päivän :(
[q]Neiti Etsivä, 26.4.2006 22:44:
On tulossa sen verran hinnakkaat polttarit kaverille, että pakko tehdä töissä ylitöitä..
[/q]
Aika reilua *eikä*
Surkea känni ja vituttaa snadisti. Miten tässä näin kävi?
Tulin koulusta & töistä koti ja kämpän eteinen oli revitty (hiottu) alas. Tääl on kauhean pölystä ja tavarat eteisestä on heitetty lattioille. Se mikä kismittää eniten: Isännöitsijä ei vaivautunut ilmoittaa tätä tapahtuvaksi tänä ajankohtana.*hmph*
[size=8]Tää on mun koti - vaikkei mikään himmeellinen, mut silti - kai niiden pitäis ees ilmoittaa, että ollaan menossa sun asuntoon?[/size]*uuh*
allergia
[q]lostgone, 26.4.2006 23:27:
Tulin koulusta & töistä koti ja kämpän eteinen oli revitty (hiottu) alas. Tääl on kauhean pölystä ja tavarat eteisestä on heitetty lattioille. Se mikä kismittää eniten: Isännöitsijä ei vaivautunut ilmoittaa tätä tapahtuvaksi tänä ajankohtana.*hmph*
[size=8]Tää on mun koti - vaikkei mikään himmeellinen, mut silti - kai niiden pitäis ees ilmoittaa, että ollaan menossa sun asuntoon?[/size]*uuh*
[/q]
Joo ite olin kerran suihkus aamul ja sit paukkas huoltomies sisään vessaa korjaa ilmoittamatta mitään ja kaiken lisäks mun vessa ei ollu ees rikki hemmetti
lostgone: siis mitä pelottavaa, mulla ei kävis edes mielessä että joku vois tulla omaan kämppään ilman lupaa... ihan käsittämätöntä.
Harmittaa kun on kutsuttu vapuksi niin moniin eri bileisiin, että pitäisi revetä kolmeksi kappaleeksi. Ehtisiköhän sitä kloonata itsensä? Kukaan ei voi ymmärtää miksen mene juuri heidän kemuihinsa. Kahdet mä vielä handlaan, mutta ne kolmannet tekee kyl tiukkaa...
Mulla ei oo nettiä huomisesta eteenpäin Vaikken tiistaina pystyis mihinkään muuhun, niin netin kyllä hommaan.
Voi saatanan saatana *toktok* Vuokravälittäjä sano, et uuden kämpän asukas on muuttanu jo viikkoja sitte pois sieltä ja onnistuu ihan hyvin, että voin muuttaa sinne heti ku saan vakuuden kasaan.. Noh, tänää soitti isännöitsijä vaan kertoakseen ettei oo vkl paikalla ja et antaa sen asukkaan puhelinnumeron.. Siinä sitte samalla kerto, että nykynen asukas muuttaa ulos vasta lauantai iltana!!! Ja mähän ajattelin huomenna muuttaa osan kamoista ja lauantai aamuna raavaiden miesten avustuksella loput kamat.. Ei helvete. Soitin sille uudelle asukkaalle ja se ei oo ees alottanu pakkaamista vielä! Ei perkeleenhelvetin*************** Hmmph. Tattis mikä vappu tulee.*igor*
Väsy :(
[q]aapee, 27.4.2006 13:58:
8 päivää aikaa seuraavan palkkapäivään ja tilit heilahti nollille auton vakuutumaksumuistutuslapun kolahdettua postiluukusta... ...ja minä kun luulin että vain opiskelijat kärsivät köyhyydestä...
[/q]
Joo, tuntuu välil et opiskeluaikana oli enemmän rahaa.. tosin nyt on joka kuukaus isoja laskuja, esim. asuntolaina ja yhtiövastike sekä lisäks se auton vakuutus.
Perkeleenmoinen väsymys Ei voi hyvin mennä kun nukahtaa sporaankin. Fiuh.
Hahahaa, koulu osaa taas.
Tänään olis ollu enkun tentti (suullinen) kahdessa erässä. Ite jouduin
myöhempään erään, koska aikaisemmassa ei ollu enää tilaa. No, kaveri
soitti äsken ja sanoi että tuo myöhempi aika on peruttu, ja että kaikki
on siellä aikaisemmassa tentissä. "Koe alkaa kohta, mut tänne voi
tulla viel." Wtf? Olishan se kiva jos pystyis vaiheistumaan suoraan
kouluun, mut nyt tentti olis ohi ennen ku pääsisin perille. Ja tätä
peruuntumistahan ei tietenkään oo missään ilmoitettu, paitsi tänään
koulussa.
Näin se homma etenee.
Vaikka onkin ihan kiva muuttaa, nii tulee silti iiiiiiso ikävä kaikkee ja kaikkia täällä
Mun etusormilla on kumma tapa hakeutua kaiken tielle. Tänään sain laukussa olleella sateenvarjolla o_O palan nahkaa oikeasta etusormesta irti ja nyt sitä oikein pakottaa. Vasta äskettäin onnistuin saamaan samaan sormeen teräslangasta haavan, jonka olisi voinut kuvitella olevan isompikin veren määrästä päätellen.
Vasemmasta etusormesta onkin sitten ommeltu ompelukoneella läpi, isketty kaivertimella melkein luuhun asti ja sahattu siihen lehtisahalla pieni lovi.
Tai sitten oon vaan kömpelö.
#"%&¤" *grr**senkin**nyyh*
Mun ennakkotehtävät ei ollu menny perille Tampereelle ja ne palautettiin tänään mulle. Posti oli kai ryssiny jotain.
Nyt odotellaan kauhulla, mitä ne päättää, et saanko mä lähettää noi sinne takas ja käsitteleekö ne silti.
[q]Hyzenthlay, 27.4.2006 00:23:
lostgone: siis mitä pelottavaa, mulla ei kävis edes mielessä että joku vois tulla omaan kämppään ilman lupaa... ihan käsittämätöntä.
[/q]
Yläkerrassa vesivahinko. Isännöitsijä sai kämpänomistajalta avaimen viime viikolla ja sanoi että jossain vaiheessa eteinen tullaan purkamaan. Milloin ja missä vaiheessa, sitä se ei kertonut. Mun puhelinnumeron otti sitä varten, että ilmoittaisi.
Nyt mulla ei ole aavistustakaan, että mitä ja milloin tapahtuu seuraavaksi. Ei kauheasti lämmitä toi ajatus, että joku voi marssia sisään ilman mitään ilmoitusta.*uuh*
Tuli itkettyä vuolaasti, kun luin viimeisimmän Harry Potterin loppuun. Huhhuh
Varmaksi luulemani kesän duuniputki ei ollutkaan niin varma, joten elän epätietoisuudessa vielä muutaman viikon ja sen jälkeen olen ehkä persaukisesti rappiolla 3 kk. Voi perkeleen perkele. *toktok*
on taas yks so-called ystävä eilen puhunut paskaa. kiitos sulle. olit kyllä niin kännissä että tuskin edes muistat.