja säkit on tiellä ja joutuu raivaamaan tiensä ku mihinkään haluu liikkua, mut silti niitä ei vaan huvita alkaa purkamaan. PRKL. Niin ja sit viel on semmonen väsymys ettei vähään aikaan oo ollu, enkä kykene mihinkään vaik ulkona ois noin hieno ilma. *toktok*
herää aamulla vitutuksen saattelemana, havaitsee ettei poikia pitäis jäättää yksin kun tytöt haluaa pitää tyttöjen iltaa. Tytöt ryyppää ja puhuu yleisesti alapään jutuista, pojat vuorostaa kaivelee vanhoja asioita. Kaiken kruunaa tietysti se että olen nainen ja kohta on taas se kyseinen aika kuukaudesta. Helvetti
Voisko joskus tapahtua jotain hyvää? Ei nähtävästi mulle.
[q]Freja, 7.5.2006 22:11:
Vielä 20 päivää, ennenkuin olen kotona...
Tahtoisi olla jo kotona.
Olisimpa jo kotona. *sydän*
[/q]
Ja kotona = edelleen Vaasa?
-----
Oma päivän :( on että eräs juttu edelleen vaivaa.
Jälleen kerran yksinäisyys.
[q]Zeni-, 8.5.2006 00:14:
Ajoin autolla > Ratsia > Ei turvavyötä > 35e sakkoa
Tästä lähtien laitan aina turvavyön ku lähen ajaa jumalauta! *grr**igor*
[/q]
Tarviitko sä sakot ennenku älyät laittaa turvavyön? Mä en oo eläissäni ajanu autolla ilman et on turvavyö ollu kiinni. Takapenkillä oon tosin istunu ilman vyötä jos on ollu isompi porukka ja ollu vähän ahdasta..
huoltofirman kanssa pirunmoisia onglemia.
Lisää tuolla
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?p=377750#377750
[q]Lauruska, 8.5.2006 01:32:
---
Zeni-, 8.5.2006 00:14:
Ajoin autolla > Ratsia > Ei turvavyötä > 35e sakkoa
Tästä lähtien laitan aina turvavyön ku lähen ajaa jumalauta! *grr**igor*
---
Tarviitko sä sakot ennenku älyät laittaa turvavyön? Mä en oo eläissäni ajanu autolla ilman et on turvavyö ollu kiinni. Takapenkillä oon tosin istunu ilman vyötä jos on ollu isompi porukka ja ollu vähän ahdasta..
[/q]
No siis aina välillä sitä tulee lähdettyä niin äkkiä että vyö laitetaa vähän myöhemmin sitte. mutta kyl tästäedes voisi yrittää muistaa laittaa heti sen.
kusiaivot
38,5 astetta kuumetta, eli niin paljon, etten kykene kävelemään paria kilometriä hakemaan sairaslomalle jatkoa. Itkettää ja väsyttää ja sinne meni sairaspäivärahat. Plus että täytyy alkaa opiskelemaan englantia huomiselle jos meinaan olla ylioppilas tänä keväänä.
Elämä ei oo tänään kovin kivaa
Voin liitttyä kätevästi tähän porukan jatkoksi..
Allergian takia silmät kaapissa ja nenä vuotaa. ..plus sitten orastava yskä. ..mahtavaa olla töissä :P
viikonlopusta jäi käteen saatananmoinen vitutus, ja seuraavaan päivään siviilissä on vitun pitkä aika
opinnäytetyö....
Aurinko ihottuma kädet täys..
kiva ja lämmin päivä kaikinpuolin, mutta mä sain _taas_ sakot! ei helevettiläinen...
:(
siitepöly...pari viikkoo jo pienemmästä määrästäkin ollut ihan tukossa ja nyt vasta tukossa olaan kun kunnolla on siitepölyt ilmassa. Nenun kautta ei paljoo ilmaa kulje, vaikeaa niellä, hengitys ei oo helppoa, posket täynnä jotain (ei laiteta päätä alaspäin siis...) ja silmät rähmii.... :( Ja kaiken kivan päälle nilkka on hiton kipee ja paskana. Tänään ei ollu ollenkaan kiva päivä. Kunnon valitustilitys....
Oon vaan ihan vitun säälittävä lapanen!!!!!
Ja toinen saa kärsiä sen takia..*uuh*
Vasenta keskisormea tykyttää ja jomottaa pirusti... Onnistuin töissä viiltämään sormeni yhteen leikkuuterään (jossa ei ollut edes kunnon terää) ja kynnestä lähti 1/4 pois. Vertakin tuli ihan kiitettävästi.