päivän :(

Back to häröily O

Olipas kyllä sit sellainen kokemus eilisilta ja yö.
Ihan törkeän humalatilan kehitin, en muista mitään oikein.
Tänä aamuna 10 aikoihin herään Kisiksen putkasta. Olin ollut maannut tajuttomana maassa Skattalla.
Nyt ei kyl toviin tarvitse ottaa viinaa. Oli meinaan Jallu annia vahvempaa ja aikasta rankasti.

Oli hiljanen päivä duunissa, ei tullu kauheesti rahaa.... möh!*grr*

4 tuntia ja sit pitäis eksyä töihin, voi ei!*toktok*

Tänään en pidä itsestäni ja tuntuu, että ei kukaan muukaan pidä minusta.

jotenkin tuntuu vaan siltä että onko niitä ystäviä enää ollenkaan jäljellä??? ennen muuttoa kaikki sanoi että pidäthän varmasti yhteytä ja tulethan moikkaamaan ja nyt kun yrittänyt useaan kertaan ottaa yhteyttä ei kukaan vastaa eikä soita takaisin päin ni alkaa tuntumaan et kaipaakohan minua oikeesti kukaan täällä enää*uuh* tuntuu aika pahata sisimmässä

VITUN ANGIINA...!! Argh. *toktok*

Lähti kämppä alta! Vuokranantaja ilmotti tänään et tää kämppä myydään ja 3kk aikaa ettiä uus! Vähänkö ottaa päähän kun just on saanu kämpän kuntoon(muutin n.puol vuotta sitten). Ja muuttaminen on vielä niin sieltä ja syvältä!*grr*

Väsymys painaa...
Auto huollossa eikä tiedä milloin saa takaisin, joutuu olee koko viikonlopun kotona kun ei pääse millään liikenteeseen

päänsärky ja jalkasärky :(

Mä oon vielä ihan käsi töissä.*dissaa*

[q]zasga, 29.4.2006 00:11:
Varmaksi luulemani kesän duuniputki ei ollutkaan niin varma, joten elän epätietoisuudessa vielä muutaman viikon ja sen jälkeen olen ehkä persaukisesti rappiolla 3 kk. Voi perkeleen perkele. *toktok*
[/q]

Mulla sama tilanne, mutta luottavaisin mielin

miehet! ei, ei niistä ota selvää

Miten onnistuu olemaan ilkeä silloin kun pitäisi olla rakentava ??????????

Kävin Hernesaaresta turhaan Viikin perukoilla huomatakseni....että himasta etsimäni kortti onkin muuten duunissa, mistä lähdin hakemaan korttia. (kello 15-16 ruuhkassa)*igor*

Mun mummopuoli kuoli pari päivä sitten

ääh, pitäis lukee pääsykokeisiin ja huomen viel töitäkin, vaikka olis ihan bilefiiliksissä jo

flunssa

[q]yaya, 29.4.2006 13:29:
Great. Toinen piilari meni rikki ja juuri tällä hetkellä ei tietenkään ole varastossa yhtään. Pinkaisin parit optikot läpi; ei ollut oikeita vahvuuksia. Mikäs tässä meneehän vappu yhdelläkin silmällä nähdessä Sitä miinustakin kun on kertynyt 8.5
[/q]

Käytä silmälasejasi? Luulisi että sulla on moiset. Ja tytöt vielä näyttääkin tosi söpöiltä lasit päässä *sydän*

Pelasin ruletista voittamani 190e takasin sinne.

heräsin siihen kun meiän pikkukissa oli pissanu kaikille vaatteille mitä lattialle oli jätetty
ja sit menin rikkoo mun gerbiilien häkin eikä maksanukkaa paljoo ja viel ois töitä illalla ..ei hyvää päivää..

O