päivän :(

Back to häröily O

Suunnitelmat meni pieleen. Pitänee siis tyhjentää noi
ylläripullot himassa.

Kun pystyisi aina kontrolloimaan omia ajatuksia. Vittu. Vituttaa.

Ranne hajos ja on taas astetta pahempi. Huoh.

Väsyttää ja ranteeseen sattuu. Ei varmaan olis eilen pitänyt kikkailla niiden lasien kanssa niin paljoa

Viiden vuoden Ullispicnic-perinne jää huomen-tänäaamuna tauolle*nyyh* Vanhempienkaan luo ei voi mennä vetään iltapäiväbrunssia, kun ne päätti hetken mielijohteesta kadota ulkomaille. Ihan antitraditionaalinen vappupäivä. Ei hyvä. Kai tämän kestää, kerran viidessä vuodessa?

Voi surkeus.

Oma fiilis.

pääsee liian myöhään nukkumaan, eikä oo tullu otettua arskaa

Paha olo.

Juuri näin. Pitää örveltää liiaksi ja tehdä kaikkea mitä häpeää tai sitten ei. Ja vielä hankkii itsensä kipeeksi. Ja kun inhon olla kipeänä. Ei ole voimaa tehdä mitää, ei kiinnostusta mihinkään (edes sängyssä makaamiseen). Ajattelee vain että on kipeä ja aina vain tuntuu surkeemmalta. Olen illalla varmasti aivan surkea ja säälittävä otus tätä menoa.

Lauantain terassipojotus kyl yrittää nyt iskeä takaisin nuhana.
Mitä en tekisikään työn puolesta? :D

Ei oo totta että systerin ipanan konfirmaatio on just provinssi-sunnuntaina...
*eikä* *toktok*

[q]Cuji, 1.5.2006 20:47:
Mulla on ripuli
[/q]

hmm, mulla kanssa + darra

huomenna jo duuniin....uhg

Höh. Mä en tiedä pitääks mun tänään mennä töihin? Olin 2kk lomalla, mutten muista loppuuko se loma tänään vai vasta huomenna? En mene. Toivottavasti kukaan ei kaipaa mua sinne -mä en sinne ainakaan kaipaa... Tai no palkkaa olis tietysti mukava saada välillä...

[q]Cuji, 1.5.2006 20:56:
---
Defiz, 1.5.2006 20:54:
---
Cuji, 1.5.2006 20:47:
Mulla on ripuli

---

hmm, mulla kanssa + darra

---

Mun ripuli onkin paras. Ei tarvii mitää muuta ku 2kertaa tyhjentää kunnolla ni darra lähtee hähää.
[/q]

Heh! Pari kertaa riitti täälläkin.. toivotaan että tämä liittyy krapulaan, eikä leviävään pöpöön

työssäoppiminen alkaa maanantaina

stnan orjatyövoimaa!

Vituttais. Yks niistä maailman huonoimmista päivistä taas. Puoli viiteen asti pitää nököttää töissä, 2 minuuttiakin on liikaa.
Ostin itseäni piristääkseni Neekerinsuukon viereisestä Amicasta
ja kun sen avasin, se oli kyljestä ihan rikki, sisusta oli kuivunut ja tahmaantunut, ei sellainen pehmeän vaahtomainen, kun pitäisi.
Rahatilanne on paska, uus sohva pitäs hakee sentään huomenna (onneks sen saa maksaa myöhemmin) ja kuljetusauton saaminen on aina niin v*tun epävarmaa. Miksi? Siksi koska mies "hoitaa" asiaa, ja nainen tulee perässä.
Lisäks mulla oli ihan huonot eväät, ja masu on pipinä jo ties kuinka monetta päivää.
Uutta asuntoa pitäis mennä katsomaan, mutta huoltomiesten työaika on aina johonkin max klo 15 asti. Miten siis pääsen, kun olen täällä 16.30 asti toisella puolella Tamperetta (no melkein). Tietysti täällä on aina jonkun oltava siihen kellonaikaan saakka ja tuuraajaa ei koskaan saada, koska pomo on sellainen, jolla on aina asiat "työn alla". Mikään työntekijöiden tarpeista tai toiveista ei siis toteudu. Ei ainakaan ajallaan. Että asutaan sitten vanhassa kämpässä, kun ei voi uutta mennä edes katsomaan.
Ai että vituttaako?
Oikein kaunis päivä tänään.

Mulla on ripuli

Wappu meni ihan odotusten mukaisesti vituilleen ja heti aamusta työpaikkalääkäri kirjoitti masennuksen takia tän viikon saikkua. Et siitä lähetään...

[q]**Jenkar**, 2.5.2006 11:34:
vaari kuoli äsken
[/q]

koita jaksaa muru !

O