päivän :(

Back to häröily O

Tarkastajat vei multa 66e :(

Netti ei ole auennut kämpille....joutuu oleen duunissa myöhällä

Huomenna pitäs olla jo kovaa kentällä lähössä takasin Helsinkiin Ei tahtois, ei tahtois...
En taida enää ees nähä niitä kaikkia keitä pitäis.. Voih.. Mut ei aina voi voittaa
On silti ollu taas ihan ihkuplur-laatuaikaa täällä *sydän*

tällä viikolla sellaset kohtalaiset 7 koetta... *igor**poks*

[q]Macandron, 2.12.2007 21:30:
Läheisyydenkaipuu. Iski tänään yhtäkkiä.
[/q]
Mä olin ennen tätä jo melkeen varma ettei sul oo semmosia tunteita laisinkaan jotka vois tulkita negatiivisiks.

Jostain syystä mua rupes perjantaina siitä huolimatta et päivä sisäls enemmän kivoja asioita ja kavereita, sekä hyviä nauruja, kun muutama edeltävä viikko yhteensä, vituttamaan oikeen olan takaa.
Sit sain kutsun mennä messuille virkistämään mieltä... yllätys yllätys, nukahdin la jo joskus 19 aikoihin. Siinä se vkl sit kivasti vierähtiki.
Kiva muuten herätä semmoseen fiilikseen ettei mikää kiinnosta eikä mitää jaksais tehä. :(

Ei kuulu mistään enää "miuuu" tai "kurrnänää"

Tultiin tänään laivalta, tuliaisiks ihottumaa laivan saippuasta, 40euron varastaminen ja kavereille ruokamyrkytys buffetista. *uuh**eiei*

20 minuuttia juoksee nykyisin ja hengästyy Ennen pysty tunninki... No kaipa se palautuu ku kohentaa täs kuntoa ja jatkaa samaan malliin. Vast kolmas kerta ku kävin lenkil pariin vuoteen.

Mullon menny ruokahalu...

Eka menetin unet ja nyt kun se rupee menee paremmin menee ruokahalu

[q]Pyr0n, 4.5.2006 08:33:
Väsymys painaa...
Auto huollossa eikä tiedä milloin saa takaisin, joutuu olee koko viikonlopun kotona kun ei pääse millään liikenteeseen
[/q]

Josko mä tulisin hakemaan sut radeihin, ku ei siel kuitenkaa oo alkoholitarjoilua ni voi lähtä autolla ihan hyvin

Vihaan palkkapäiviä*dissaa*

ei löytyny taaskaan mitään kivaa tyttöö baarista.. "ylläri"

Ahistaa, ketuttaa.............*poks**nyyh*

Mun ei anneta tehä töitä ja kama o myöhäs :(

[q]T-mu, 26.4.2006 00:59:
Raytracer...*eiei*

Alotin rendaamaan tänä aamuna ja kusiset 51% valmiina...
[/q]

Miten monta miljoonaa polygonia sällillä on sitte siinä scenessä?

Ei mulla oo ikinä menny noin kauaa Lightwaven ja 3DMaxin kanssa

:(
Tästä ei nyt ole kuin yksi suunta ja se on ylös :)

Väsyttää ja vituttaa, tänään pitäis vielä aloittaa huomiseen matematiikan uusinta/parannus tenttiin lukeminen ja kirjoittaa useamman sivun pituinen raportti valmiiksi. Ei ole hetkeen vituttanut näin paljon ilman mitään suurempaa syytä.

En nähnyt vasemman piilarin läpi mitään tänään. Pitäis kait pistää vaihtoon noi "silmät". Saakeli, että ne maksaa paljon.

Sattuu tonne lapaluun luona olevaan lihakseen (joo, mun anatomia on aika heikkoa :/ ) ja nyt pitää toivoa ettei se oo tulehtunut. Ei oikein tee mieli vetää mitään vahvoja tulehduskipulääkkeitä, koska viimeksi mä olin kolme päivää ihan tokkurassa.

Toi Itävallan insestitapaus. Ihan käsittämätöntä mitä ihmiset voi toisilleen tehdä.

O