päivän :(
Sitä ehti hetken taas olla onnellinen, mutta nyt taas.... *uuh**nyyh*
Joopa joo. Päivä alko paskasti ja loppuu paskasti. Näköjään olen niin paska ihminen jonkun mielestä, että ansaitsen huonon kohtelun. Kiitos siitä vaan, että saan tuntea itseni mitättömäksi
Jo kolmas uneton yö tällä viikolla.
No ei ilmeisesti tänäänkään ollut meikäläisen päivä.
oon tulossa kipeeks.... ei se nyt käy, ku pakko päästä treeneihin... *hakeelisääfinrexiä*
Kahteen yöhön nyt saanu nukuttua, väsyttää niin helvetisti et on hiukan hankalaa tää työnteko.
Vidun faxi lykkää paperitukosta koko ajan, siinä kun on viikonlopun yli*grr*
Vahvojen lihasrelaksanttejen syöminen, ja niistä seuraava jatkuva väsymys.
kolmas päivä työttömänä ja alkaa jo huumori loppua! tää on niin uskomattoman masentavaa ja tylsää touhua
Jotenki surullista kattella ku duunikaverit pakkailee kamojansa ja lähtee.. "Moimoi ja hyvää jatkoa"
Helvetti.
Mä luulin, että tänään on elämäni tähän mennessä se karmasevin päivä. Mutta ei. Täähän olikin vasta se nro 2. Ihan turhaa ykkösluokan paniikkia.
Vitun perintö SAATANA.
this is the year when hope fails you
Nojoo, muutos on aina hyvästä, sanovat, ja eiköhän ole hyvä että elämä taas työntää johonkin päin. Ehkä jopa eteenpäin. Onneksi on joku jonka kanssa ihmetellä.
Mä en saa mitään aikaseks, voi prkleen prkle. Väsyttää vaan eika nappaa yhtään oikeestaan mikään. *toktok*
Tulin kotiin illalla yön kylässä viettäneenä... olin unohtanut eilen roskapussin eteiseen kuuman patteirin viereen. ... * yörkh * oli aika kaatopaikka-aromi vastassa odottamassa..*grr* lokit ja rotat vaan puuttui.. nekin ois kyl varmaan tullut jos ois mennyt viel muutama päivä.
Nyt aika hyvä tuuletus projekti käynnissä..
Omat retardi-tason läpät kännissä, joiden huumoriarvo on pyöreä nolla. Niitä sitten saa hävetä (itkien) seuraavat pari viikkoa sängyn alla, kun ei enää uskalla/kehtaa lähteä minnekään seuraavan itsensänolauskohtauksen pelossa.
Ruisleivälläkin on korkeampi älykkyysosamäärä *toktok* argharghargh
...villakoirat tehkää tilaa
Nyyh, Atella on sunnuntaina läksärit enkä ole varma että saanko sitä vapaaksi... Ja kuka sit enää katsoo mun ja Eban työskentelyä "pahalla"?.
Nyyhky :(
Mua väsyttää kauheesti.. ärsyttää, kun olen sellanen ihminen, että tartten 8 tuntia yöunta tai olen kiukkunen ja megaväsynyt. Miten paljon enemmän jäisikään aikaa jos ei tarttis nukkua niin paljon! Voikohan sitä treenata jotenkin, ettei tarttis unta kun vaikka 7 tuntia?
Sama juttu mulla, mut tarvitsen helposti sen 10-11 tuntia unta Ja sit kun oon väsynyt, en jaksa tehdä yhtään mitään muuta, kuin valittaa et oon väsynyt
Tappelin eilen mutsin ja kämppiksen kanssa, siit tuli paha mieli.
ikävä muruu*poks* ja muutenkin vähän paha olo kaikesta, ei oikein osaa selittää...*nyyh*